Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Галахова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Галахова Т. О. 
Моделювання стратегічного розвитку креативного компонента менеджменту міжнародних компаній у галузі програмного забезпечення та комп'ютерних послуг / Т. О. Галахова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 78-87. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження інноваційно-креативного компонента менеджменту компаній у сфері програмного забезпечення та комп'ютерних послуг (далі - ІТ-компаній) на основі його якісного та кількісного аналізу та вивченні кореляційного взаємозв'язку між даним показником, витратами та НДДКР і прибутком компанії. У результаті дослідження визначено структурні елементи інноваційно-креативного компонента менеджменту ІТ-компаній, здійснено його якісний аналіз у координатах виміру "критерії - індикатори - показники", а також надано кількісний аналіз, який окреслює авторський підхід щодо розробки інтегрального показника розвитку інноваційно-креативного компонента менеджменту даних компанії на основі їх кластерної організації. Проведений комплексний аналіз дозволяє розробити індекс креативності системи менеджменту, що в нелінійній моделі визначає вплив на прибуток компанії оптимального обсягу витрат на НДДКР. Індекс креативності характеризує інноваційно-креативний компонент менеджменту ІТ-компаній і є інтегральним показником його розвитку. Доведено, що швидкість збільшення прибутку ІТ компаній обернено пропорційна потенційному прибутку з коефіцієнтом пропорційності - індексом креативності системи менеджменту. Предметом подальших наукових досліджень може бути концептуалізація та вдосконалення методології розрахунку інтегрального показника інноваційно-креативного компонента менеджменту як ІТ-компаній, так і компаній, що здійснюють свою діяльність в інших сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У539.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Парадигма креативного менеджменту в глобальній економіці : [колект.] монографія / Д. Г. Лук'яненко, О. С. Дорошенко, Т. О. Галахова, М. О. Бурмака, О. Д. Лук'яненко; ред.: Д. Г. Лук'яненко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2016. - 231 c. - Бібліогр.: с. 195-208 - укp.

У глобальній парадигмі економічного розвитку XXI ст. висвітлено тенденцію його креативізації. Окреслено структурну конфігурацію креативного сектору глобальної економіки. Досліджено креативний контекст сучасної теорії управління та бізнес-практики. Виявлено креативно-інноваційну мотивацію менеджменту міжнародних компаній, оцінено значущість його креативних інструментів. Обгрунтовано доцільність створення екосистеми креативного менеджменту за рахунок упровадження відповідних корпоративних цінностей, а також необхідність інституціональної та корпоративної імплементації креативних підходів в управлінні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55-212.1 + У9(4УКР)0-55-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Галахова Т. О. 
Детермінанти успіху та дивергентні аспекти розвитку стартап-компаній у глобальному бізнес-середовищі / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2021. - № 8. - С. 6-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження детермінант успіху та дивергентних аспектів розвитку стартап-компаній у сучасному глобальному бізнес-середовищі задля обгрунтування ефективних технологій їх розвитку. Так, глобальний вектор економічного, технологічного, соціокультурного розвитку визначає виникнення прогресивних економічних концепцій, що на сьогодні представлені такими формулюваннями: цифрова економіка (digital economy), гіг-економіка (gig economy), економіка знань (knowledge economy), сервісна економіка (service economy), інноваційно-креативна економіка (innovative and creative economy), економіка суспільної участі (sharing economy) та ін. Проаналізовано два вагомі критерії, що найбільш розповсюджені при визначенні стартап-компанії: інноваційний продукт і швидкий темп зростання. Здійснено компаративний аналіз стартапу та традиційного бізнесу, що дало змогу окреслити ключові дивергентні аспекти цих понять, а саме: локальні та глобальні амбіції; масштабованість бізнесу; інноваційність продукту; інформаційні та цифрові технології; траєкторія успішного розвитку; комерційні інтереси; організаційна структура; трансформація бізнес-моделі; екосистеми бізнесу тощо. Проаналізовано ключові детермінанти успіху та невдач стартап-проєктів на основі таких критеріїв, як: ідея, бізнес-модель, час запуску, команда, маркетингова стратегія, інвестування, система місії, цілей, цінностей. Перспективами подальших досліджень у контексті розвитку стартап-компаній у сучасному бізнес-середовищі є систематизація успішних кейсів і розробка певних механізмів підвищення ефективності діяльності стартап-компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-131-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Галахова Т. О. 
Сучасні моделі монетизації бізнесу в умовах цифровізації економіки / Т. О. Галахова, Є. М. Галахов, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 52-63. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження моделей формування доходу бізнесу (моделей монетизації) як підсистемного компонента загальної бізнес-моделі компанії через логічний взаємозв'язок: "модель монетизації бізнесу - бізнес-модель компанії - глобальна екосистема бізнесу" для обгрунтування найефективніших моделей в сучасних умовах посилення диджиталізації економічного розвитку. Візуалізовано механізм формування стратегії електронного бізнесу "від аналізу даних до стратегії", тобто узагальнені, структуровані та певним чином систематизовані дані представляють собою цінність - знання, які компанія може використати в розробці своєї бізнес-стратегії. Проаналізовано методологію формування бізнес-моделі компанії, що базується на 4 ключових компонентах: "Хто? - Що? - Як? - Чому?" (Who? - What? - How? - Why?). Наведено детальний аналіз моделей монетизації для цифрового бізнесу (онлайн-формату) з точки зору їх реалізації, а також узагальнюючі характеристики кожної моделі; виокремлено ключові переваги та недоліки їх реалізації. Увагу приділено таким моделям монетизації: модель транзакційного доходу (або виробнича модель монетизації бізнесу); модель націнки; рекламна модель; модель ліцензування; арбітражна модель; комісійна (партнерська/афілійована) модель монетизації; модель відкритих інновацій; модель "дохід від реалізації послуг"; модель підписки (Freemium/Premium), а також таким інноваційно-креативним бізнес-моделям компаній та, зокрема, їх моделям монетизації, як: модель продажу емоцій/досвіду (Experience Selling model); модель додаткових послуг (Add-on Model); модель Айкідо (Aikido Model); модель єдиної ставки (Flat Rate Model) - модель "Бритва і лезо" (Razor and Blade Model).


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.26-18 + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського