Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Галиця О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Галиця О.  
Правові взаємовідносини власника або уповноваженого ним органу і профспілкової організації на підприємстві, в установі, організації / О. Галиця // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філос. та право. - 1999. - Т. 8. - С. 80-87. - укp.

Розглянуто загальні положення про правові взаємовідносини власника або уповноваженого ним органу і профспілкової організації на підприємстві, в установі, організації, їх реалізація в окремих напрямках трудового законодавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х870.11

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Белінська В. М. 
Промисловий потенціал України: проблеми та перспективи структурно-інноваційних трансформацій / В. М. Белінська, В. Г. Бурлака, І. О. Галиця, О. С. Галиця, Н. Г. Гахович; Ін-т економіки та прогнозування НАН України. - К., 2007. - 408 c. - Бібліогр.: с. 384-398. - укp.

Висвітлено нові погляди на зміст промислового потенціалу, а також концептуальні підходи та практичні механізми політики його формування. Запропоновано методологію оцінки технологічної інноваційності промислового виробництва та розглянуто перспективи технологічних перетворень в економіці. Проаналізовано особливості ефективного управління інноваційною діяльністю на промислових підприємствах та її інфраструктурного забезпечення на підставі активізації креативного ресурсу працівників. Встановлено зв'язок між рівнями інноваційного й організаційного розвитку економіки й описано орієнтири та механізми стимулювання прогресивних організаційних перетворень у промисловості. Наведено напрями та важелі підвищення ефективності використання інвестиційних ресурсів для забезпечення структурно-інноваційних трансформацій у галузі.

Освещены новые теоретические взгляды на содержание промышленного потенциала, а также концептуальные подходы и практические механизмы политики его формирования. Предложена методология оценки технологической инновационности промышленного производства и рассмотрены перспективы технологических преобразований в экономике. Проанализированы особенности эффективного управления инновационной деятельностью на промышленных предприятиях и ее инфраструктурного обеспечения на основе активации креативного ресурса работников. Показана связь между уровнями инновационного и организационного развития экономки и описаны ориентиры и механизмы стимулирования прогрессивных организационных преобразований в промышленности. Определены направления и рычаги повышения эффективности использования инвестиционных ресурсов для обеспечения структурно-инновационных трансформаций в отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Галиця О. 
Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця // Вища шк.. - 2012. - № 11. - С. 71-76. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано методологію застосування безмашинного програмованого методу для покращання контролю знань у ВНЗ шляхом тестових завдань і активізації педагогічного процесу. Зазначені особливості застосування цього методу і його переваги: одночасна перевірка знань групи студентів за короткий час, об’єктивність перевірки, заохочення студентів до регулярної праці з освоєння навчального матеріалу, простота застосування; мінімальна кількість часу.

Описанна методология применения безмашинного программированного метода для улучшения контроля знаний в ВУЗ путем тестовых заданий и активизации педагогического процесса. Указанные особенности применения этого метода и его преимущества: одновременная проверка знаний группы студентов за короткое время, объективность проверки, поощрение студентов к регулярной работе по освоению учебного материала, простота применения; минимальное количество времени.

Description of methodology machineless programmed method to improve the control of knowledge in universities by test tasks and enhance the educational process. These features of the application of this method and its advantages: the simultaneous test of knowledge of the students in a short time, the objective test, to encourage students to regular work for the development of educational material, ease of use, the minimum amount of time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Галиця І. 
Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця // Вища шк.. - 2011. - № 1. - С. 104-107. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто сутність інтелектуально-конкурентних ігор як механізму всебічної активізації творчої активності тих, хто навчається. Описано механізм інтелектуально-конкурентної гри "Науково-технічний суд над ідеєю". Зазначено, що інтелектуально-конкурентна гра - це різновид ділової гри, особливість якої полягає в тому, що між її учасниками організовується змагання за заздалегідь встановленими критеріями, правилами та механізмом у генеруванні найкращих результатів інтелектуальної діяльності.

Рассмотрена сущность интеллектуально-конкурентных игр как механизма всесторонней активизации творческой активности учащихся. Описан механизм интеллектуально-конкурентной игры "Научно-технический суд над идеей". Указано, что интеллектуально-конкурентная игра - это разновидность деловой игры, особенность которой заключается в том, что между ее участниками организуется соревнование по заранее установленным критериям, правилами и механизмом в генерировании наилучших результатов интеллектуальной деятельности.

The essence of the intellectual and competitive games as a mechanism for comprehensive revitalization of creative activity of students. The mechanism of the intellectual and competitive games, "Scientific and technical trial of the idea". Pointed out that intellectual-competitive game - it's kind of a business game, a feature which lies in the fact that among its members organized a competition for pre-established criteria, rules and a mechanism to generate the best results of intellectual activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Галиця І. 
Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу / І. Галиця, Г. Цехмістрова, А. Міщенко, О. Галиця // Вища шк.. - 2011. - № 5/6. - С. 21-26. - укp.

Досліджено теоретичні аспекти та механізм проведення стратегічних ігор. Розглянуто конкретні приклади та результати застосування таких ігор як засобу активізації креативного потенціалу. Вміщено зразок анкети для оцінювання стратегічної гри, варіанти стратегічних ігор. Окреслено завдання кожного навчального закладу щодо впровадження у навчальний процес активних методів навчання. Серед факторів, які визначають ефективність впровадження стратегічної гри як форми активного навчання, виділено загальну підготовленість до управлінської діяльності.

Исследованы теоретические аспекты и механизм проведения стратегических игр. Рассмотрены конкретные примеры и результаты применения таких игр как средства активизации креативного потенциала. Помещен образец анкеты для оценки стратегической игры и варианты стратегических игр. Обозначенны задачи каждого учебного заведения по внедрению в учебный процесс активных методов обучения. Среди факторов, определяющих эффективность внедрения стратегической игры как формы активного обучения, выделена общая подготовленность к управленческой деятельности.

studied the theoretical aspects and the mechanism for strategic games. We consider specific examples and results of such games as a means of enhancing creative potential. Placed a sample questionnaire to assess the strategic game, the options strategygames. Designated purpose of each institution to implement the educational process of active learning methods. It is noted that among the factors determining the effectiveness of implementing a strategy game as a form of active learning is allocated a total readiness to management activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Галиця І. 
Інноваційні механізми активізації педагогічного і наукового процесів / І. Галиця, О. Михайлов, О. Галиця // Вища шк.. - 2011. - № 7/8. - С. 31-37. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Підкреслено актуальність відродження ідеї змагальності у всіх сферах життя, зокрема методу "гонки за лідером" як однієї з інноваційних форм активізації педагогічного процесу у ВНЗ. Висвітлено ретроспективу, значення, зміст поняття "змагання". Розкрито методологічні аспекти застосування нетрадиційної (штучної) конкуренції за методом "гонки за лідером": наведено пропозиції щодо нарахування балів за основні види діяльності (навчальна, спортивна, наукова, театрально-концертна тощо). Вміщено формули для розрахунку загальної кількості балів, акцентовано увагу на розробці одним зі співавторів статті безмашинного програмного методу контролю знань студентів, застосування якого дозволить перевірку знань необмеженої кількості студентів з окремих питань певної теми навчальної дисципліни за короткий проміжок часу, що оптимізує застосування методу "гонки за лідером" в навчально-виховному процесі ВНЗ.

Подчеркнута актуальность возрождения идеи состязательности во всех сферах жизни, в частности метода "гонки за лидером" как одной из инновационных форм активизации педагогического процесса в ВУЗ. Освещены ретроспектива, значение, содержание понятия "соревнования". Раскрыты методологические аспекты применения нетрадиционной (искусственной) конкуренции по методу "гонки за лидером": приведены предложения по начислению баллов за основные виды деятельности (учебная, спортивная, научная, театрально-концертная) студентов. Разработаны формулы для расчета общего количества баллов, акцентировано внимание на разработке одним из соавторов статьи безмашинного программного метода контроля знаний студентов, применение которого позволит проверку знаний неограниченного количества студентов по отдельным вопросам изучаемой дисциплины за короткий промежуток времени, что оптимизирует применение метода "гонки за лидером" в учебно-воспитательном процессе.

The authors express their opinion as to the necessity of resuming the idea of competitiveness in different spheres of life. The application of non-traditional competition by the method of "race after the leader" in the academic process of higher educational establishments is being considered as the means of enhancing the students' cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Галиця О. 
Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах / О. Галиця // Вища шк.. - 2013. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто психологічні аспекти навчального процесу, зокрема, мотивацію студентів до навчання та залучення їх до наукової праці. Обговорено методику проведення лекційних занять, принцип добору змістових компонентів лекції та визначено особливості їх сприймання студентами. Висловлено практичні рекомендації щодо підготовки до заняття, а також використання емоційних і змістовних засобів виразності для проведення лекцій. Зосереджено увагу на конфліктних ситуаціях, що виникають під час навчально-виховного процесу та на методах їх вирішення. Наведено приклади конфліктних ситуацій та способи їх розв’язання.

Рассмотрены психологические аспекты учебного процесса, в частности, мотивация студентов у обучению и привлечение их к научной работе. Обговорена методика проведения лекционных занятий, принцип подбора содержательных компонентов и определены особенности их восприятия студентами. Высказаны практические рекомендации по подготовке к занятию, а также использованию эмоциональных и содержательных способов выразительности при проведении лекций. Сосредоточено внимание на конфликтных ситуациях, которые возникают в ходе учебно-воспитательного процесса и на методах их разрешения. Приведены примеры конфликтных ситуаций и способы их решения.

Examined here is the psychological aspects of the learning process, especially the student’s motivation in learning and ensuring them to the scientific work. Discussing here is methods of lecturing, the content selection principle and determining the characteristics of their perception by students. Where made the practical recommendations to lection preparing and to using of emotional and meaningful ways of expression. Attention was paid to the conflict situations that take place in the educational process and to the methods of their solution. The examples of conflicts and their solutions were shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Галиця І. 
Креативні інструменти посилення інтелектуально-інноваційного потенціалу / І. Галиця, О. Галиця, І. Мельник // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 224-227. - укp.

Обґрунтовано, що для успішної конкуренції на внутрішньому та зовнішньому ринку праці фахівець повинен володіти потужним креативним потенціалом, щоб своєчасно відповідати на виклики зовнішнього середовища. З метою розвитку креативного потенціалу сучасного фахівця, що є одним з основних завдань вищої школи і найважливішою складовою забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних трудових ресурсів, розглянуто застосування інноваційних педагогічних технологій у навчанні, зокрема проведення стратегічної гри як різновиду ділової гри. Зазначено, що під час проведення стратегічної гри актуалізується теоретична база, а це надає можливість викладачу оцінити рівень підготовки всієї групи та окремих студентів. Описано етапи стратегічної гри «Стратегія – 1940 р.», яку було проведено для студентів Київського університету туризму, економіки і права. Викладено низку переваг застосування стратегічних ігор як інструментів активізації інтелектуально-інноваційного потенціалу студентів.

Обосновано, что для успешной конкуренции на внутреннем и внешнем рынке труда специалист должен обладать мощным креативным потенциалом, чтобы своевременно отвечать на вызовы внешней среды. С целью развития творческого потенциала современного специалиста, которое является одной из основных задач высшей школы и важнейшей составляющей обеспечения конкурентоспособности отечественных трудовых ресурсов, рассмотрено применение инновационных педагогических технологий в обучении, в частности проведение стратегической игры как разновидности деловой игры. Отмечено, что при проведении стратегической игры актуализируется теоретическая база, а это дает возможность преподавателю оценить уровень подготовки всей группы и отдельных студентов. Описаны этапы стратегической игры «Стратегия - 1940», которая была проведена для студентов Киевского университета туризма, экономики и права. Изложен ряд преимуществ применения стратегических игр как инструментов активизации интеллектуально-инновационного потенциала студентов.

То compete successfully in domestic and foreign labor market specialist must possess strong creative potential, which would promptly respond to the challenges of the environment. That is why the task of developing creative potential of modern specialist is one of the major tasks of higher education and an essential part of ensuring the competitiveness of domestic labor.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Галиця І. 
Креативні механізми оцінення результатів інтелектуальної діяльності / І. Галиця, О. Галиця // Вісн. НАН України. - 2010. - № 11. - С. 22-24. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість більш ефективного використання креативного потенціалу завдяки проведенню інтелектуально-конкурентної гри "Науково-технічний суд над ідеєю", описано основні складники її механізму і запропоновано широко використовувати її в будь-яких сферах людської діяльності для стимулювання нових ідей, що можуть знайти практичне застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Галиця І. 
Механізми вдосконалення управління інноваційною діяльністю в умовах економічної нестабільності / І. Галиця, М. Шевченко, О. Галиця // Вісн. НАН України. - 2010. - № 5. - С. 33-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості глобально-постіндустріального розвитку. Досліджено методичні основи системи моніторингу, прогнозування, планування і забезпечення реалізації інноваційної діяльності та головні засади механізму її функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Галиця О. 
Психологічний портрет педагога / О. Галиця // Вища шк.. - 2014. - № 5/6. - С. 51-59. - Бібліогр. у підряд. зносках - укp.

Розглянуто одну з найгуманніших у сучасному світі професій - професію педагога. Зазначено, що діяльність педагогічної спільноти в значній мірі формує освітній та інтелектуальний потенціал держави на сучасному етапі та в перспективі. Відзначено, що від ефективності діяльності педагога, його особистісних психологічних характеристик багато в чому залежить не тільки доля конкретних учнів, але й певною мірою доля освітньо-інтелектуального потенціалу держави. Підкреслено важливість дослідження психологічних характеристик сучасного педагога із застосуванням методів системного аналізу та синтезу. Описано систему основних психологічних характеристик, необхідних сучасному педагогу. Розкрито вплив окремих характеристик на загальний психологічний стан та ефективність діяльності сучасного викладача. Враховано, що практична значущість роботи полягає в тому, що вона дає викладачам (особливо молодим) практичні орієнтири щодо напрямів вдосконалення своїх особистісних психологічних характеристик.

Рассмотрена одна из самых гуманных в современном мире профессий – профессия педагога. Указано, что деятельность педагогического сообщества в значительной степени формирует образовательный и интеллектуальный потенциал государства на современном этапе и в перспективе. Отмечено, что от эффективности деятельности педагога, его личностных психологических характеристик во многом зависит не только судьба конкретного учеников, но и в определенной степени судьба образовательно-интеллектуального потенциала государства. Подчеркнута важность исследования психологических характеристик современного педагога с применением методов системного анализа и синтеза. Описана система основных психологических характеристик, необходимых современному педагогу. Раскрыто влияние отдельных характеристик на общее психологическое состояние и эффективность деятельности современного преподавателя. Учтено, что практическая значимость работы заключается в том, что она дает преподавателям практические ориентиры относительно направлений совершенствования своих личностных психологических характеристик.

The author of the article describes the profession of a teacher as one of the most humane one. It is indicated that the teachers’ activities form the educational and intellectual potential of the country at present days and in the future. It is mentioned that students’ future and the educational and intellectual potential of the country depend on the effectiveness of teacher’s activities and his personal psychological characteristics. The importance of studying the psychological characteristics of a modern teacher by means of system analysis and synthesis methods is underlined. The system of basic psychological characteristics required for a modern teacher (represented by a psychological portrait of a modern teacher) is described. The influence of certain individual characteristics on the general psychological state and the effectiveness of modern teacher’s activities are revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського