Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гапоненко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гапоненко Г. М. 
Теоретичні основи водолазної підготовки : навч. посіб. / Г. М. Гапоненко, Д. А. Окіпняк, В. М. Руснак, І. Ю. Чекашкін; ред.: Г. М. Гапоненко; Мін-во оборони України, Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2011. - 152 c. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

Наведено відомості з анатомії та фізіології людини. Розкрито поняття про основні властивості рідин і газів, визначено їх вплив на організм людини. Розглянуто сигнали зв'язку й управління під водою. Надано характеристики споряджень: водолазного вентиляційного УВС-50, водолазного уніфікованого СВУ та легководолазного інженерного СЛВІ-71. Розглянуто пересувну водолазну станцію. Висвітлено перспективи розвитку водолазного спорядження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц661.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гапоненко Г. М. 
Підводні підривні роботи : навч. посіб. / Г. М. Гапоненко; Ф-т військ. підготов. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Вид. Зволейко Д.Г., 2011. - 194 c. - Бібліогр.: с. 190-191. - укp.

Наведено перелік і характеристики вибухових речовин (ініціюючих, бризантних, метальних вибухових речовин, а також вибухових речовин підвищено, нормальної та пониженої потужності) і засобів підривання, таких як, детонуючий шнур, електродетонатори, проводи, джерела струму, підривні машинки, аккумуляторні батареї, що використовуються водолазами-підривниками. Розкрито особливості проведення підводних підривних робіт. Описано способи підривання дерева, грунтів, металу під водою та заряди, необхідні дя цього. Наведено приклади розв'язання задач з розрахунків зарядів, вибухових мереж тощо. Значну увагу приділено виконанню специфічних підривних робіт водолазами-підривниками під водою (зняття гребних гвинтів підриванням, знешкодження мін, підривання льоду та ін.). Висвітлено проблему захисту мостів від весняного льодоходу, охарактеризовано заходи безпеки, яких слід дотримуватися під час виконання підводних підривних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц661.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО31014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гапоненко Г. М. 
Аналіз розвитку водолазної справи і проблеми підготовки водолазів-підривників на сучасному етапі / Г. М. Гапоненко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2011. - Вип. 1. - С. 200-202. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток водолазної справи, визначено проблеми підготовки водолазів-підривників і запропоновано шляхи їх вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц661.7 + Ц561.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гапоненко Г. М. 
Аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних фахівців на підготовку водолазів-підривників на сучасному етапі / Г. М. Гапоненко // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2011. - Вип. 3. - С. 250-253. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено аналіз підготовки водолазів-підривників, визначено професійні компетенції і сформовано вимоги, які пред'являються до водолазів-підривників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц661.7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бойко О. В. 
Особливості формування та реалізації туристичної політики держави: міжнародний, національний, регіональний досвід : монографія / О. В. Бойко, І. І. Волкова, Г. І. Гапоненко, Ю. П. Грицак, А. П. Гуслєв; ред.: А. Ю. Пафіненко; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2013. - 279 c. - Бібліогр.: с. 266-279 - укp.

Висвітлено теоретичні основи формування та реалізації туристичної політики держави. Досліджено сучасний стан розвитку такої політики провідних туристичних країн світу, які є лідерами за кількістю міжнародних туристичних прибуттів: Франції, США, Китаю, Іспанії, Італії, Туреччини, Німеччини, Великої Британії. Вивчено досвід України у проведенні "Євро - 2012" щодо особливостей туристичної політики країни. Приділено увагу організації національних систем управління сферою туризму. Проаналізовано стратегії та програми розвитку різних сегментів туристичного ринку країн, оцінено їх туристичну політику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8 + У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гапоненко Г. М. 
Формування професійної компетентності водолазів-підривників у вищих віськових навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. М. Гапоненко; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено формування професійної компетентності водолазів-підривників у військових ВНЗ. Визначено та обгрунтовано кваліфікаційні вимоги до професії водолаза-підривника, професійні компетентності, що найбільш впливають на рівень загальної компетентності. Виявлено та теоретично обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності водолазів-підривників: педагогічна готовність викладача до формування професійної компетентності майбутніх водолазів-підривників, що поєднується з достатньою мотивацією до навчання слухачів; практична спрямованість занять на реальні умови майбутньої професійної діяльності; забезпечення інформаційного середовища з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; впровадження комплексної методики підготовки водолаза-підривника. Конкретизовано критерії, показники та рівні формування професійної компетентності водолазів-підривників. На основі прийнятого суб'єктно-діяльнісного підходу розроблено комплексну методику формування професійної компетентності. Для реалізації організаційно-педагогічних умов розроблено професійно-орієнтовну модель зі складовими. Доведено дієвість моделі за визначених організаційно-педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц661.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гапоненко Г. М. 
Результати дослідно-експериментального дослідження розвитку професійної компетентності водолазів-підривників / Г. М. Гапоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 33-37. - Бібліогр.: 3 назв - укp.

Наведено основні результати дослідно-експериментального дослідження розвитку професійної компетентності водолазів-підривників. Розкрито етапи проведення дослідження. Узагальнено та оброблено експериментальні дані.

Приведены основные результаты опытно-экспериментального исследования развития профессиональной компетентности водолазов-подрывников. Раскрыты этапы проведения исследования. Обобщены и обработаны экспериментальные данные.

The article reveals the main results of an experimental study of the development of professional competence of divers-deminers. It disclosed the stages of the research. The article summarizes the experimental and processed data and draw conclusions based on research finding.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)301 + Ц661.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гапоненко Г. І. 
Вплив декомунізації на туристичну привабливість регіонів / Г. І. Гапоненко, Л. В. Кучечук // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 202-207. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження впливу декомунізації на туристичну привабливість регіонів. Запропоновано додати до переліку основних факторів формування туристичної привабливості (наявність туристичних ресурсів, екологічно чистого навколишнього середовища, сучасної інфраструктури та позитивного іміджу) ще й проведення заходів у межах політики декомунізації. Вплив цього чинника розглянуто на прикладі вітчизняних регіонів. Окреслено основні проблеми розвитку туристичної індустрії України на сучасному етапі. Виявлено, що процес декомунізації значно збільшує туристичну привабливість регіонів завдяки створенню парків та музеїв радянського минулого, набуття нового іміджу міст та селищ після зміни їх назв. На сьогодні вплив фактора декомунізації на туристичну привабливість України поступово збільшується, але необхідним чинником розвитку всієї сфери туризму та подорожей має стати державна підтримка та ефективне управління галуззю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гапоненко Г. І. 
Використання потенціалу сільських територій Харківської області в контексті розвитку сільського зеленого туризму / Г. І. Гапоненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 158-163. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження потенціалу сільських територій Харківської області в умовах активного розвитку сільського зеленого туризму в регіоні. Розглянуто особливості розвитку цього виду туризму в Україні в цілому. Відзначено поступове зниження впливу таких найбільш стримуючих сільськогосподарську діяльність чинників, як фінансові обмеження та погодні умови. Окреслено основні проблеми розвитку сільського зеленого туризму в Харківській області, проведено його SWOT-аналіз. Підкреслено наявність високого природно-рекреаційного потенціалу та широкої мережі колективних засобів розміщення, більшість з яких сконцентрована у м. Харкові та Вовчанському районі. Однак в області відчувається дефіцит якісного рекреаційного сервісу, який би сприяв розвитку внутрішнього та віїзного туризму. Найбільше об'єктів зеленого туризму знаходяться у Вовчанському, Дворічанському, Зміївському, Ізюмському та Нововодолазькому районах. У результаті аналізу виявлено пріоритетні соціальні та економічні завдання з управління потенціалом сільських територій на Харківщині.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)441.358.5 + Ч518.113.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гапоненко Г. І. 
Використання досвіду Японії в становленні національної моделі економічного розвитку України / Г. І. Гапоненко, Д. Н. Куликовська // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5. - С. 68-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження японського досвіду формування та реалізації національної моделі економічного розвитку, розроблення на його основі рекомендацій, які можуть бути використані при формуванні вітчизняної економічної політики. Відмічено, що в Японії функціонує система, що дозволяє приватному сектору та уряду співпрацювати для швидкого та ефективного досягнення спільних національних ідей. На відміну від японської практики, розвитку національної економіки України, та зокрема міжнародної торгівлі, перешкоджають недосконалість методів державного регулювання економіки та нерозвиненість інститутів ринкової економіки. Зроблено акцент на тому, що уряд Японії зацікавлений у розвитку співробітництва з нашою країною у сфері торгівлі, розвитку інфраструктури, промисловості, агропромислового комплексу, а також енергозберігаючих технологій. У результаті аналізу виявлено основні вектори, на які потрібно орієнтуватися Україні виходячи з досвіду Японії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5Япо)0-96 + У9(4Укр)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гапоненко Г. І. 
Тенденції розвитку лоукост-авіакомпаній в Україні та їх вплив на вітчизняний туристичний ринок / Г. І. Гапоненко, А. В. Василенко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 189-196. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На сьогоднішній день Україна тримає курс євроінтеграції, яка надає можливість громадянам частіше подорожувати та знайомитися з культурою інших країн. Прикладом цього служить запровадження безвізового режиму та інших спрощених процедур з перетину кордону. Іншим позитивним нюансом є розвиток лоукостерів, які сьогодні користуються величезним попитом серед населення нашої країни. Досліджено використання послуг лоукост-авіакомпаній в Україні. Проаналізовано сучасний стан використання лоукостерів та їх впливу на туристичний ринок країни. Висвітлено основні тенденції використання послуг лоукост-авіакомпаній на туристичному ринку нашої країни як засобу сприяння туризму. У рамках дослідження використовуються теоретичні, методологічні та системні методи аналізу джерельної бази, описовий і структурний аналіз для оцінки стану використання лоукостерів в Україні та перспектив їх застосування. У результаті дослідження виявлено неабиякий вплив лоукост-авіакомпаній на туристичний ринок держави. Так, невисокі ціни, грамотна політика отримання додаткових доходів, флот, що складається з переважно нових повітряних суден, а також інтеграція сучасних технологій дають значний приріст туристів у загальному потоці. Зроблено висновок, що завдяки розвитку співробітництва української авіаційної галузі з міжнародними лоукост-авіакомпаніями поступово зростають в'їзний та виїзний туристичні потоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1 + У9(4Укр)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гапоненко Г. І. 
Екотуризм в країнах Азії: досвід для України / Г. І. Гапоненко, І. М. Шамара // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Туризм пов'язаний з механізмами природокористування. З іншого боку доведено негативний вплив туризму на природне середовище. Отже об'єктом дослідження виступає екотуризм з точки зору концепції раціонального та відповідального природокористування. Мета статті - науково-теоретичне обгрунтування перспектив розвитку екологічного туризму в Україні на основі азійського досвіду. Для багатьох країн Азії екотуризм є основною галуззю національної економіки. Разом з цим, населення цих країн відповідально ставиться до підготовки прийняття "зелених" туристів, що пов'язано з екологічними особливостями природних територій. За допомогою статистичного, графічного та аналітичного методів розглянуто особливості розвитку екотуризму в Китаї та В'єтнамі. В результаті дослідження виявлено пріоритетні напрями для розвитку екотуризму, які, в першу чергу, потрібно реалізовувати в Україні: формування розуміння у населення країни необхідності розвитку екотуризму; реструктуризація вітчизняної індустрії туризму; удосконалення нормативно-правової бази та політики щодо розвитку екотуризму; розвиток людських ресурсів у цій сфері; необхідність інвестицій; створення сприятливого середовища для розвитку екотуризму. Висновки: на думку авторів, саме в Китаї та В'єтнамі віднайшли оптимальний механізм регулювання розвитку екотуризму, що може бути перейнятий Україною. Відзначено, що в нашій країні рекреаційний, історико-культурний і природний потенціал майже не реалізовані через ряд стримуючих факторів. Наукова новизна статті полягає в порівнянні досвіду організації екотуризму в обраних країнах Азії та Україні та розробці на цій основі шляхів виходу з кризового становища вітчизняної туристичної галузі. В подальшому перспективним розглядається дослідження напрямів застосування азійського досвіду державного регулювання розвитку екологічного туризму в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гапоненко Г. І. 
Тенденції розвитку лоукост-авіакомпаній в Україні та їх вплив на вітчизняний туристичний ринок / Г. І. Гапоненко, А. В. Василенко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 189-196. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На сьогоднішній день Україна тримає курс євроінтеграції, яка надає можливість громадянам частіше подорожувати та знайомитися з культурою інших країн. Прикладом цього служить запровадження безвізового режиму та інших спрощених процедур з перетину кордону. Іншим позитивним нюансом є розвиток лоукостерів, які сьогодні користуються величезним попитом серед населення нашої країни. Досліджено використання послуг лоукост-авіакомпаній в Україні. Проаналізовано сучасний стан використання лоукостерів та їх впливу на туристичний ринок країни. Висвітлено основні тенденції використання послуг лоукост-авіакомпаній на туристичному ринку нашої країни як засобу сприяння туризму. У рамках дослідження використовуються теоретичні, методологічні та системні методи аналізу джерельної бази, описовий і структурний аналіз для оцінки стану використання лоукостерів в Україні та перспектив їх застосування. У результаті дослідження виявлено неабиякий вплив лоукост-авіакомпаній на туристичний ринок держави. Так, невисокі ціни, грамотна політика отримання додаткових доходів, флот, що складається з переважно нових повітряних суден, а також інтеграція сучасних технологій дають значний приріст туристів у загальному потоці. Зроблено висновок, що завдяки розвитку співробітництва української авіаційної галузі з міжнародними лоукост-авіакомпаніями поступово зростають в'їзний та виїзний туристичні потоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1 + У9(4Укр)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гапоненко Г. І. 
Over- та under-tourism як взаємозалежні явища сучасного глобалізованого світу / Г. І. Гапоненко, А. В. Василенко // Проблеми економіки. - 2020. - № 1. - С. 6-12. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На сьогодні міжнародний туризм під впливом процесів глобалізації набуває динамічного розвитку та стає одним із найвпливовіших чинників розвитку країн. Можливість подорожувати є виразною ознакою сучасного суспільства, тому туристичні подорожі стають частиною життя людей, тим самим формуючи багато соціально-економічних, екологічних, культурних та інших проблем. Тому питання, пов'язані з перенасиченням дестинацій і нестачею туристів у менш популярних місцях, наразі є досить актуальними та потребують дослідження й розв'язання. Предметом дослідження є співіснування овертуризму та андертуризму в світі та Україні зокрема. Мета роботи - дослідження тенденцій розвитку овертуризму та андертуризму в світі, визначення шляхів їх розвитку. Висвітлено основні проблеми (перенасичення дестинацій) та перспектив (подорожі туристів до менш популярних місць відпочинку) розвитку сучасних туристичних трендів; формулювання стратегії використання зарубіжного досвіду як засобу сприяння поїздкам до місць, які є альтернативним варіантом відомим туристичним дестинаціям. Використано аналітичний, порівняльний та інші науково-дослідні методи. Виявлено основні напрямки явищ перенасичення дестинацій та андертуризму в світі та Україні зокрема, їх вплив на економіку держави та шляхи залучення більшої кількості туристів до нашої країні. Висновок: завдяки вивченню досвіду різних країн світу визначено шляхи, які можуть використовуватися для вирішення проблем овертуризму та роповсюдження андертуризму як його альтернативи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.413.58

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гапоненко Г. І. 
Проблеми та перспективи екологізації туризму в Україні / Г. І. Гапоненко, О. В. Євтушенко, І. М. Шамара // Проблеми економіки. - 2021. - № 1. - С. 4-10. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку туризму, підходи до екологізації туристичної діяльності, досліджено екологічні проблеми управління розвитком туризму в Україні. Мета роботи - науково-теоретичне обгрунтування перспектив розвитку національного ринку туристичних послуг в Україні з урахуванням екологічного фактора. Для реалізації поставленої мети дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу та синтезу - при дослідженні наукових засад розвитку туризму; статистичного аналізу, порівняння та узагальнення - при дослідженні впливу екологічних факторів на розвиток ринку туристичних послуг в Україні. Звернено увагу на необхідність підвищення рівня екологічної безпеки подорожей відповідно до критеріїв сталого розвитку. Визначено, що екологізація туризму - це послідовне впровадження ідей парадигми "зеленої" економіки та міжнародного досвіду збереження природи і стійкого навколишнього середовища у сфері природоохоронного законодавства, рекреаційно-туристичної діяльності, регіонального управління, розробки "зелених" технологій, екологічної освіти та рекреаційного природокористування. Виходячи з проведеного в роботі аналізу стану навколишнього середовища та туристичної індустрії в Україні наведено основні напрямки екологізації туризму на макро- і мікрорівнях. Так, на думку авторів, екологічний туристичний продукт повинен відповідати таким вимогам, як: екологічність транспорту, екологічність споживаних продуктів харчування, збір і екологічна переробка сміття за шляхом проходження, використання екологічних будматеріалів для зведення об'єктів розміщення туристів, участь суб'єктів туристичної індустрії у вирішенні екологічних проблем регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Євтушенко О. В. 
Аналіз туристичного попиту в Україні: сучасний стан і перспективи / О. В. Євтушенко, Г. І. Гапоненко, І. М. Шамара // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2. - С. 152-160. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз туристичного потоку в Україні. Проаналізовано дослідження UNWTO, які свідчать, що в період до 2030 р. прогнозується збільшення туристичних прибуттів майже у 2 рази порівняно з 2010 р. Водночас спостерігається тенденція зростання зацікавленості українців у відпочинку за кордоном, незважаючи на ряд політичних та економічних причин. Варто зазначити, що кількість субієктів туристичної діяльності, що функціонують у Харківській області, займають 6,2 % усієї кількості таких суб'єктів в Україні. Аналізуючи статистичні дані, слід зазначити, що з топ-10 країн, які вибирали українці для подорожі, 9 - це країни, орієнтовані на купально-пляжний відпочинок, а також ті, що є лідерами пакетних турів туроператорів України. Перше місце посів Єгипет - як цілорічна туристична дестинація. На цю країну туроператори ставили чартерні програми весь рік, пропонуючи три основні курорти: Шарм-ель-Шейх, Хургада та Марса Алам. Друге місце посідає Туреччина - провідна країна для вибору відпочинку серед українців. Варто зазначити, що окрім традиційної Анталії, у Харківському регіоні набирають популярності такі курорти, як Даламан, Бодрум та Ізмір. Значно наростили обсяги Іспанія та ОАЕ, традиційно високий відсоток отримала і Греція. Після проведеного аналізу можна констатувати динаміку зростання кількості українців, що виїжджають за кордон. Цьому сприяє такі фактори, як введення безвізового режиму та прихід на український ринок лоукост-авіакомпаній. Для розвитку внутрішнього туризму позитивним моментом є відкриття прямого авіасполучення між містами України. Так, введення сезонних регіональних маршрутів, наприклад Харків - Одеса або Харків - Львів дозволяє генерувати потік внутрішніх туристів до головних туристичних дестинацій країни, а українці отримують можливість подорожувати Україною швидко та за вигідними цінами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гапоненко Г. І. 
Пріоритетні напрями забезпечення сталого розвитку туризму України в умовах пандемії / Г. І. Гапоненко, О. В. Євтушенко, І. М. Шамара // Бізнес Інформ. - 2021. - № 5. - С. 227-235. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вирішено проблеми, що відбуваються з туристичною сферою в період пандемії. Мета роботи - науково-теоретичне обгрунтування перспектив сталого розвитку туризму України в умовах пандемії. Досягнення зазначеної мети обумовило необхідність вирішення таких завдань: встановити проблеми сталого розвитку туризму під час пандемії; розглянути напрями забезпечення сталого розвитку туризму; запропонувати вдосконалену концепцію сталого розвитку туризму України в період пандемії. Для реалізації поставленої мети дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи. Системний аналіз - метод, який являє собою послідовність дій по встановленню структурних зв'язків між різними елементами досліджуваної системи. Синтез - процес об'єднання окремих речей і понять в одне ціле. Індукція - метод дослідження, при якому загальний висновок будується на основі окремих елементів. Порівняння - за допомогою якого встановлюються схожість і відмінність об'єктів і явищ за істотними ознаками. Для ефективного управління сталим розвитком туризму в умовах пандемії, на думку авторів, необхідне співробітництво органів державної та місцевої влади, туристичних підприємств і суб'єктів туристичної інфраструктури. Такий механізм управління сталим розвитком туризму наведено у вигляді схеми. Виходячи з концепції сталого розвитку в роботі запропоновано напрями стратегії сталого розвитку туризму в період пандемії. Основою запропонованої програми є не просто стратегія виживання, а й випередження у зв'язку з майбутніми істотними змінами споживчих переваг. Успіх запропонованих напрямів буде позитивно впливати на зміну соціальної структури суспільства, дозволить зупинити процеси зростання соціальної напруженості та дестабілізації суспільної системи, сформує сприятливі умови для підвищення мобільності населення всередині країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Євтушенко О. В. 
Аналіз пропозицій провідних операторів на туристичному ринку Харківської області / О. В. Євтушенко, Г. І. Гапоненко, І. М. Шамара // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7. - С. 153-160. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - полягає в аналізі пропозицій провідних операторів на туристичному ринку України, зокрема в м. Харків. Проведено аналіз чартерних пропозицій туристичних операторів на літній сезон-2020. Після проведеного аналізу можна констатувати той факт, що туроператорами планується суттєве підвищення обсягів по Туреччині (так, наприклад, заплановано два рейси на тиждень до турецького Даламану (в сезоні 2019 р. виконувався один рейс на тиждень)). Варто зазначити, що туроператорами також планується суттєве підвищення обсягів по європейських напрямах, зокрема в Італію. Крім запропонованих рейсів до купально-пляжних курортів, у літній навігації також будуть представлені прямі перельоти авіакомпанії Ernest, що дозволять розробляти цікаві екскурсійні маршрути, орієнтуючись на аеропорти прильоту в Римі та Мілані. Водночас доцільність нарощення обсягів польотів до Калабрії можна поставити під сумнів, адже два рейси на тиждень - це занадто багато для місця, яке ще не стало масовим курортом, а значить, має проблеми з розвитком інфраструктури та достатньою наявністю місць у засобах розміщення. Проведено аналіз пропозицій провідних операторів на туристичному ринку України, за результатами якого можна зазначити, що майже всі туроператори - лідери за кількістю обслугованих туристів розглядають Харківський регіон як привабливий ринок для розширення туристичних пропозицій. Лідерами за кількістю обслуговуваних туристів стали два туроператори, які мають власні авіакомпанії, а саме: Sky Up (Join Up) і Azur Air Ukraine (Anex Tour). Безперечним лідером за кількістю представлених ексклюзивних напрямів з гарантованим перельотом є Join Up, також наявна тенденція до нарощування обсягів у туроператора TUI. Після проведеного опитування були виявлені найкращі туристичні оператори за рейтингами agent-friendly та tourist-friendly, ними стали: Tez Tour, Join Up, Pegas Touristik, Coral Travel та TUI.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Гапоненко Г. І. 
Цифровізація як нова парадигма управління розвитком туризму України в післявоєнний період / Г. І. Гапоненко, О. В. Євтушенко, І. М. Шамара, В. Ю. Василенко // Бізнес Інформ. - 2022. - № 10. - С. 114-125. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На основі аналізу основних тенденцій розвитку туристичного ринку в контексті глобальної цифровізації, що активізувалася у сфері туризму та гостинності, обгрунтовуються структурні зміни ринку туристичних послуг України. Предметом дослідження є впровадження цифрових технологій у туристичну галузь України в повоєнний час. Досліджено особливості використання цифрових технологій у туристичній галузі України. Досягненню поставленої мети сприяло вирішення таких завдань: дослідити різноманітні форми прояву цифровізації в туристичній галузі України; запропонувати вдосконалену концепцію управління розвитком туризму України в післявоєнний період. Використано методи аналізу та синтезу - для узагальнення розвитку цифрових технологій у туризмі; метод порівняльного аналізу - для зіставлення досвіду розвитку міжнародного та національного цифрового туризму; прогностичні методи - для окреслення перспектив подальшого розвитку цифрового туризму України в повоєнний час. Авторами зроблено спробу прогнозування перспектив цифровізації туристичної галузі нашої країни на основі інтеграції кількох визначальних напрямів - AR (augmented reality - доповнена реальність), VR (virtual reality - віртуальна реальність), AI (artificial intelligence - штучний інтелект), а також роботи та блокчейн-технології. Розкрито питання цифрового забезпечення бізнес-процесів у сфері туризму, аналізуються можливості та перспективи туристичних BigData, які використовуються для аналізу інформації, складання прогнозів, сталого розвитку туристичної галузі. Продумане впровадження передового досвіду в галузі цифрових технологій може допомогти туристичній галузі нашої країни реалізувати стратегії, які стають можливими внаслідок ширшого використання цифрового контенту та платформ. Наявність сучасної бізнес-моделі допоможе стабілізувати робоче середовище в повоєнний час, одночасно стимулюючи інноваційний підхід у сфері туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.242.4 + У9(4УКР)424.30-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Євтушенко О. В. 
Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту / О. В. Євтушенко, Г. І. Гапоненко, І. М. Шамара // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 262-270. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - визначення ступеня впливу нейромаркетингових інструментів на споживача туристичного продукту. Проаналізовано вплив нейромаркетингу на органи чуття людини, так звані внутрішні фактори. Людина має п'ять основних органів чуття: очі (зір); язик (смак); вуха (слух); ніс (нюх) і шкіра (дотики). Найбільш важливим органом чуття для маркетологів є зір. Саме на нього націлена більшість рекламних кампаній. На другому місці за важливістю йде слух. Розрізняють чотири основні види нейромаркетингу: аромамаркетинг, маркетинг атмосфери, сенсорний маркетинг і звуковий дизайн. Сенсорний маркетинг - це найбільш дієвий інструмент для впливу на підсвідомість людини за допомогою кольору та зображення. Швидкість, з якою людина приймає інформацію за допомогою несвідомого, становить 11 млн біт на секунду, тоді як продуктивність свідомого сприйняття - всього 40 біт на секунду. Тому найбільш вдалою туристичною рекламою є реклама в галузевих виданнях. Саме звідти людина отримує найбільшу кількість інформації, яку запам'ятовує на довгий період часу. Кольорова гамма туристичного рекламного матеріалу має також велике значення. Найбільш ефективною вважається та, що використовує синьо-фіолетовий, темно-синій, бірюзовий та інтенсивно-лимонний у своїх картинках та фото. Саме колір знаходиться на першому місці серед усіх інших компонентів презентації туристичного підприємства. На другому місці знаходиться детальний опис, а далі - музика. Важливо використовувати й гарний аромат у приміщеннях туристичного підприємства. Найбільш доцільними є аромати свіжих трав, перцевої м'яти та грейпфруту, сандалу, герані та кориці, які варто розміщувати в кімнатах готелю, туалеті, холі, ліфті та коридорі. Запахи напряму пов'язані з пам'яттю: відчувши певний аромат, людина в мозку відтворює все, що з ним пов'язано. Отже, нейромаркетинг - це дуже важлива наука, використання якої дасть змогу туристичним компаніям, великим брендам, дестинаціям, готелям тощо приваблювати більшу кількість клієнтів, розробляти свої продукти залежно від їх потреб та отримувати більші прибутки, проводячи дослідження споживачів своїх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського