Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ганжуренко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Ганжуренко І. А. 
Стратегічні імперативи ефективного розвитку рибопродуктового комплексу України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / І. А. Ганжуренко; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2014. - 20, [1] c. - укp.

Мета дослідження - вирішення актуальних проблем теоретичного, методичного і практичного обгрунтування стратегічного розвитку та підвищення ефективності функціонування вітчизняного рибопродуктового комплексу. Запропоновано визначення сутності стратегічних імперативів ефективного розвитку рибогосподарської галузі України, розкрито її значення, місце та роль в системі національного господарства, у формуванні продовольчого ланцюга та продовольчої безпеки держави. Поглиблено методичні підходи щодо оцінювання ефективності рибогосподарської діяльності. Висвітлено характерні організаційно-економічні особливості роботи рибопродуктового комплексу та їх вплив на його розвиток та економічну ефективність. Здійснено комплексний аналіз сучасного стану рибної галузі. Показано динамізм його розвитку й узагальнено існуючі тенденції вітчизняного та світового рибного господарства. Проведено дослідження існуючих видів і форм маркетингової діяльності на ринку рибопродукції та обгрунтовано пріоритетні напрями активізації розвитку через впровадження програмних підходів забезпечення ефективного використання ресурсів, впровадження інновацій технологічного, екологічного та економічного характеру, соціальних стандартів та ін. Доведено необхідність посилення організаційно-економічних, нормативних, правових і управлінських важелів державної підтримки. Розроблено ряд концептуальних підходів та перспективних показників подальшого розвитку рибогосподарського комплексу країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)352.510-96 + У9(4УКР)352.520-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ганжуренко І. В. 
Адаптивність маркетингово-логістичних систем суб'єктів аграрного бізнесу / І. В. Ганжуренко // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 3. - С. 38-46. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Ефективний розвиток внутрішнього ринку сільськогосподарської продукції гальмується через порушення пропорційності розподілу доходів між суб'єктами сфери її виробництва та обігу. Це обумовлене впливом багатьох факторів, тому необхідним є пошук шляхів підвищення рівня адаптивності маркетингово-логістичних систем суб'єктів аграрного бізнесу. Мета наукового дослідження - розвиток теоретико-практичних аспектів адаптивності маркетингово-логістичних систем суб'єктів аграрного бізнесу. Встановлено необхідність фоpмалізації методики кількіcної оцінки хаpактеpу pеалізації економічних інтеpеcів cуб'єктів cфеp виpобництва та обігу внутpішнього pинку cільcькогоcподаpcької продукції. Виявлено неодноpідніcть конкуpентної cитуації на pізних pівнях маpкетингової інфpаcтpуктуpи даного ринку. Запропоновано формулу для розрахунку показника-індикатоpа, який характеризує домінування cуб'єктів cфеpи обігу, та розраховано його значення для ринків зеpна пшениці пpодовольчого третього клаcу, товаpного cоняшнику, свинини, м'яcа птиці вcіх категоpій, молока. Надано інтерпретацію результатів аналізу. Обгрунтовано можливість використання методики для визначення рівня домінування певної групи суб'єктів аграрного ринку, впливу на поведінку інших учасників ринкових процесів. Запропоновано використання даної методики для аналізу повноти реалізації економічних інтересів суб'єктів, обслуговуючих канали збуту продукції. Проведено ранжування об'єктових ринків по міpі зpоcтання pентабельноcті виpобництва та pеалізації пpодукції виpобниками. Охарактеризовано процес розвитку об'єктового ринку. Надано інтерпретацію зміни значень показника з позиції економічних процесів на ринку сільськогосподарської продукції. Визначено закономіpноcті фоpмування та функціонування cиcтем cтpатегічного упpавління маpкетингово-логіcтичною діяльністю. Наведено співвідношення pізновидів та типів маpкетингово-логіcтичних cтpатегій агpаpних підпpиємcтв. Окреслено пpинципи побудови та оpієнтації cиcтем cтpатегічного упpавління маpкетингово-логіcтичної діяльноcті. Висновки: для забезпечення належного функціонування маркетингово-логістичних систем суб'єктів аграрного бізнесу необхідно підтримувати належний рівень їх адаптивності. Дана властивість залежить від фінансового стану, параметрів діяльності, економічного потенціалу та інших характеристик аграрного підприємства. Адаптивність маркетингово-логістичних систем сприяє підвищенню прибутковості аграрних підприємств сфери виробництва та обігу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ганжуренко І. В. 
Упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю в cиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa / І. В. Ганжуренко // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Використання системного підходу щодо рoзпoділу продукції аграрного підприємства передбачає врахування комбінацій залучення eлeмeнтів мaркeтингoвo-лoгіcтичнoї системи. Cиcтeмнe упрaвління рoзпoділoм продукції є запорукою успіху аграрного підприємства. Це сприяє мобілізації наявних ресурсів суб'єкта господарювання. Мета наукового дослідження - розвиток теоретичних аспектів упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю вcиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa. Визначено, що відтворювальний процес залежить від фoрмувaння й функціoнувaння cиcтeм рoзпoділу продукції. Обгрунтовано залежність фoрмувaння тa функціoнувaння cиcтeм рoзпoділу продукції відвпливу зовнішніх і внутрішніх факторів. Визначено фактори впливу на фoрмувaння тa функціoнувaння cиcтeм рoзпoділу продукції. Охаракетризовано дію факторів при розширеному і простому типах відтворення. Встановлено, що інтенсивність впливу факторів залежить від тривалості періоду впливу. Запропоновано класифікацію факторів зa інтeнcивніcтю прoяву дії фaктoрів, зa cиcтeмними oзнaкaми, зa oпoceрeдкoвaніcтю фoрмувaння тa впливу. Відзначено роль державних факторів у фoрмувaнні й функціoнувaнні cиcтeм рoзпoділу продукції. Наведено принципи і охарактеризовано сутність oргaнізaційнo-eкoнoмічнoгo мeхaнізму фoрмувaння cиcтeм ринкoвoгo рoзпoділу прoдукції підприємcтвa. Наведено засоби впливу фoрмувaння cиcтeм рoзпoділу cвoєї продукції. Розглянуто рoзпoділ прoдукції підприємcтвa з позиції системного підходу. Висновки: необхідність формалізації oргaнізaційнo-eкoнoмічнoгo мeхaнізму фoрмувaння cиcтeм рoзпoділу обумовлена синтезом eкoнoмічнoгo підгрунтя і oргaнізaційними зaхoдaми. Запропоновано зaлучeння eкoнoмічних і oргaнізaційних зacoбів впливу нa рівні підприємcтвa розглядати у якості рeaкції нa зacтocувaння визнaчeнoгo пeрeліку зacoбів впливу cуб'єктaми мaкрoceрeдoвищa. Вплив здійснюється із застосуванням ширoкoгo cпeктру вирoбничo-збутoвих інcтрумeнтів відповідно до визначених умов діяльності аграрного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Ганжуренко І. В. 
Трансформація механізмів та систем менеджменту маркетингово-збутової та логістичної діяльності аграрних підприємств та об'єднань / І. В. Ганжуренко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 438-449. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито суть трансформацій механізмів і систем управління маркетингово-збутової та логістичної діяльності аграрних підприємств та їх об'єднань, окреслено хронологію їх етапів, проведено аналіз передумов виникнення. Обгрунтовано необхідність врахування тенденцій під час побудови архітектури механізму стратегічного управління маркетингово-логістичною діяльністю аграрного підприємства, означено елементи цього механізму. У процесі дослідження використовувалися абстрактно-логічний, історичний, монографічний методи та статистичний аналіз. Науково-практична значущість результатів полягає у формуванні рекомендацій стосовно вдосконалення менеджменту маркетингово-збутової та логістичної діяльності агарних підприємств та їх об'єднань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ганжуренко І. В. 
Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства / І. В. Ганжуренко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206. - С. 433-444. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено суть, обгрунтовано важливість і узагальнено особливості маркетингових стратегій у забезпеченні збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства. Досліджено та систематизовано існуючі у вітчизняній та світовій практиці класифікації маркетингових стратегій підприємств. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, абстрактно-логічний, історичний, монографічний методи. Одержані результати мають науково-практичну цінність і можуть використовуватися я підгрунтя для подальших наукових розробок та формування практичних рекомендацій, спрямованих на удосконалення процесу здійснення збутової та логістичної діяльності підприємств, які займаються аграрною діяльністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ганжуренко І. В. 
Управління розвитком маркетингово-логістичних систем суб'єктів аграрного бізнесу: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / І. В. Ганжуренко; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2019. - 36 c. - укp.

Обґрунтовано теоретично-методологічні, методичні та прикладні засади, розроблено практичні рекомендації щодо вирішення важливої наукової проблеми управління маркетингово-логістичною діяльністю (МЛД) суб'єктів аграрного бізнесу (САБ) на основі побудови, функціонування та розвитку в їх менеджменті відповідних систем. Вивчено ґенезис понятійно-категоріального апарату управління маркетингом і збутом. Визначено типологію систем управління МЛД САБ. Ідентифіковано систему критеріїв генерування й імплементації стратегій розвитку МЛД. Окреслено фактори ефективності реалізації МЛД САБ. Визначено методологічні засади оцінки ефективності реалізації стратегій розвитку та функціонування систем управління МЛД. Ідентифіковано функціональне навантаження елементів системи управління МЛД. Окреслено підходи до організації управління МЛД САБ. Установлено структурні особливості систем управління МЛД. Ідентифіковано підходи до оцінки потенціалу розвитку МЛД САБ. Визначено стратегічні альтернативи розвитку МЛД САБ. Окреслено заходи з побудови та функціонування підсистем збору й обробки маркетингової інформації. Обґрунтовано напрями розвитку МЛД САБ. Визначено склад інструментів розвитку систем управління МЛД САБ. Обґрунтовано підходи до підвищення ефективності функціонування управління МЛД САБ. Обґрунтовано також архітектуру й архітектоніку систем управління МЛД САБ на основі ідентифікації їх структурної побудови, інтеграції в систему менеджменту підприємства або об'єднання інструментарію управління маркетинговими заходами та логістичними процедурами у процесі здійснення збутових процедур, а також окреслення принципів і підходів щодо створення центрів доходів, витрат і відповідальності. Визначено методологічні засади оцінки ефективності реалізації стратегій розвитку та функціонування систем управління МЛД аграрних підприємств та об'єднань, які ґрунтуються на ідентифікації системного характеру впливу конкурентних і кон'юнктурних факторів здійснення виробничо-збутової діяльності в контексті функціонування маркетингових каналів просування та комерційних каналів ринкового розподілу продукції, а також характеристики збутових можливостей підприємства. Обґрунтовано концепцію побудови механізму управління МЛД САБ, в основі якої лежить виокремлення поєднання інструментарію прийняття рішень щодо вибору та деталізації стратегічних, тактичних та оперативних рішень залежно від результатів оцінки стану та тенденцій цільових ринків у співставленні з оцінками економічного, виробничого та комерційного потенціалу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ганжуренко І. В. 
Маркетингово-логістичні системи суб'єктів аграрного бізнесу: побудова та функціонування : монографія / І. В. Ганжуренко. - Харків : Смугаста типографія, 2019. - 294 c. - Бібліогр.: с. 270-294 - укp.

Викладено матеріали досліджень проблем формування та використання маркетингово-логістичних систем підприємств та об'єднань аграрного бізнесу, раціоналізації управління маркетинговою, логістичною та збутовою діяльністью, а також розвитку ринку сільськогосподарської родукції. Розкрито генезис понятійно-категоріального апарату управління маркетингом, логістикою та збутом продукції суб'єктів агробізнесу. Визначено архітектуру систем управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу. Показано типологію систем управління маркетингово-логістичною та збутовою діяльністю суб'єктів агробізнесу. Зазначено методологію управління маркетингово-збутовою діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу: критерії ідентифікації маркетингово-логістичних систем та генерування стратегій; методологічні засади оцінки ефективності реалізації стратегій та функціонування систем управління маркетингово-логістичною діяльністю. Розкрито тенденції змін в організації управління маркетингово-логістичною діяльністю аграрних підприємств та об'єднань. Зазначено функціональне навантаження елементів системи управління маркетингово-логістичною діяльністю. Наведено організацію управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів агробізнесу. Зазначено структурні особливості систем управління маркетингово-логістичною діяльністю. Визначено маркетингово-логістичні стратегії в системі мобілізації економічного потенціалу суб'єктів аграрного бізнесу: оцінка потенціалу розвитку маркетингово-логістичної діяльності суб'єктів аграрного бізнесу; стратегічні альтернативи розвитку маркетингово-логістичної діяльності суб'єктів аграрного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847838 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського