Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Видишко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Видишко Н. В. 
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників у коледжах Канади : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Видишко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Охарактеризовано національні умови підготовки соціальних працівників у коледжах Канади. Проаналізовано становлення та сучасний стан системи підготовки соціальних працівників. Розкрито позитивну своєрідність теоретичної підготовки майбутніх фахівців у коледжах Канади, охарактеризовано технологію практичного навчання й його взаємозв'язок із теоретичними світовими надбаннями у сфері підготовки соціальних працівників у канадських коледжах. Визначено співвідношення теоретичного та практичного компонентів у структурі професійної підготовки фахівців соціального спрямування в Канаді. Виявлено можливості адаптації елементів канадського досвіду підготовки соціальних працівників у НЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Видишко Н. В. 
Професійна сутність соціальної освіти у коледжах Канади / Н. В. Видишко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 194-200. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено вплив держави на систему професійної освіти у сфері соціальної роботи Канади. Зазначено, що стандарти Канадської асоціації шкіл соціальної роботи , що розробляються мають рекомендаційний характер, надаючи свободу професійним школам з урахуванням специфіки регіону, потреб співтовариства, наукових інтересів коледжу, школи. Виділено основні функції соціальних працівників: діагностичну, прогностичну та перетворювальну та ролі, які виконують фахівці сфери соціальних послуг. Розглянуто питання навчання соціальній роботі в Україні.

Освещено влияние государства на систему профессионального образования в сфере социальной работы Канады. Указано, что стандарты Канадской ассоциации школ социальной работы, которые разрабатываются, имеют рекомендательный характер, предоставляя свободу профессиональным школам с учетом специфики региона, потребностей сообщества, научных интересов колледжа, школы. Выделены основные функции социальных работников: диагностическая, прогностическая и преобразовательная и роли, которые выполняют специалисты сферы социальных услуг. Рассмотрены вопросы обучения социальной работе в Украине.

Article deals with the state's influence on the system of vocational education in the field of social work in Canada. Indicated that the standards of the Canadian Association of Schools of Social Work, which are developed are advisory in nature, giving freedom to the professional schools with a specific region, the needs of the community, the scientific interests of college and schools. Three main functions of social workers: diagnostic, prognostic and converter, and the roles carried out by experts in social services. The problems of teaching social work in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(7КАН) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Видишко Н. 
Організація і зміст практичного навчання соціальних працівників у коледжах Канади / Н. Видишко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 182-190. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми організації та формування змісту практичного навчання соціальних працівників у коледжах Канади. Вказано на те, що в Канаді їх практична підготовка починається на базовому рівні та становить третину навчального часу (в Україні - близько 10 %). Відзначено, що, маючи справу з гострими соціальними й особистими проблемами, спрямовуючись на складні етичні дилеми, студенти починають краще розумітися на своїх власних думках і почуттях і відчувати, як ці переживання впливають на їх професійну діяльність, унаслідок чого формуються такі професійні установки, які узгоджуються з їх особистою системою цінностей. Виокремлено уміння, які повинен показати студент під час практичного навчання. Показано переваги такої моделі практики, коли виконання освітніх і адміністративних функцій покладається на керівника-співробітника соціального агентства, інструктора практики.

Рассмотрены проблемы организации и формирования содержания практического обучения социальных работников в колледжах Канады. Указано на то, что в Канаде их практическая подготовка начинается на базовом уровне и составляет треть учебного времени (в Украине - около 10 %). Отмечено, что, имея дело с острыми социальными и личными проблемами, вникая в сложные этические дилеммы, студенты начинают лучше разбираться в своих собственных мыслях и чувствах и чувствовать, как эти переживания влияют на их профессиональную деятельность, вследствие чего формируются такие профессиональные установки, которые согласуются с их личной системой ценностей. Выделены умения, которые должен продемонстрировать студент во время практического обучения. Показаны преимущества такой модели практики, когда выполнение образовательных и административных функций возлагается на руководителя-сотрудника социального агентства, инструктора практики.

The author determines the organization and contents of the social workers' practical training in Canadian colleges, considers technologies of students' practical training for social work, and outlines students' skills and abilities in the above-mentioned sphere.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7КАН)710 + С40(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського