Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Вісящев В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Вісящев В. А. 
Економіко-математичні методи управління проектами (прикладні аспекти) : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. спец. "Упр. проектами" і "Екон. кібернетика" / В. А. Вісящев. - 2-е вид., виправл. і доповн. - Донецьк : НОРД-ПРЕС, 2005. - 420 c. - Бібліогр.: с. 401-415. - укp.

Розкрито прикладні аспекти використання економіко-математичних методів у передпроектних дослідженнях, викладено різноманітні програми та проекти розвитку регіону. Проаналізовано особливості вирішення економічних і соціальних проблем суб'єктів господарювання. Описано методи кількісного аналізу підприємства у передпроектному обгрунтуванні, а також діагностики стратегічної позиції підприємства.

Раскрыты прикладные аспекты использования экономико-математических моделей в предпроектных исследованиях, изложены разнообразные программы и проекты развития региона. Проанализированы особенности решения экономических и социальных проблем субъектов хозяйствования. Описаны методы количественного анализа предприятия в предпроектном обосновании, а также диагностики стратегической позиции предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісящев В. А. 
Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Вісящев, Л. І. Антошкіна, І. О. Тарлопов. - Донецьк : НОРД-ПРЕС, 2005. - 440 c. - укp.

Розкрито зміст поняття маркетингового менеджменту, визначено його функції та умови ефективної організації. Розглянуто питання управління маркетинговими дослідженнями та сегментування товарних ринків. Визначено сутність стратегічного та тактичного маркетингового планування. Наведено класифікацію та структуру маркетингових планів. Розроблено алгоритм утворення маркетингового підрозділу на підприємстві. Проаналізовано особливості мотивації маркетингової діяльності. Розглянуто методи управління процесами ціноутворення та розподілу товарів. Описано структуру ефективних маркетингових комунікацій. Розглянуто сучасні методики здійснення контролю та аналізу маркетингової діяльності на підприємстві.

Раскрыто содержание понятия маркетингового менеджмента, определены его функции и условия эффективной организации. Рассмотрены вопросы управления маркетинговыми исследованиями и сегментирования товарных рынков. Определена сущность стратегического и тактического маркетингового планирования. Приведена классификация и структура маркетинговых планов. Разработан алгоритм создания маркетингового подразделения на предприятии. Проанализированы особенности мотивации маркетинговой деятельности. Рассмотрены методы управления процессами формирования цены и распределения товаров. Описана структура эффективных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены современные методики проведения контроля и анализа маркетинговой деятельности на предприятии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісящев В. А. 
Наукові засади передпроектних досліджень і обгрунтувань / В. А. Вісящев; ред.: В. Ф. Беседін. - Севастополь; К.; Донецьк : Вебер, 2003. - 440 c. - Бібліогр.: 233 назв. - укp.

Викладено сучасні методи дослідження тенденцій розвитку підприємств і компаній, передпроектного дослідження підприємств з використанням концепції реінжинірингу, кількісні методи реінжинірингу бізнес-процесів підприємств, а також методи діагностики стратегічної позиції підприємств. Розглянуто особливості науково-методичного забезпечення проектів підвищення безпеки праці на виробництві, передпроектного дослідження ефективності інвестиційної політики підприємств регіону, обгрунтовано напрями розвитку фінансово-кредитних установ.

Изложены современные методы исследования тенденций развития предприятий и компаний, предпроектного исследования предприятий с использованием концепции реинжиниринга, количественные методы реинжиниринга бизнес-процессов предприятий, а также методы диагностики стратегической позиции предприятий. Рассмотрены особенности научно-методического обеспечения проектов повышения безопасности труда на производстве, предпроектного исследования эффективности инвестиционной политики предприятий региона, обоснованы направления развития финансово-кредитных учреждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісящев В. А. 
Теоретичні і методичні основи проектного аналізу : Моногр. / В. А. Вісящев, О. С. Поважний, С. С. Степанчук; Донец. держ. акад. упр. - Донецьк, 2003. - 152 c. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Висвітлено еволюцію системи наук про управління проектами та роль у ній проектного аналізу. Наведено визначення, на яких базується проектний аналіз. Викладено методичні підходи до аналізу й оцінки інвестиційних проектів. Розглянуто обліки інфляції та ліквідності у проектному аналізі, узагальнені методи аналізу та оцінок ефективності інвестиційних проектів та ризиків. Описано методичні особливості аналізу на різних рівнях обгрунтування проектів.

Освещена эволюция системы наук об управлении проектами и роль в ней проектного анализа. Приведены определения, на которых базируется проектный анализ. Изложены методические подходы к анализу и оценке инвестиционных проектов. Рассмотрены учеты инфляции и ликвидности в проектном анализе, обобщенные методы анализа и оценок эффективности инвестиционных проектов и рисков. Описаны методические особенности анализа на разных уровнях обоснования проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісящев В. А. 
Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Вісящев, Л. І. Антошкіна, І. О. Тарлопов. - Донецьк : Норд-Прес, 2004. - 388 c. - Бібліогр.: с. 384-388. - укp.

Розглянуто сутність, принципи та функції маркетингу, запропоновано виробничу, збутову та соціально-етичну концепції маркетингової діяльності. Розкрито суть поняття потреби, визначено типологію потреб людини. Описано систему факторів маркетингу залежно від рівня розгляду економіки. Викладено засади управління персоналом маркетингового підрозділу. Наведено ринкову модель маркетингової оргструктури, орієнтованої на споживачів. Розглянуто етапи визначення конкурентоспроможності підприємства, а також види франко-цін.

Рассмотрены сущность, принципы и функции маркетинга, предложены производственная, сбытовая и социально-этическая концепции маркетинговой деятельности. Раскрыта сущность понятия потребности, определена типология потребностей человека. Описана система факторов маркетинга в зависимости от уровня рассмотрения экономики. Изложены основы управления персоналом маркетингового подразделения. Приведена рыночная модель маркетинговой оргструктуры, ориентированная на потребителей. Рассмотрены этапы определения конкурентоспособности предприятия, а также виды франко-цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісящев В. А. 
Управління інвестиційними джерелами економічного зростання : Моногр. / В. А. Вісящев, Т. Є. Гайдай. - Донецьк : Норд-Прес, 2007. - 302 c. - Бібліогр.: с. 289-302. - укp.

Обгрунтовано ідею більш суттєвого залучення власних джерел інвестування соціально-економічного розвитку національного господарства поряд із заходами підвищення привабливості українського ринку для іноземних інвестицій. Запропоновано механізм конструктивної співпраці державних органів управління та всіх ланок фінансово-кредитної системи країни з метою вирішення проблеми джерел економічного зростання.

Обоснована идея полномасштабного вовлечения собственных источников инвестирования социально-экономического развития национального хозяйства наряду с мерами повышения привлекательности украинского рынка для иностранных инвестиций. Предложен механизм конструктивного взаимодействия государственных органов управления и всех звеньев финансово-кредитной системы страны с целью решения проблемы источников экономического роста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісящев В. А. 
Науково-методичні основи управління проектами: економічний аспект : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.02.03 / В. А. Вісящев; Наук.-дослід. екон. ін-т М-ва економіки та з питань європ. інтеграції України. - К., 2003. - 36 c. - укp.

Започатковано науковий напрям "передпроектні дослідження та обгрунтування", а також теорію та сучасну ідеологію проектного управління, створено термінологічний апарат щодо визначення ключових понять та їх системної єдності з практикою ринкових перетворень у базових галузях економіки. Обгрунтовано пріоритетні напрямки розробки та впровадження проектів економічного та соціального спрямування в процесі ринкових перетворень в Україні. Запропоновано механізм використання теорії проектного керування у практичній діяльності всіх рівнів державної та регіональної влади, висвітлено принципові результати практичної апробації пропозицій і рекомендацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Моделі збалансованого розвитку соціально-економічних систем: економіко-правові, соціально-політичні, історичні та філософські аспекти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 4 - 5 груд. 2012 р., Бердянськ / ред.: Л. І. Антошкіна, В. А. Вісящев, С. Д. Гусарєв; Бердян. ун-т менедж. і бізнесу. - Донецьк : Донбас, 2012. - 255 c. - укp. - рус. - пол. - англ.

Проаналізовано обліково-аналітичні, фінансові та маркетингові аспекти забезпечення розвитку соціально-економічних систем (СЕС). Досліджено пріоритети розвитку та використання економічного потенціалу держави, регіону, підприємства. Увагу приділено питанням, що стосуються світового господарства та міжнародних економічних відносин за умов глобалізації. Розкрито теоретичні та прикладні аспекти інформаційного забезпечення розвитку СЕС. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку економічної освіти, підходи до моделювання СЕС, проблеми права власності та інших речових прав в українській правовій системі. Висвітлено історичний досвід захисту прав національних меншин в Україні. Визначено принципи виховання та формування національної самосвідомості. Наведено заходи, які спрямовані на соціальний захист населення за умов модернізації вітчизняної правової системи. Розглянуто соціолінгвістичні й антропологічні аспекти міжкультурної комунікації: основні напрями досліджень еколінгвістики, підходи до вивчення білінгвізму як багатовимірного об'єкта, питання узуальності емотиконів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. я431(4УКР) + Х839(4УКР)1 я431 + Ю6*671 я431(0) + Ш1 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО31619 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського