Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гаврищак Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Гаврищак Г. Р. 
Дидактичні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі вивчення креслення в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. Р. Гаврищак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель індивідуалізації та диференціації навчання креслення учнів загальноосвітніх шкіл, визначено дидактичні умови її реалізації. Виявлено домінуючі індивідуальні особливості школярів, що проявляються в їх графічній діяльності. Запропоновано критерії та встановлено типологічні групи учнів залежно від рівня засвоєння навчального графічного матеріалу. Розроблено комплекс допоміжних дидактичних засобів для реалізації індивідуального підходу щодо кожної типологічної групи учнів у процесі вивчення креслення. Експериментально встановлено ефективність використання запропонованих моделей індивідуалізації та диференціації навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гаврищак Г. Р. 
Застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчальної графічної діяльності студентів педагогічних вузів / Г. Р. Гаврищак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 226-230. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання студентів педагогічних ВНЗ під час вивчення ними графічних дисциплін на прикладі системи Moodle. Наголошено на основних перевагах використання вказаної системи - однієї з найбільш адаптованих засобів організації навчальної діяльності за умов дистанційного або аудиторного навчання.

Обосновано применение компьютерно-ориентированных технологий обучения студентов ВУЗ при изучении ими графических дисциплин на примере системы Moodle. Отмечены основные преимущества использования предлагаемой системы - наиболее адаптированной среди средств организации учебной деятельности в условиях дистанционного или аудиторного обучения.

The application of computer-oriented teaching technology of students of pedagogical universities while studying graphic activities on the example of Moodle is grounded. The system Moodle is determined as the main benefits of using this system one of the most adapted means of learning activities in a distance learning or auditorium.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського