1. |
Гарачук Ю. О. Методичні, основи оцінки динамічної конкурентоспроможності підприємств автосервісу : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. О. Гарачук; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2009. - 19 c. - укp.Встановлено, що умовою ефективної діяльності підприємства забезпечення високого рівня її конкурентоспроможності. Показано доцільність розробки заходів щодо управління конкурентоспроможністю автосервісних підприємств шляхом оцінювання рівня їх конкурентоспроможності та зведення її до еталонних норм. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств автосервісу, що має грунтуватися на врахуванні умов макро- та мікросередовища через фактори, які є визначальними для споживачів послуг з технічного обслуговування та ремонту, а саме: якість послуг, ціну на послуги, час, що витрачається на одержання послуги та питомий приріст обсягу послуг підприємства. Як математичний апарат запропоновано використовувати методи багатовимірного шкалування за алгоритмом Торгерсона, який дозволяє переводити багатовимірний простір факторів конкурентоспроможності у площину конкурентоспроможності та візуалізувати динаміку рівня конкурентоспроможності підприємств авитосервісу. За тенденцією динаміки рівня конкурентоспроможності й очікуваними змінами на ринку послуг з технічного обслуговування та ремонту та сфер, що на нього впливають (автомобілебудування, нафтогазові та фінансові послуги), запропоновано альтернативи управлінських заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА366049 Пошук видання у каталогах НБУВ
|