Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Вегера С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Праця та соціальна політика в Україні : Зб. аналіт.-стат. матеріалів за 1999 р. / ред.: С. А. Вегера; упоряд.: С. А. Вегера. - К. : Соцінформ, 2000. - 128 c. - укp.

Розглянуто демографічну ситуацію в Україні. Окремі розділи присвячено розвитку соціального партнерства та урегулюванню колективних трудових конфліктів. Детально проаналізовано стан виробничого травматизму, аварійності та професійних захворювань в Україні. Значну увагу приділено соціальному захисту громадян похилого віку, а також малозабезпеченим верствам населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)245-05 + У9(4УКР)0-94-05 + У9(4УКР)27-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єрмошенко М. М. 
Маркетинг для магістрів : навч. посіб.: у 2-х т. Т. 2 / М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк, А. М. Ашуєв, С. А. Вегера; Нац. акад. упр. - К., 2007. - 544 c. - укp.

Висвітлено сутність і функції міжнародного, банківського, рекламного, стратегічного маркетингу, а також маркетингу персоналу та послуг. Розглянуто питання інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, чинники формування кон'юнктури світових товарних ринків, цінові стратегії, комерційні зв'язки та договірні відносини посередників, планування кар'єри, стратегію пошуку роботи, правила складання презентаційного пакету, зокрема, резюме, рекомендації та супровідного листа. Розкрито місце громадських зв'язків в маркетинговій комунікаційній діяльності, роль і значення стимулювання збуту, можливості застосування прямого інтерактивного маркетингу, персонального продажу, брендінгу, упаковки та виставково-ярмаркової діяльності. Викладено психологічні засади рекламного менеджменту.

Освещены сущность и функции международного, банковского, рекламного, стратегического маркетинга, а также маркетинга персонала и услуг. Рассмотрены вопросы информационного обеспечения маркетинговой деятельности, факторы формирования коньюнктуры мировых товарных рынков, ценовые стратегии, коммерческие связи и договорные отношения посредников, планирование карьеры, стратегия поиска работы, правила составления презентационного пакета, в частности, резюме, рекомендации и сопроводительного письма. Раскрыты место общественных связей в маркетингивой коммуникационной деятельности, роль и значение стимулирования сбыта, возможности применения интерактивного маркетинга, персональной продажи, брендинга, упаковки и выставочно-ярмарочной деятельности. Изложены психологические основы рекламного менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я7 + У50-211.1я7 + У9(4УКР)290-211.1я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350028/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єрмошенко М. М. 
Маркетинг для магістрів : Навч. посіб. Т. 1 / М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк, А. М. Ашуєв, С. А. Вегера, О. В. Зав'ялова, О. В. Кобяк, Г. Ф. Курочкін, Н. І. Норіцина, Т. В. Сахарова, В. Є. Сахаров, В. О. Семеніхін, Т. В. Серкутан, В. Г. Шматько; Нац. акад. упр. - К., 2007. - 603 c. - укp.

Розглянуто основні питання маркетингового менеджменту, товарознавства, стандартизації та сертифікації продукції та послуг, логістики, маркетингової товарної політики, товарної інноваційної політики, маркетингової політики розподілу, інфраструктури товарного ринку, промислового та інформаційного маркетингу.

Рассмотрены основные вопросы маркетингового менеджмента, товароведения, стандартизации и сертификации продукции и услуг, логистики, маркетинговой товарной политики, товарной инновационной политики, маркетинговой политики распределения, инфраструктуры товарного рынка, промышленного и информационного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вегера С. А. 
Основи споживчих знань : посібник / С. А. Вегера, А. С. Єрохіна, К. О. Максименко, Н. В. Притульська, Р. Ю. Ханик-Посполітак. - К. : К.І.С, 2008. - 192 c. - Бібліогр.: с. 178-179. - укp.

Висвітлено питання захисту прав споживачів. Проаналізовано вплив глобалізації на зміну ролі людини в економіці. Описано основні передумови виникнення й історичні етапи формування та розвитку консумеризму. Охарактеризовано діяльність громадських організацій споживачів в Україні й Європі.

Освещены вопросы защиты прав потребителей. Проанализировано влияние глобализации на изменение роли человека в экономике. Описаны основные предпосылки возникновения, а также исторические этапы формирования и развития консумеризма. Охарактеризована деятельность общественных организаций потребителей в Украине и Европе.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я73 + Х839(4УКР)920.720.6я73 + Х915.232.5-91я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вегера С. А. 
Глобалізація і людський розвиток / С. А. Вегера; Нац. акад. упр. - К., 2011. - 38 c. - (Препр. наук. доп.). - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку феномену глобалізації, процесу нерівномірного розвитку світової економіки, який суттєво впливає на розвиток людства. Проаналізовано цивілізаційний статус глобалізації, яка спричиняє більш чітке структурування людства за цивілізаційними ознаками. Увагу приділено проблемам соціального виміру глобалізації в контексті сучасної економічної теорії - значенні розвитку людського капіталу та соціального розвитку. Визначено шляхи формування соціальних пріоритетів у державній політиці за складних умов глобалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р118928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єрмошенко М. М. 
Маркетинг : підручник / М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк, С. А. Вегера, Л. М. Ганущак-Єфіменко; Нац. акад. упр. - К. : Нац. акад. упр., 2011. - 631 c. - укp.

Висвітлено сутність маркетингу та його сучасні концепції. Розкрито принципи, завдання та функції маркетингової діяльності. Охарактеризовано систему засобів маркетингу та їх структуру. Розглянуто особливості промислового, інформаційного, міжнародного, стратегічного маркетингу та маркетингу персоналу. Увагу приділено питанням товарознавства, стандартизації та сертифікації продукції та послуг, кон'юнктурі світових товарних ринків, маркетинговій політиці комунікацій. Подано інформацію про маркетинговий аудит, класифікацію товарів, мерчендайзинг, чиннинки зовнішнього впливу на поведінку споживачів, маркетингові стратегії в сфері інформаційних продуктів і послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вегера С. А. 
Поведінкова економіка - особлива галузь економічної теорії / С. А. Вегера // Актуал. проблеми економіки. - 2004. - № 2. - С. 4-16. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Висвітлено гострі проблеми визначення нової ролі людини в економіці, значення для сучасного етапу розвитку економічної науки нових знань про людину. Запропоновано орієнтацію викладення в освітніх закладах економічної теорії, яка б враховувала сучасні тенденції економічної психології, поведінкової та експериментальної економіки. Адже поведінкова економіка - галузь економічної науки, що вивчає поведінкові аспекти прийняття економічних рішень (англ. Behavioral economics), найважливішого етапу управління економічними процесами. Йдеться також про відставання України у вирішенні проблем людського розвитку, внесено пропозиції щодо можливих шляхів удосконалення соціальної політики держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У10

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вегера С. А. 
"Парії" або "нічиї" сучасної України / С. А. Вегера // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 219-233. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Загострено увагу політиків, науковців, державних службовців до життя населення України, і особливо тієї його частини, що, в якомусь сенсі, знаходиться поза основним напрямком реального процесу інтеграції у суспільний рух й є "виключеними" з нього, є групою із негативною колективною ідентифікацією. Зроблено спробу дати пояснення існуючим термінологічним розбіжностям, внесено пропозиції щодо можливої класифікації маргінальних верств населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вегера С. А. 
Соціальна дисиметрія. До визначення поняття. (Ч. I) / С. А. Вегера // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 8-20. - Бібліогр.: 43 назв. - укp.

Запропоновано новий термін - соціальна дисиметрія, доведено, що ця категорія може бути інтегральним, універсальним показником, який характеризує стан соціальної системи суспільства, проаналізовано вплив різних чинників, які викликають її нерівноважність, негармонійность.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вегера С. А. 
Соціальна дисиметрія. До визначення поняття. Ч. 2 / С. А. Вегера // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 18-24. - Бібліогр.: 43 назв. - укp.

Запропоновано новий термін - соціальна дисиметрія, здійснено спробу довести, що ця категорія може бути інтегральним, універсальним показником, який характеризує стан соціальної системи суспільства. Проаналізовано вплив різних чинників, які викликають її нерівноважність, негармонійность.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вегера С. А. 
Особистість, держава і суспільство: взаємна відповідальність / С. А. Вегера // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 8-24. - Бібліогр.: 57 назв. - укp.

Здійснено спробу проаналізувати стан розвитку суспільних відносин і взаємодії основних суб'єктів (особистості суспільства і держави), проблеми формування громадянського суспільства в роки незалежності України, вплив цих чинників на економічний розвиток країни і життя населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Довідник для сільського та селищного голови / В. К. Терещенко, О. М. Бородіна, В. П. Васільєв, В. Г. Вдович, С. М. Вегера; ; Всеукр. асоціація сіл. та селищ. рад, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, USAID від американ. народу. Проект Агроінвест. - Київ, 2014. - 526, [3] c. - укp.

Розглянуто економічні засади розвитку сільських громад і формування політики розвитку та функціонування сільського зеленого туризму в Україні. Висвітлено правові аспекти містобудівної діяльності та земельні правовідносини на сільських територіях. Увагу приділено ветеринарному обслуговуванню територій сільських і селищних рад і забезпеченню епізоотичного благополуччя. Розглянуто взаємодію органів місцевого самоврядування зі структурами лісового та мисливського господарства. Акцентовано на формуванні кадрового резерву в органах місцевого самоврядування та питаннях оцінювання діяльності посадових осіб місцевого самоврядування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.217 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фінансові механізми сталого розвитку України : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 жовт. 2018 р. / ред.: О. І. Черевко, Л. М. Янчева, В. М. Михайлов, А. Л. Фощан, Т. М. Афоніна, В. В. Богатирьова, С. Г. Вегера, О. М. Жданович, О. А. Зоріна, Л. Г. Карпова, Н. Б. Кащена, А. С. Крутова, Т. Мартинюк, А. Мачеринскене, Т. В. Мединська, О. В. Олійник, А. А. Пилипенко, Л. І. Рубаненко, Т. О. Ставерська, Р. Субачієне, Т. О. Тарасова, О. В. Чумак, А. В. Янчев; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, Харків. облдержадмін., Асоц. укр. експертів, Вільнюс. ун-т, Вітеб. держ. ун-т ім. П.М. Машерова, Житомир. нац. технол. ун-т, Львів. торг.-екон. ун-т, Нац. акад. статистики, обліку та аудиту, Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця, Полоц. держ. ун-т, Сопот. вища шк. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2018. - 454 c. - укp.

Обговорено питання обліково-аналітичного забезпечення економічного, соціального й екологічного розвитку підприємницьких структур. Проаналізовано фінансово-кредитні важелі системи забезпечення сталого розвитку національної економіки. Охарактеризовано соціальні, економічні та маркетингові аспекти сталого розвитку економіки на засадах конкурентоспроможності, інноваційності та збалансованості. Висвітлено перспективи розвитку професійної компетентності фахівців фінансово-економічної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830731 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського