Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Воскобойнікова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Воскобойнікова Г. Л. 
Розробка складу, технології та дослідження м'яких лікарських форм з рослинної сировини сосни лісової : Автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / Г. Л. Воскобойнікова; Запоріз. держ. мед. ун-т. - Запоріжжя, 1999. - 16 c. - укp.

Дисертацію присвячено актуальним питанням розробки оптимального складу і технології м'яких лікарських форм з лікарської сировини сосни лісової (супозиторії, лініменту з живицею, мазі з екстракційною олією бруньок сосни). Опрацьовано методики визначення біологічно активних речовин у сировині та м'яких лікарських формах. Проведено дослідження зі стандартизації лікарської сировини сосни лісової. Запропоновано окрім відомих методик, стандартизацію за визначенням вмісту alpha-пінену методом газорідинної хроматографії, за визначенням вмісту каротиноїдів в перерахунку на beta-каротин спектрофотометричним методом, за визначенням вмісту дубильних речовин титриметричним методом. Експериментальні дані представлено у вигляді хроматограм і таблиць. На підставі біофармацевтичних досліджень з використанням математичного планування експерименту розроблено і запропоновано раціональний склад і технологію супозиторіїв, лініменту з живицею, і мазі з екстракційною олією бруньок сосни. Наведено експериментальні дані реологічних досліджень відібраних композицій свідчать про достатню тиксотропність систем, їх стабільність під час зберігання. В процесі біологічних досліджень визначено мікробіологічну активність лікарських композицій, доведено ранозагоюючу активність, відсутність місцевоподразнюючої та сенсибілізуючої дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.11 сосна лісова

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воскобойнікова Г. Л. 
Педагогічне проектування формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. / Г. Л. Воскобойнікова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 230-236. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, формуванню однієї з ключових компетентностей майбутнього учителя початкової школи - медико-валеологічної та використанню педагогічного проектування у процесі формування означеної компетентності. Визначено основні етапи у відповідності до завдань педагогічного проектування: діагностичний, констатуючий, прогнозуючий, етап розробки та впровадження, аналітико-корегуючий та оцінно-результативний, а також поетапно розкрито сутність педагогічного проектування формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи та викладено результати дослідження.

Отражена проблема внедрения компетентностного подхода к профессиональной подготовке будущих учителей начальной школы, формированию одной из ключевых компетентностей будущего учителя начальной школы - медико-валеологической и использованию педагогического проектирования в процессе формирования отмеченной компетентности. Определены основные этапы в соответствии с заданиями педагогического проектирования: диагностический, констатирующий, прогнозирующий, этап разработки и внедрения, аналитико-коррегирующий, оценочно-результативный и поэтапно раскрыта сущность педагогического проектирования формирования медико-валеологической компетентности будущих учителей начальной школы, изложены результаты исследования.

In the article the problem of introduction of the competence going is reflected near professional preparation of future teachers of initial school, to forming of one of key competence of future teacher of initial school of - medical-valeological and use of the pedagogical planning in the process of forming of the marked competence. The basic stages are certain in accordance with the tasks of the pedagogical planning: diagnostic, establishing, forecasting, design and introduction time, analytically correction and evaluation-effective and essence of the pedagogical planning of forming of medical-valeological competence of future teachers of initial school is stage-by-stage exposed and research results are expounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воскобойнікова Г. Л. 
Валеодіагностика та валеомоніторинг як складові оздоровчого освітнього середовища початкової школи / Г. Л. Воскобойнікова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 197-205. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено проблему створення оздоровчого освітнього середовища в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, шляхом валеологізації педагогічного процесу, що обумовлює впровадження у навчально-виховний процес системи профілактично-виховних заходів, які ґрунтуються на технологіях здійснення валеодіагностики та валеомоніторингу стану здоров’я, сприятиме зміцненню і збереженню здоров’я студентської молоді, створенню оздоровчого середовища, формуванню медико-валеологічної компетентності. Визначено, що валеодіагностика та валеомоніторинг стану здоров’я учасників педагогічного процесу є ефективними засобами контролю навчально-виховного процесу в освітніх закладах, компонентами оздоровчого освітнього середовища в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.

Освещена проблема создания оздоровительной образовательной среды в системе профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы путем валеологизации педагогического процесса, что обуславливает внедрение в учебно-воспитательный процесс системы профилактически-воспитательных мероприятий, основанных на технологиях валеодиагностики и валеомониторинга состояния здоровья, что будет способствовать укреплению и сохранению здоровья студенческой молодежи, созданию оздоровительной образовательной среды, формированию медико-валеологической компетентности.

In article is illuminated problem of the making the sanitary educational ambience in system of the training of the future teachers of the grade school by valeological of the pedagogical process that condition introduction in scholastic- education process of the system preventive- education action, founded on technology valeodiagnostic and valeomonitoring pictures of health that will promote to fortification and conservation of health student youth, making the sanitary educational ambience, shaping physician-valeological competention.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воскобойнікова Г. Л. 
Психолого-педагогічні аспекти формування оздоровчого середовища в процесі професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я / Г. Л. Воскобойнікова // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 4-6. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розроблено програму формування здоров'язберігального середовища в процесі професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я, яка є алгоритмом дій, що забезпечують необхідні умови для збереження і зміцнення здоров'я студентів у процесі навчання, усвідомлення ціннісно-моральних орієнтирів, що сприяють власному здоров'ю і здоров'ю їх майбутніх дітей. Визначено методи для формування здоров'язберігального середовища, сприятливого для становлення особистості вчителя, який матиме оптимальний фаховий рівень, необхідний для збереження і зміцнення здоров'я підростаючого покоління. Подано таблицю етапів формування здоров'язберігального середовища для майбутніх учителів основ здоров'я.

Разработана программа формирования здоровьесохраняющей среды в процессе профессиональной подготовки будущих учителей основ здоровья, которая является алгоритмом действий, обеспечивающих необходимые условия для сохранения и укрепления здоровья студентов в процессе обучения, осознания ценностно-нравственных ориентиров, которые способствуют собственному здоровью и здоровью их будущих детей. Определены методы для формирования здоровьесохраняющей среды, благоприятной для становления личности учителя, который будет иметь оптимальный профессиональный уровень, необходимый для сохранения и укрепления здоровья подрастающего поколения. Подано таблицу этапов формирования здоровьесохраняющей среды для будущих учителей основ здоровья.

A program of formation environment during the training of future teachers of basic health, which is a sequence of actions, providing the conditions necessary to preserve and promote the health of students in the learning process, the awareness of values and moral standards, promote their own health 'S and the health of their unborn children. Defined methods for forming environment conducive to the formation of personality teacher who will have the best professional level required to preserve and strengthen the health of the younger generation. Filed table formation stages environment for future teachers of basic health services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воскобойнікова Г. Л. 
Теоретичні і методичні основи формування медико-валеологічної компетентності у майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. Л. Воскобойнікова; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2013. - 42 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретичні та методичні основи формування медико-валеологічної компетентності у майбутніх вчителів початкової школи в системі професійної підготовки у педагогічному ВНЗ для успішної майбутньої педагогічної діяльності з метою зміцнення та збереження здоров'я молодших школярів. Доведено теоретико-методологічну значущість впровадження компетентнісного підходу в систему формування медико-валеологічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Розкрито сутність і зміст медико-валеологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Визначено структурні компоненти, складники, критерії та рівні сформованості медико-валеологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Розроблено та впроваджено модель формування медико-валеологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи за умов професійно-педагогічної підготовки у ВНЗ, системі післядипломної освіти та професіогенезу вчителя початкової школи у подальшій професійній діяльності, експериментально перевірено ефективність її впровадження. За результатами експериментального дослідження виявлено позитивну динаміку сформованості медико-валеологічної компетентності у майбутніх вчителів початкової школи, що підтверджує справедливість гіпотези дослідження й ефективність впровадження моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гой А. М. 
Концептуальні підходи до визначення методології проектного менеджменту сучасного фармацевтичного виробництва парентеральних лікарських форм на основі рекомбінантних білків / А. М. Гой, Г. Л. Воскобойнікова, Н. В. Гапон // Фармаком. - 2016. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено актуальність застосування інноваційних підходів проектного менеджменту в комплексному поєднанні з класичними методами моделювання технологічних процесів для промислового впровадження високотехнологічних препаратів на основі рекомбінантних білків. Обгрунтовано концептуальні підходи до проектного менеджменту сучасного фармацевтичного виробництва парентеральних лікарських форм на основі рекомбінантних білків. Визначено фармацевтично прийнятні методи проектного менеджменту сучасного фармацевтичного виробництва парентеральних лікарських форм і трансферу технологічного процесу промислового виробництва препаратів для парентерального введення на основі рекомбінантних білків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л662.97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського