1. |
Гасіньська М. Користувацький контент - перевага чи загроза з погляду побудови іміджу бренду / М. Гасіньська, Б. Грегор // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 34-40. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Зазначено, що зростаюча популярність соціальних послуг і мобільного Інтернету вплинула на інформаційний обмін - люди мають можливість обмінюватися контентом у реальному часі з необмеженою кількістю користувачів Інтернету. Це має свої наслідки у маркетингових комунікаціях. Споживачі діляться своїми думками щодо продуктів, брендів і послуг, завантажують інформацію щодо новинок, викладають картинки та фільми за короткий час. Описано теоретичні аспекти користувацького контенту та прикладів його позитивного та негативного впливів на маркетингові комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)421.0-803.43 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|