Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Возіянова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Возіянова Н.  
Державне регулювання попередження банкрутства та облік неплатоспроможних підприємств в умовах чинного законодавства / Н. Возіянова // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку державного регулювання попередження банкрутства. Проаналізовано чинну систему обліку неплатоспроможних підприємств, виявлено наявні недоліки та запропоновано варіант його ведення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 + Х819(4УКР)12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Возіянова Н. Ю. 
Удосконалення організаційно-економічного механізму управління банкрутством : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Н. Ю. Возіянова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2001. - 18 c. - укp.

Досліджено теоретичні, організаційно-методичні, інформаційні та прикладні проблеми, пов'язані з удосконаленням організаційно-економічного механізму управління банкрутством суб'єктів господарювання. Сформульовано уточнене визначення поняття "банкрутство". Розкрито його економічну сутність та неправомірність ототожнення понять "неплатоспроможність", "неспроможність" та "банкрутство", а також висвітлено застосування понятійного апарату для забезпечення тотожності економічного стану суб'єктів господарювання правовій оцінці та процедурам управління, що будуть застосовуватися надалі. Розвинуто ідею класифікації причин та видів банкрутства суб'єктів в Україні. Побудовано модель організаційно-економічного механізму управління банкрутством. Розроблено методику організації та ведення обліку неплатоспроможних підприємств недержавної форми власності. Обгрунтовано методику діагностики банкрутства суб'єктів господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-932.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Возіянова Н. Ю. 
Оцінка ознак "нової економіки" і тенденції інноваційних процесів у внутрішній торгівлі України / Н. Ю. Возіянова // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 11. - С. 53-61. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Охарактеризовано виявлені ознаки і форми прояву "нової економіки" в цілому і зокрема у внутрішній торгівлі України. Розглянуто тенденції інноваційних технологій як ресурсу оптимізації розвитку торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Возіянова Н. Ю. 
Цілепокладання у розвитку торговельних структур / Н. Ю. Возіянова // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 11. - С. 49-62. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто роль, сутність цілепокладання у взаєминах продавця і покупця, його місце при прийнятті рішення покупцем і організації господарських форм і форматів ритейлу, визначенні місії підприємства в управлінні розвитком господарських форм та іміджем підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Возіянова Н. Ю. 
Концепція монетизації в розвитку торговельних транзакцій з покупцями товарів і послуг / Н. Ю. Возіянова // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 25-31. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито проблему використання концепції монетизації в розвитку торговельних транзакцій з покупцями товарів. Представлено результати дослідження проблеми, які свідчать про активізацію торгівлі через переваги концепції монетизації. Проведено аналіз категорії ціни й вартості товару, механізму надання їхніх вартісних переваг у грошовому вираженні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Возіянова Н. Ю. 
Організаційно-економічний механізм розвитку внутрішньої торгівлі України : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Н. Ю. Возіянова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2013. - 36 c. - укp.

Мета дослідження - розробка теоретико-методологічних засад організаційно-економічного механізму розвитку внутрішньої торгівлі (ВТ) України. Узагальнено інституціональні основи організаційного механізму розвитку ВТ. Розглянуто теоретичні та практичні основи організаційно-економічного механізму, базовані на інституціональній парадигмі обгрунтування економічного розвитку з урахуванням соціальної компоненти. Обгрунтовано концепцію розвитку внутрішньої торгівлі України на основі узагальнення світового досвіду інституціоналізації цієї галузі та з урахуванням вітчизняної практики. Визначено місце державного регулювання ринку товарів та послуг і теоретично обгрунтовано зміст і шляхи реалізації методики формування державної стратегії розвитку. Проведено оцінювання ознак "нової економіки", інституту віртуальної торгівлі і напрямів інкрементних інновацій у бізнес-процесах торговельних підприємств. Розроблено механізм та систему моніторингу інституціонально-інноваційного розвитку ВТ. Обгрунтовано принципи та засади розвитку ВТ в конвенціональному середовищі. Розроблено механізм інституціоналізації соціальної відповідальності в торгівлі, а також розвитку та оцінювання торгівлі на основі "Призми ефективності" та концепції монетизації вигід і витрат. Розроблено модель взаємодії учасників ринку внутрішньої торгівлі, що базується на прогнозно-імовірнісному підході щодо аналізу її ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Азарян О. М. 
Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 8-14. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємництва, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної теоретичної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10 + У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Азарян О. М. 
Проблема інституціональних пасток у регулюванні розвитку внутрішньої торгівлі України / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 7. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено питання здійснення інновацій для розвитку внутрішньої торгівлі країни та виникнення інституціональних пасток, які слід враховувати під час здійснення управлінських функцій, прийняття законів тощо. Визначено форми кризового стану стандарту або інституту; чинники вибору рівня виходу з інституціональної пастки. Проаналізовано виникнення пасток на прикладі ситуації з прийняттям Закону України "Про внутрішню торгівлю".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0 + Х819(4УКР)127

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Возіянова Н. Ю. 
Внутрішня торгівля України: теоретичний базис, моніторинг, моделі розвитку : монографія / Н. Ю. Возіянова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 516 c. - Бібліогр.: с. 393-427 - укp.

Досліджено інституціональну економіку як теоретичну основу аналізу розвитку внутрішньої торгівлі. Розглянуто внутрішню торгівлю як соціально-інституціональний феномен ринкової економіки та інституціональні основи організаційного механізму розвитку внутрішньої торгівлі. Проаналізовано світовий досвід інституціоналізації розвитку торгівлі і його вплив на формування торгівлі на внутрішньому ринку. Розкрито методологічні засади інституціонального аналізу трансформаційних процесів розвитку внутрішньої торгівлі. Визначено місце державного регулювання інституціональних змін у розвитку внутрішньої торгівлі. Досліджено інституціональний аспект державного регулювання ринку товарів і послуг у внутрішній торгівлі України. Надано теоретичне обгрунтування змісту і методики формування державної стратегії розвитку торгівлі й шляхи її реалізації. Оцінено ознаки "нової економіки" і напрями інноваційних процесів у внутрішній торгівлі. Обгрунтовано методологічні підходи щодо цілепокладання у розвитку торговельних структур. Розроблено механізм інституціоналізації соціальної відповідальності в торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0 + У542.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772473 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського