Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Воловик П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Сисоєва С. О. 
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті / С. О. Сисоєва, А. М. Алексюк, П. М. Воловик, О. І. Кульчицька, Л. Є. Сігаєва; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : ВІПОЛ, 2001. - 502 c. - Бібліогр.: с. 485-502. - укp.

На підставі узагальнення даних літературних джерел розглянуто теоретико-методологічні та методичні проблеми розробки та впровадження педагогічних технологій у неперервну професійну освіту з метою підвищення якості професійної освіти в Україні. Визначено шляхи впровадження технологій групової роботи студентів, методики проблемного навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів, особливостей технічної освіти іноземних громадян, творчої підготовки фахівця-інженера, майбутнього вчителя, студентів у коледжі економічного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воловик П. М. 
Фізика для університетів. Повний курс в одному томі : підруч. / П. М. Воловик. - К.; Ірпінь : Перун, 2005. - 864 c. - (Унів. підруч. ХХІ ст.). - укp.

На підставі досягнень сучасної фізики, її практичного застосування послідовно та цілісно викладено зміст основного, базового курсу фізики для технічних, технологічних і педагогічних університетів. Розглянуто засади класичної механіки, спеціальної теорії відносності, молекулярної фізики, термо- й електродинаміки, оптики, атомної фізики, квантової статистики та механіки, фізики твердого тіла, атомного ядра й елементарних частинок. Наведено понад 300-т прикладів розв'язання задач із використанням сучасного математичного апарату.

На основе достижений современной физики, ее практического применения последовательно и целостно изложено содержание основного, базового курса физики для технических, технологических и педагогических университетов. Рассмотрены основы классической механики, специальной теории относительности, молекулярной физики, термо- и электродинамики, оптики, атомной физики, квантовой статистики и механики, физики твердого тела, атомного ядра и элементарных частиц. Приведено более 300-т примеров решения задач с использованием современного математического аппарата.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3я73

Шифр НБУВ: ВС45046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воловик П. М. 
Теорія імовірностей і математична статистика в педагогіці : монографія / П. М. Воловик; ред.: В. Є. Берека; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Хмельницький : ХГПА, 2010. - 250 c. - Бібліогр.: с. 249-250. - укp.

Розглянуто поняття математичної імовірністі подій, описано події залежні й незалежні, прості та складні. Наведено теореми додавання та множення ймовірностей. Надано відомості про випадкові величини, що характеризують педагогічні явища та функції їх розподілу. Описано варіаційні ряди та розглянуто їх характеристику. Розкрито поняття числових (динамічних) рядів та їх місце у дослідженні педагогічних закономірностей. Наведено закон великих чисел, теореми Я. Бернуллі, Пуассона та нерівність П. Л. Чебишева. Розглянуто суть вибіркового методу та планування педагогічного експерименту. Розкрито деякі питання теорії кореляції. Наведено методику розв'язування педагогічних задач методом дисперсного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + В172.4,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воловик П. 
Педагогічна технологія застосування регресійного і кореляційного аналізів в педагогічних дослідженнях / П. Воловик // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 13-24. - укp.

Висвітлено суть і можливості регресійного та кореляційного аналізів в дослідженні педагогічних явищ і процесів; технологію виявлення взаємозв'язків між педагогічними явищами та процесами, проведення їх кількісної оцінки, встановлення закономірностей взаємозв'язаних педагогічних явищ і показників, що їх характеризують. Розглянуто методику побудови емпіричних закономірностей (емпіричних формул) на підставі даних дослідження. Розкрито суть і методику визначення емпіричних мір тісноти зв'язку (коефіцієнта взаємної спряженості та кореляції).

Освещены суть и возможности регрессионного и корреляционного анализов при исследовании педагогических явлений и процессов; технология обнаружения взаимосвязей между педагогическими явлениями и процессами, проведения их количественной оценки, выяснение закономерностей взаисмосвязанных педагогических явлений и показателей, что их характеризируют. Рассмотрена методика построения эмпирических закономерностей (эмпирических формул) на основе исследовательских данных. Раскрыты суть и методика определения эмпирических мер тесноты связи (коэффициента взаимной спряжености корреляции).

The article deals with the essence and opportunities of regression and correlation analyses at research of the pedagogical phenomena and processes; technology of detection of interrelations between pedagogical to the phenomena and processes, detectionof its a quantitative estimation, finding-out of laws connected the pedagogical phenomena and parameters, that them characterized. The technique of construction of empirical laws (empirical formulas) is considered on the basis of the research data. The essence and a technique of definition of empirical measures of narrowness of communication (connection) (factor mutual connect, coefficient correlations, etc.) are investigated. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воловик П. 
Технологія дослідження педагогічних закономірностей за допомогою часових (динамічних) рядів / П. Воловик // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 159-174. - укp.

Обгрунтовано можливість та доцільність застосування часових (динамічних) рядів під час дослідження педагогічних явищ, процесів та встановлення закономірностей. Викладено педагогічну технологію застосування часових рядів абсолютних величин (моментних та інтервальних) та часових рядів похідних величин під час дослідження педагогічних явищ, процесів та у разі виявлення закономірностей; перетворення часових рядів за допомогою прийомів укрупнення періодів (інтервалів) часу, використання середнього абсолютного приросту, середнього коефіцієнта зростання, механічного згладжування змінною (незваженою і зваженою) середньою для виявлення загальної тенденції часового ряду у випадках, коли закономірність розвитку психологічних та педагогічних явищ у часі робить менш значними деякі коливання рівнів. Розкрито раціональні способи графічного зображення часових рядів, що характеризують розвиток педагогічних процесів.

Обосновано возможность и целесообразность применения временных (динамических) рядов при исследовании педагогических явлений, процессов и установления закономерностей. Изложена педагогическая технология применения временных рядов абсолютных величин (моментных и интервальных) и временных рядов производных величин при исследовании педагогических явлений, процессов и при выявлении закономерностей; преобразование временных рядов с помощью приемов укрупнения периодов (интервалов) времени, использование среднего абсолютного прироста, среднего коэффициента роста, механического сглаживания сменной (невзвешенной и взвешенной) средней для выявления общей тенденции временного ряда в случаях, когда закономерность развития психологических и педагогических явлений во времени затушевывается некоторыми колебаниями уровней. Раскрыты рациональные способы графического изображения временных рядов, которые характеризуют развитие педагогических процессов.

The article deals with the an opportunity and expediency of application of time (dynamic) lines at research of the pedagogical phenomena, processes and establishments of laws. The pedagogical technology of application of time lines of absolute sizes (instant and interval) and time numbers lines of derivative sizes is stated at research of the pedagogical phenomena, processes and at revealing laws; transformation of time lines with the help of receptions of integration of the intervals of time, use of an average pure gain, average factor of growth, mechanical smoothing replaceable (not weighed and weighed) average for revealing the general tendency of time lines in cases when law of development of the psychological and pedagogical phenomena in time is shaded by some fluctuations of levels. Rational ways of a graphic representation of time lines which characterize development of pedagogical processes are opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6 + В172.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воловик П. 
Педагогічна технологія застосування регресійного і кореляційного аналізів у педагогічних дослідженнях (продовження, початок у журналі "Неперервна професійна освіта: теорія і практика", Вип. І-ІІ. - 2007.) / П. Воловик // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 42-50. - укp.

Проаналізовано проблеми кореляції педагогічних явищ і наведено статистичні оцінки зв'язків педагогічних показників. Сформульовано завдання та способи організації досліджень, які дають можливість встановлювати кореляційні зв'язки між змінними, що характеризують педагогічні явища і процеси. Надано класифікацію зв'язків за їх формою (лінійні, криволінійні), розглянуто відмінності між ними та визначено методику виявлення лінійних і криволінійних зв'язків, викладено методи побудови кореляційних рівнянь. Висвітлено застосовану в праці технологію дослідження: тісноти взаємозв'язку між якісними ознаками педагогічних явищ за допомогою коефіцієнта асоціації та взаємної спряженості; динамічної тісноти зв'язку між двома взаємопов'язаними варіаційними рядами за допомогою лінійного коефіцієнта кореляції. Викладено методику визначення надійності вибіркових лінійних коефіцієнтів кореляції.

Выполнен анализ проблем корреляции педагогических явлений и приведены статистические оценки связей педагогических показателей. Сформулированы задачи и способы организации исследований, позволяющие установить корреляционные связи между переменными, которые характеризуют педагогические явления и процессы. Представлена классификация связей по их форме (линейные, криволинейные), рассмотрены различия между ними и определена методика выявления линейных и криволинейных связей, изложены методы построения корреляционных уравнений. Освещена применяемая в работе технология исследования: тесноты взаимосвязи между качественными признаками педагогических явлений с помощью коэффициента ассоциации и коэффициента взаимной сопряженности; динамической тесноты связи между двумя взаимосвязанными вариационными рядами при помощи линейного коэффициента корреляции. Изложена методика определения надежности выборочных линейных коэффициентов корреляции.

The paper deals with the analysis of pedagogical phenomena correlation and statistic estimation of pedagogical indexes, which allow to make correlation connections between variables characterizing pedagogical phenomena and processes. The connections classification due to the form (linear, non-linear), the differences between them and technique for construction of relations of linear and non-linear correlation connections are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського