Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Веретенко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Веретенко І. М. 
Традиції підтримки сім'ї в українських громадах / І. М. Веретенко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито роль громади у функціонуванні сім'ї. Сільська громада в середні віки існувала в Україні під назвою "копа" й була органом місцевого самоврядування. Громада взяла на себе роль помічника сім'ям (охорона честі сім'ї, урегулювання внутрішньосімейних стосунків) і контрольного органу (стежила за дотриманням правових і морально-етичних норм). Вона здійснювала функцію охорони та передавання традицій українського народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4УКР) + Ч491.393

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Веретенко І. М. 
Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / І. М. Веретенко; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Узагальнено теоретичні положення, парадигми та досвід соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України у кінці ХХ – на початку ХХІ століття. Розроблено за критерієм суспільно-правової зумовленості періодизацію розвитку соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України в хронологічних межах дослідження, а саме: І період – пошуково-адаптаційний (1980–1992), ІІ період – нормативно-методичний (1993–2005), ІІІ період – організаційно-технологічний (2006–2014). З’ясовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито основні напрями, зміст, форми та методи соціально-педагогічної роботи з учнями, їх батьками, педагогічними колективами у виокремлених періодах. Визначений досвід впровадження змісту, форм та методів роботи соціального педагога у загальноосвітніх навчальних закладах надав можливість окреслити подальші перспективи її розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433621 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського