Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гайдар А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Гайдар А. В. 
Розсіяння ІЧ-світла вільними дірками в направлено деформованому ip/i-Ge / А. В. Гайдар, В. М. Порошин // Укр. фіз. журн. - 1999. - 44, № 7. - С. 879-882. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В343.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ценацевич Т. А. 
Роль куратора в воспитании студентов / Т. А. Ценацевич, А. Н. Гайдар // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2008. - № 8. - С. 55-57. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.423

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Гайдар А. Е. 
Основные тенденции занятости в условиях глобализации / А. Е. Гайдар // Бізнес Інформ. - 2015. - № 6. - С. 121-126. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Цель работы - анализ изменений в системе занятости населения под влиянием глобальных процессов: обогащение и расщепление социально-трудовых отношений, интеллектуализация, прекаризация, распространение заемных и гибких форм занятости, определение перспектив развития нестандартных форм занятости и путей дальнейшей трансформации социально-трудовых отношений. Проанализировано влияние новых форм занятости на эффективность социально-трудовых отношений. Рассмотрены негативные эффекты расщепления трудовых отношений, которые в первую очередь сказываются на положении наемного работника. Проведено исследование эффективности использования гибких форм занятости в условиях экономического кризиса. В качестве основных направлений формирования новой социальной модели занятости в Украине предложено: повышение уровня образования населения, усовершенствование законодательного регулирования сферы занятости, сочетание гибкой политики на рынке труда с высокой степенью социальной защищенности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.05 + У9(4УКР)240.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гайдар А. А. 
Особливості розвитку екологічного маркетингу в біотехнологічному виробництві / А. А. Гайдар // Агроекол. журн.. - 2020. - № 2. - С. 98-105. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку екологічного маркетингу в біотехнологічномуь виробництві. Здійснено порівняння біопрепаратів з традиційними аналогами, виявлено й описано їх переваги в маркетинговому та екологічному аспектах. Стосовно концепції сталого розвитку, мету виробництва біопрепаратів можна охарактеризувати як заміщення нестачі природних компонентів для грунту і для рослин, що втратили свої природні властивості внаслідок надмірного та неконтрольованого використання хімічних добрив та інших препаратів, які спричиняють деструктивний вплив на природні ресурси сільського господарства та навколишнє природне середовище. Висвітлено й узагальнено чинники формування та удосконалення системи управління екологічного маркетингу в біотехнологічній галузі. На цій основі було визначено ключові переваги біотехнологічного виробництва й окреслено передумови його подальшого розвитку щодо екологічного маркетингу. Підприємство, орієнтоване на виробництво і просування на ринку біопрепаратів, повинно, насамперед, зважати на поведінку та мотивацію споживачів і їх обізнаність з екологічними перевагами. Здебільшого це стосується сегмента B2B. Проаналізовано та виокремлено комплекс маркетингу для біотехнологічного виробництва. Запропоновано модель розвитку екологічного маркетингу в біотехнологічному виробництві у системі комплексу маркетингу "5P". Охарактеризовано специфічні особливості позиціонування підприємств на ринку біопрепаратів. Просування на ринок екологічних товарів відбувається під впливом сукупності інтересів суб'єктів ринку - споживачів, виробників, громадських і державних інститутів. Доведено, що від ефективності їх управління залежить успішність поширення екологічних товарів на ринку біопрепаратів. Суб'єкти господарювання приймають рішення щодо вибору варіантів розвитку, у т.ч. на основі екологічних товарів, оцінюють перспективи кожного з цих варіантів і вибирають оптимальний для довгострокового й ефективного функціонування на певному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: П006 + П05 + У010.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Гайдар А. А. 
Система функціонування екологічного маркетингу в біотехнологічному виробництві / А. А. Гайдар // Збалансов. природокористування. - 2020. - № 2. - С. 46-52. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено суть екологічного маркетингу в біотехнологічному виробництві. Розглянуто екологічний маркетинг з позиції окремої функції управління та її визначення як управлінської діяльності, спрямованої на задоволення екологічно орієнтованого попиту на товари та послуги, яка грунтується на принципах екологічної справедливості та екологічної ефективності. Висвітлено еволюційний розвиток екологічного маркетингу як самостійної концепції та її становлення в біотехнологічному виробництві. Визначено основні категорії потреб в контексті екологічного маркетингу. Виявлено, що похідною концепцією екологічного маркетингу стала концепція соціально-етичного маркетингу і, як засвідчили результати дослідження, не можна їх ототожнювати через різницю у принципах, механізмах та інструментах, стратегічних підходах, що передбачають не лише короткострокове позиціонування, а системний екологічно орієнтовний підхід в менеджменті та на кожному з етапів виробництва з метою забезпечення не лише якості кінцевих продуктів, а і збереження належного стану природних ресурсів сільського господарства. Наведено особливості біотехнологічних товарів відповідно до екологічних потреб. Охарактеризовано передумови функціонування екологічного маркетингу в екологічно орієнтовному сільському господарстві. Визначено, що основними передумовами була вимога суспільства в якісному та безпечному харчуванні та занепокоєння станом навколишнього природного середовища і негативним впливом на нього з боку сільськогосподарських виробників. Приділено увагу оцінці становлення екологічних потреб у біотехнологічному виробництві, визначено етапи становлення цих потреб, а також визначено й охарактеризовано ключові особливості потреб індивідів на кожному з цих етапів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.2-280-211.1 + У9(4УКР)320-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гайдар А. А. 
Екологічний маркетинг біотехнологічного виробництва у сільському господарстві : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / А. А. Гайдар; Національна академія аграрних наук України, Інститут агроекології і природокористування. - Київ, 2021. - 25 c. - укp.

Наведено теоретичні основи та практичні положення щодо розвитку екологічного маркетингу в біотехнологічному виробництві у сільському господарстві. З'ясовано сутність і зміст екологічного маркетингу в біотехнологічному виробництві. Визначено особливості розвитку екологічного маркетингу в умовах біотехнологічного виробництва. Охарактеризовано методичний інструментарій екологічного маркетингу та його значення в біотехнологічному виробництві. Проведено оцінку маркетингового середовища підприємств біотехнологічного напрямку, зокрема запропоновано методичний підхід до оцінки чинників зовнішнього та внутрішнього економічного середовища підприємства. Проаналізовано стан внутрішнього та зовнішнього ринку біопрепаратів. Визначено мотиваційні аспекти споживачів біопрепаратів. З'ясовано особливості просування біотехнологічної продукції на ринках on-line. Проаналізовано алгоритм застосування маркетингового digital інструментарію в біотехнологічному виробництві. Сформовано digital стратегію просування біотехнологічної продукції екологічно орієнтованим підприємствам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 + У9(4УКР)320-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Дем'янюк О. С. 
Обгрунтування концептуального підходу стратегії просування біотехнологічної продукції / О. С. Дем'янюк, А. А. Гайдар // Збалансов. природокористування. - 2020. - № 4. - С. 107-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено основні підходи до формування стратегії просування біотехнологічної продукції. Концептуальний підхід до стратегії просування являє собою алгоритм послідовності оцінки споживача, а саме суб'єкта господарювання екологічно орієнтовного напрямку, його напрямок діяльності, ієрархія в управлінні, позитивні та негативні факти, загальний рівень інтернет активності. Зосереджено увагу на тому, що подальша стратегія найбільш ефективно проявляє себе на цифрових платформах і побудована на принципах інтернет маркетингу із використанням спеціального маркетингового інструментарію та обов'язковою оцінкою ефективності впровадженої стратегії на кінцевому етапі. Виявлено ключові особливості сучасної інтернет поведінки постійних та непостійних інтернет користувачів. Висвітлена позиція референтної групи з приводу раціонального способу купівлі біотехнологічної продукції, а також, вданому зв'язку визначено ключові інтернет маркетингові інструменти взаємодії виробників біопрепаратів зі своїми споживачами. Обгрунтовано, що на сучасному етапі розвитку біотехнологічного бізнесу найбільш раціональним інструментом екологічного маркетингу в онлайн системах є офіційний сайт. Охарактеризовано модель поведінки управлінської ланки підприємств споживачів у питанні впровадженні інноваційних підходів маркетингової взаємодії в В2В сегменті. Сформовано та обгрунтовано концептуальний підхід стратегії просування біотехнологічної продукції в онлайн системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-551.8 + У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Гайдар А. А. 
Використання цифрових маркетингових підходів у біотехнологічному виробництві / А. А. Гайдар, Н. В. Зіновчук, В. І. Лазаренко // Збалансов. природокористування. - 2021. - № 4. - С. 62-70. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано ефективність використання цифрових маркетингових інструментів та різних функцій для біотехнологічного виробництва. Висвітлено їх основні функції, переваги, а також надані основні критерії, що свідчать про їх ефективність на сучасному етапі та можливості їх подальшого використання в майбутньому. Обгрунтовано етапи проведення досліджень на ринку біологічних препаратів на землях сільськогосподарського призначення та на підприємствах, що є безпосередніми споживачами біопрепаратів. Висвітлено зв'язок маркетингової ланки між виробниками цих препаратів на рівні С2С та їх зворотній зв'язок. Охарактеризована доцільність застосування кожного окремого інструменту залежно від ситуації біотехнологічного підприємства на ринку, а також описано ситуації, де підприємству доцільно звертати увагу на зазначені показники. Визначено етапи використання таргетованої реклами для біотехнологічних компаній, проаналізовано ефективність запуску рекламної кампанії в цифровій площині. Зокрема, визначено основні підходи у використанні таргетованої реклами, зазначено етапи та реальні приклади сучасних біотехнологічних компаній, які діють на ринку України, і, відповідно, відображають реальний стан розвитку цифрових маркетингових інструментів у біотехнологічній галузі сільського господарства України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-551.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100860 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського