Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гладушина Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мова в контексті культури і міжкультурної комунікації : матеріали наук.-практ. конф., 25 - 26 квіт. 2012 р. / ред.: О. С. Клименко, Ю. П. Фесенко, Н. В. Хомяк, Р. М. Гладушина; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, 2012. - 72 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми лінгвістики, теорії перекладу, методики викладання іноземних мов і педагогіки в контексті міжкультурної комунікації. Зокрема, розглянуто питання національно-культурної специфіки мовленнєвої діяльності. Досліджено явище граматичної омонімії у сучасній англійській мові та особливості її перекладу українською мовою. Розглянуто проблему відтворення інтертекстуальної іронії в німецько-російському художньому перекладі. Розкрито принципи маркування регіональних форм французької мови у лексикографічних виданнях. Увагу приділено етнолінгвістичним особливостям афроамериканського діалекту тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 я431(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гладушина Р. М. 
Перехід на новий зміст освіти та проблеми вдосконалення підручників з іноземної мови / Р. М. Гладушина // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2. - С. 73-77. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Гладушина Р. 
Психолого-педагогічні умови підвищення конкурентоспроможності випускників / Р. Гладушина // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 42-46. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблему професійної підготовки сучасних фахівців. Доведено, що професійний саморозвиток призводить до формування певного рівня педагогічної майстерності, де рефлексія відіграє провідну роль у процесі особистісного зростання й професійного становлення майбутнього фахівця. Запропоновано застосування тренінгу креативності в навчальному процесі як ефективного засобу розвитку творчого мислення, розвитку творчих здібностей, які є головним показником творчої особистості. Визначено значення тренінгу креативності, який сприяє розвитку основних особистісних та пізнавальних параметрів, які складають структуру креативності.

Проанализирована проблема профессиональной подготовки современных специалистов. Доказано, что профессиональное саморазвитие приводит к формированию определенного уровня педагогического мастерства, где рефлексия играет ведущую роль в процессе личностного роста и профессионального становления будущего специалиста. Предложено применение тренинга креативности в учебном процессе как эффективного средства развития творческого мышления, развития творческих способностей, которые являются главным показателем творческой личности. Определено значение тренинга креативности, который способствует развитию основных личностных и познавательных параметров, составляющих структуру креативности.

Аnalyzed the problem of training today's professionals. It is proved that professional self-development leads to the formation of a certain level of pedagogical skill, where reflection plays a leading role in the process of personal growth and professional development of future specialists. Proposed use of the training of creativity in the learning process as an effective means of creative thinking, develop their creative abilities that are central to the creative personality. Defined value of creativity training, which promotes the development of basic personality and cognitive parameters that make up the structure of creativity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Дєордіца Т. 
Ергономічність мультимедійної презентації як предмет оцінювання / Т. Дєордіца, С. Білевич, М. Вороніна, Р. Гладушина // Фіз.-мат. освіта. - 2023. - 38, № 1. - С. 20-27. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Зазначено, що студентським мультимедійним презентаціям часто бракує ергономічного опрацювання. Маючи намір навчати студентів самооцінювання ергономічності цих мультимедійних об'єктів, виникає питання: які ознаки мультимедійної презентації є основою для оцінювання її ергономічного рівня як прийнятного? Методологічною основою дослідження є стандарт ДСТУ EN ISO 14915-1:2009 "Ергономіка програмного забезпечення для мультимедійних інтерфейсів користувача". Задачу оцінювання ергономічності мультимедійної презентації розглянуто з позицій теорії прийняття рішень. Для розв'язання цієї задачі використано модельний підхід. Розроблено 2 взаємопов'язані теоретичні конструкти: опис ергономічного базового зразка для неінтерактивних мультимедійних презентацій із мінімальним набором статичних медіа; критеріальна модель оцінювання ергономічного рівня таких презентацій. Зразок має 3 характеристики, що узагальнюють особливості когнітивного оброблення інформації людиною. Їх втілюють 9 спостережуваних ознак, які безпосередньо оцінюються. Критеріальну модель розроблено за логікою побудови багатокритеріальної моделі задачі прийняття рішень. Її ключовими елементами є набір критеріїв і шкали критеріїв. Спостережувані ознаки зразка виступили критеріями оцінювання. Їх забезпечено бінарними шкалами. Обгрунтовано дві пропозиції: вважати неінтерактивну мультимедійну презентацію ергономічною, якщо її ознаки узагальнюють 3 характеристики: придатність для цілі спілкування; придатність для розуміння та запам'ятовування; придатність для зорового сприйняття; оцінювати ергономічний рівень мультимедійної презентації як прийнятний, якщо дотримано всіх дев'яти пропонованих критеріїв. Розроблені взаємопов'язані теоретичні конструкти становлять основу інформативного зворотного зв'язку між викладачами та студентами.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського