Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Герцик В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Герцик В. А. 
Тексти лекцій з дисципліни "Міжнародний маркетинг" : Навч. посіб. / В. А. Герцик; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2002. - 118 c. - Бібліогр.: с. 115-116. - укp.

Розглянуто концепцію і стратегію міжнародного маркетингу, його специфічні риси, а також питання експортної товарної політики, формування та реалізації цінової політики. Викладено економічні, культурні та політичні фактори міжнародного маркетингового середовища, що істотно впливають на ефективність зовнішньоекономічної діяльності. Описано методи вибору зовнішніх ринків. Розглянуто особливості каналів товароруху на закордонних ринках.

Рассмотрены концепция и стратегия международного маркетинга, его специфические черты, а также вопросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики. Изложены экономические, культурные и политические факторы международной маркетинговой среды, существенно влияющие на эффективность внешнеэкономической деятельности. Описаны методы выбора внешних рынков. Рассмотрены особенности каналов товародвижения на зарубежных рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73(4УКР) + У584.3я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА640608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Герцик В. А. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / В. А. Герцик, Ю. К. Федорова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 148 c. - Бібліогр.: с. 144-145. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти прийняття управлінських рішень щодо формування маркетингової політики розподілу на підприємстві. Охарактеризовано роль, функції, типи каналів розподілу, види підприємств оптової та роздрібної торгівлі, методи державних закупівель, стратегії охоплення цільового ринку. Розкрито сутність, цілі та основні рішення маркетингової логістики.

Освещены теоретические аспекты управленческих решений по формированию маркетинговой политики распределения на предприятии. Охарактеризованы роль, функции, типы каналов распределения, виды предприятий оптовой и розничной торговли, методы государственных закупок, стратегии охвата целевого рынка. Раскрыты сущность, цели и основные решения маркетинговой логистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-18я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Герцик В. А. 
Розподіл в маркетинговій діяльності підприємств : монографія / В. А. Герцик; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 100 c. - Бібліогр.: с. 93-98. - укp.

Розглянуто еволюцію концептуальних підходів до дослідження розподілу маркетингової діяльності підприємств, висвітлено сучасні проблеми організації й управління ним. Показано місце фірмової торгівлі у промислово-торговельному комплексі. Особливу увагу приділено систематизації функції розподілу. Запропоновано альтернативні методики оцінки діяльності фірмових магазинів. Описано комплекс методичних підходів для підвищення ефективності фірмової торгівлі.

Рассмотрена эволюция концептуальных подходов к исследованию распределения маркетинговой деятельности предприятий, освещены современные проблемы организации и управления данным распределением. Показано место фирменной торговли в промышленно-торговом комплексе. Особое внимание уделено систематизации функций распределения. Предложены альтернативные методики оценки деятельности фирменных магазинов. Описан комплекс методических подходов для повышения эффективности фирменной торговли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Герцик В. А. 
Управління розподілом продукції підприємства : монографія / В. А. Герцик; МОН України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 239 c. - Бібліогр.: 266 назв - укp.

Розглянуто науково-теоретичні та методологічні підходи до управління розподілом продукції підприємств (УРПП) з урахуванням концепції маркетингу стосунків. Обгрунтовано необхідність формування механізму УРПП, визначення критеріїв і розробки методів оцінювання ефективністі управління цим ресурсом. Запропоновано методичні засади функціонування організаційно-економічного механізму управління розподілом і методологічні основи прогнозування розвитку розподілу продукції підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Максимова Т. С. 
Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій : монографія / Т. С. Максимова, О. В. Кендюхов, В. М. Шумейко, В. А. Герцик, Г. А. Плахута; ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 334 c. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем управління маркетингом на підставі новітніх маркетингових технологій. Розглянуто аналітичне забезпечення маркетингового дослідження стану регіональних ринків. Визначено сучасні підходи щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства за умов глобалізації економіки. Запропоновано ринково-орієнтовані інструменти управління маркетинговими каналами підприємства. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності підприємства за умов сучасного ринку: методи та інструментарій. Розроблено методичні аспекти управління потоковими процесами підприємства на принципах логістики. Розкрито особливості розвитку маркетингу послуг за умов постіндустріальної трансформації економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Герцик В. А. 
Критерії оцінки каналу розподілу / В. А. Герцик // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто методичні підходи до оцінки діяльності каналу розподілу. Запропоновано класифікацію критеріїв цієї оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.2

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського