Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Варібрусова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мельник Т. 
Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-54. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Варібрусова А. С. 
Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Формування національного бренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції. Мета роботи - визначення комплексу детермінант формуваня національного бренду за умов глобальної конкуренції на основі провідного досвіду розвинутих країн. Висновки: технології національного бренду є на сьогоднішній день одним із найбільш ефективних інструментів просування національних інтересів на міжнародній арені.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-803.43 + У9(4Укр)0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мельник Т. 
Стратегії національного бренду в умовах глобалізації / Т. Мельник, А. Варібрусова // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 2. - С. 34-50. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розраховано інтегральний індекс національного бренду на основі виділення основних компонент, що впливають на глобальну конкурентоспроможність - макроекономічної, соціальної, корпоративної та інноваційної складових. Кількісно проаналізовано внески факторів, які впливають на національний бренд. Визначено позиції країн у світі на основі зіставлення розрахованого індексу національного бренду з індексом глобальної конкурентоспроможності. Сформульовано стратегії перспективності розвитку національного бренду залежно від позиції країни в світі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Україна: бренд-орієнтований розвиток : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Т. М. Мельник, Г. Т. П'ятницька, Г. Я. Студінська, Л. П. Кудирко, Ю. Б. Забалдіна, Л. П. Сєрова, О. В. П'янкова, М. Г. Слоква, В. М. Будзяк, Ю. І. Головня, Т. М. Стукач, О. В. Дьяченко, А. С. Варібрусова; ред.: А. А. Мазаракі; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. - 351 c. - Бібліогр.: с. 325-351 - укp.

Розкрито зміст, передумови та алгоритм формування національного бренда України. Обґрунтувати концептуальні засади формування бренд-орієнтованої економіки України в умовах активної інтеграції її в глобальний економічний простір. Здійснено порівняльний аналіз та систематизацію підходів до розкриття теоретико-методологічних засад розвитку окремих форм бренда, створення національного бренда. Виокремити пріоритетні напрями розвитку бренд-орієнтованої економіки шляхом компаративного аналізу секторальної структури національних економік країн, що розвивають та просувають національні бренди. Досліджено та розширено термінологічний зміст національного бренда; виявлено взаємовплив між архітектурою національного бренда та секторальною структурою національної економіки. Визначити взаємозв’язок між експортною орієнтацією країни та силою національного бренда. Розкрито елементи позиціонування національного бренда на міжнародному ринку для створення привабливого і безпечного іміджу держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858671 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського