2. |
Веретенко І. М. Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / І. М. Веретенко; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Узагальнено теоретичні положення, парадигми та досвід соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України у кінці ХХ – на початку ХХІ століття. Розроблено за критерієм суспільно-правової зумовленості періодизацію розвитку соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України в хронологічних межах дослідження, а саме: І період – пошуково-адаптаційний (1980–1992), ІІ період – нормативно-методичний (1993–2005), ІІІ період – організаційно-технологічний (2006–2014). З’ясовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито основні напрями, зміст, форми та методи соціально-педагогічної роботи з учнями, їх батьками, педагогічними колективами у виокремлених періодах. Визначений досвід впровадження змісту, форм та методів роботи соціального педагога у загальноосвітніх навчальних закладах надав можливість окреслити подальші перспективи її розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч42
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433621 Пошук видання у каталогах НБУВ
|