Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ганашок А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ганашок А. І. 
Створення автоматизованого робочого місця вчителя інформатики засобами офісних програм [Електронний ресурс] / А. І. Ганашок. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/767/573

Розглянуто проблеми існування автоматизованих робочих місць на ринку програмних продуктів для загальноосвітніх навчальних закладів, окреслено їх функції і можливості та розкрито причини їх відсутності в ЗНЗ. Проаналізовано відповідність пропозицій розробників автоматизованих робочих комплексів потребам школи. Окреслено сучасний стан інформатизації шкіл районних центрів і недостатня підготовленість педагогічних працівників для роботи з комп'ютерною технікою. Запропоновано розв'язання існуючої проблеми шляхом упровадження локалізованого робочого місця вчителя інформатики з автоматизованою обробкою шкільної документації та подальшим використанням АРМ вчителями інших предметів.

Рассмотрены проблемы существования автоматизированных рабочих мест на рынке программных продуктов для общеобразовательных учебных заведений, очерчены их функции, возможности и раскрыты причины их отсутствия в ОУЗ. Проанализировано соответствие предложений разработчиков автоматизированных рабочих комплексов потребностям школы. Определены современное состояние информатизации школ районных центров и недостаточная подготовленность педагогических работников для работы с компьютерной техникой. Предложено решение существующей проблемы путем внедрения локализованного рабочего места учителя информатики с автоматизированной обработкой школьной документации и последующим использованием АРМ учителями других предметов.

The paper considers the problem of existence of automated workplaces at the market of software products for secondary schools as well as their features and capabilities and disclosed the reasons for their absence in the educational establishments. There is analyzed the correspondence of propositions of such workplaces developers' to the school needs. Outlined the nowadays state of informatization regional centers school and insufficient preparedness of teachers to work with computers. It is proposed a solution of the existing problem by localized workplace informatics teacher introducing with automatic processing of school documents and further ARM use by teachers of other subjects.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.820

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ганашок А. І. 
Інтерактивна дошка як засіб підвищення пізнавальної активності й ефективності навчання на уроках інформатики [Електронний ресурс] [Електронний ресурс] / А. І. Ганашок // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 1. - С. 21-35. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1331

Надано теоретичне обгрунтування використання інтерактивних засобів як провідних у технології розвивального навчання в організації уроків інформатики. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми формування творчої, інформаційно компетентної особистості. Визначено ефективні способи і методи формування інформаційно-комунікаційного середовища шляхом використання інтерактивних технологій і мультимедійних засобів навчання. Розроблено інтерактивні вправи в програмі SMART Notebook, спрямовані на формування інтересу і підвищення пізнавальної активності учнів до предмету. Здійснено експериментальну перевірку ефективності використання розробленої системи інтерактивних вправ і проведення уроків інформатики з використанням smart-технологій.

Дано теоретическое обоснование интерактивного подхода, как одного из ведущих в технологии развивающего обучения при организации уроков информатики. Рассмотрены психолого-педагогические аспекты проблемы формирования творческой, информационно компетентной личности. Определены эффективные способы и методы формирования информационно-коммуникационной среды путем использования интерактивных технологий и мультимедийных средств обучения. Разработаны интерактивные типы уроков и упражнения в программе SMART Notebook, направленные на формирование интереса и повышение познавательной активности учащихся к предмету. Осуществлена экспериментальная проверка эффективности использования разработанной системы интерактивных форм уроков по информатике.

The paper presents the theoretical substantiation of interactive approach as one of the leading in the technology of developmental education while preparing the informatics lessons. There were considered psychological and pedagogical aspects in formation of creative, informative competent person. Effective ways and methods of formation of information-communication environment through the use of interactive technologies and multimedia training are determined, as well as developed types of interactive lessons and exercises in the program SMART Notebook, aimed at creating interest and increasing cognitive activity of students to the subject. It has been done an experimental verification of efficiency of the developed system of interactive forms of lessons on informatics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського