Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Глинський Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Фещур Р. В. 
Бюджетування як ефективний спосіб індикативного управління діяльністю організації / Р. В. Фещур, Ю. С. Колодій, Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 527. - С. 82-86. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Окреслено види бюджетів і визначено функції кожного учасника процесу бюджетування. Надано класифікацію бюджетів за основними класифікаційними ознаками. На базі визначення функцій бюджетування побудовано організаційно-управлінську модель бюджетного процесу. Свідченням ефективності процедури бюджетування є деталізація бізнес-прогнозів. За умов сучасного економічного розвитку України процес бюджетування, як інструмент вдосконалення технологій, є важливим елементом управління організацією.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Глинський Н. Ю. 
Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України / Н. Ю. Глинський, Ю. С. Колодій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 255-260. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто прикладні аспекти конкуренції в фармацевтичній галузі промисловості, проведено структурний аналіз галузі. В межах проведеного аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій підставі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Глинський Н. Ю. 
Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 33-40. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено аналіз результатів дослідження, проведеного серед представників органів місцевого самоврядування України. На підставі цього аналізу зроблено висновки щодо можливостей застосування маркетингового механізму в управлінні розвитком міста, визначено загальні напрями та завдання, які можуть бути розв'язані за допомогою маркетингового інструментарію. Проведено порівняльний аналіз і зроблено відповідні висновки щодо визначення критерію ефективності маркетингової діяльності на користь міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1 + Х819(4УКР)011.215-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Глинський Н. Ю. 
Анкетування в процесі розроблення стратегічного плану розвитку міста (на прикладі Житомира) / Н. Ю. Глинський, О. І. Карий, П. М. Мавко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 624. - С. 30-36. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено методику дослідження думки мешканців міста й аналізу місцевого ділового клімату, проведеного в процесі розроблення стратегічного плану розвитку міста. Проаналізовано результати досліджень громадської думки та думки підприємців, проведених у м. Житомир. За результатами аналізу ідентифіковано основні проблеми соціально-економічного характеру, що існують в місті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЖИТ-2Ж)441 в811

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Глинський Н. Ю. 
Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 55-62. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі підходи оцінювання інвестиційної привабливості міста. На підставі аналізу виокремлено різні групи методик, які відрізняються за критеріями оцінювання та методами обробки даних. Визначено переваги та недоліки цих методик і сформовано загальні вимоги, які необхідно враховувати під час розроблення методики оцінювання ефективності маркетингової діяльності на рівні міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-56-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Глинський Н. Ю. 
Формування комплексу маркетингу міста / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 52-60. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі підходи до формування комплексу маркетингу міста та відображено авторський підхід до його формулювання. Визначено сутність поняття міста як товару; деталізовано інші складові комплексу маркетингу міста: ціну, розподіл, просування. Визначено основних адресатів системи маркетингових комунікацій міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Глинський Н. Ю. 
Маркетингова концепція економічного розвитку малих і середніх міст : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Н. Ю. Глинський; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк, 2010. - 21 c. - укp.

Проведено адаптацію маркетингової концепції управління до умов керування економічною системою міста. Вказано роль та місце маркетингової політики в загальній функціональній структурі економічної політики органу місцевого самоврядування. На підставі оброблення даних первинної та вторинної інформації проаналізовано маркетингове середовище малого та середнього міста. Наведено підходи до організації управлінської діяльності органів місцевого самоврядування малих і середніх міст в економічній сфері. Обгрунтовано методичний підхід і проведено відповідне оцінювання ефективності маркетингової діяльності органів місцевого самоврядування малих і середніх міст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Глинський Н. Ю. 
Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України / Н. Ю. Глинський, О. Я. Кобилюх, Т. Міхальскі // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 24-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність органів місцевого самоврядування малих і середніх українських міст у контексті використання ними у практичній діяльності маркетингових підходів. На підставі даних аналізу виокремлено чинники, які обмежують поширення практики застосування маркетингової концепції для управління економічним розвитком на місцевому рівні. Обгрунтовано необхідність використання у практичній діяльності місцевої влади інноваційних методик планування та реалізації власних завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1 + Х819(4УКР33)011.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Глинський Н. Ю. 
Дослідження тенденцій економічного розвитку малих і середніх міст Західної України у національному та європейському контексті / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 474-484. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано причини виникнення та тенденції розвитку малих і середніх міст Західної України, описано сучасні напрямки розвитку міських поселень Західної Європи. На підставі проведеного порівняльного аналізу визначено подібні ознаки та відмінності, які існують у розвитку малих і середніх міст Західної України у національному та загальноукраїнському контексті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР3)22 + У049(43)22 + У9(4УКР)441.0-96 + У9(43)441.0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Глинський Н. Ю. 
Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 669. - С. 16-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції економічного розвитку малих і середніх міст Західної України. На підставі аналізу виявлено причинно-наслідкові зв'язки економічного розвитку досліджуваних міст. Розроблено схему типізації досліджуваних міст з огляду на спеціалізацію їх економічних систем за допомогою маркетингового профілю міста. Використовуючи цю схему за основу, виконано між- і внутрішньогруповий аналіз тенденцій економічного розвитку досліджуваних міст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)441.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Глинський Н. Ю. 
Обгрунтування стратегічних рішень органів місцевого самоврядування малих і середніх міст у економічній сфері / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 564-569. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано результати дослідження рівня економічного розвитку малих і середніх міст західного економічного регіону України. На підставі цього аналізу вироблено багато узагальнених рекомендацій щодо формування економічної бази досліджуваних міст, визначено види економічної діяльності, які потребують сприяння з боку місцевої влади для подальшого прискореного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)441.0 + Х819(4УКР)011.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Глинський Н. Ю. 
Організаційно-інституційні зміни містообслуговуючого комплексу в умовах ринкової економіки / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 735. - С. 47-53. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано європейську практику організації діяльності у межах містообслуговуючих галузей за ринкових умов. Показано відмінності у підходах щодо надання публічних послуг комунальними підприємствами та залученням до цього процесу незалежних організацій. Співвіднесено існуючі за кордоном підходи щодо організації обслуговування органами самоврядування жителів міст і бізнес-сектора з можливістю їх застосування за умов України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)441.0 + У9(4УКР)441.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гірна О. 
Ланцюг поставок та формування доданої вартості на основі клієнтоорієнтованого підходу / О. Гірна, Н. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 41-46. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні підходи до трактування доданої вартості для клієнта. Розкрито сутність процесу формування доданої вартості у ланцюгу поставок у напрямку орієнтації на потреби клієнта. Висвітлено сутності процесу міграції доданої вартості у ланцюгу поставок. Обгрунтовано доцільність перманентного підвищення ефективності функціонування ланцюга поставок з метою пропонування вищої доданої вартості для клієнта. Надано практичний аспект реалізації цих досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Глинський Н. Ю. 
Маркетингове дослідження рівня інтеграції українського студентства у міжнародний освітній простір / Н. Ю. Глинський, А. Ясевич // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 819. - С. 29-38. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано причини, що спонукають студентів до навчання за кордоном, ступінь міжнародної активності українських студентів, рівень їх громадської заангажованості. На підставі результатів опитування молоді, котра навчається за кордоном та в Україні, визначено рівень перцепції студентами основних відмінностей між вітчизняною та закордонною вищими освітами та інших аспектів інтеграційного процесу. На основі висновків за результатами опитування сформульовано рекомендації щодо ідентифікованих проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Глинський Н. Ю. 
Місцеве самоврядування як активний суб'єкт господарювання / Н. Ю. Глинський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 272-278. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено критичний аналіз ролі органу місцевого самоврядування як активного господарюючого суб'єкта. Визначено, що ведення господарської діяльності місцевим самоврядуванням (або його одиниці) повинно бути прямою відповіддю на місцеві потреби, і тим самим покращити умови життя населення, а також гарантувати ефективність функціонування комунальної інфраструктури. Доведено, що органи місцевої влади, беручи на себе виконання певних громадських завдань в галузі економіки часто призводять до ситуації, в якій господарська діяльність у певному сегменті ринку застережена на користь привілейованих осіб/організацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)011.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Глинський Н. Ю. 
Стратегії розвитку слабоурбанізованих територій в умовах трансформації національного господарства : монографія / Н. Ю. Глинський; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. - 235 c. - Бібліогр.: с. 219-234 - укp.

Розроблено теоретичні та методико-прикладні засади формування та стратегій розвитку слабоурбанізованих територій. Обгрунтовано компліментарність ринкової концепції та концепції стратегічного управління місцевим розвитком. Розглянуто понятійний та термінологічний апарат у сфері управління місцевим розвитком. Удосконалено модель процесу вибору місця для реалізації інвестиційного проєкту шляхом визначення комплексу внутрішніх обмежень його потенційного донора (таких, як фінансові, організаційні, соціальні та виробничі). Розроблено модель визначення сценаріїв розвитку слабоурбанізованих територій, яка базується на сучасній парадигмі маркетингового управління. Удосконалено методичні підходи до аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища слабоурбанізованих територій. Розвинуто сутнісні характеристики особливостей слабоурбанізованих територій як об'єктів управління. Розкрито зміст поняття місцевого розвитку в умовах тран національного господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60-96 + У9(4УКР)21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Глинський Н. Ю. 
Рекламний менеджмент : навч. посіб. / Н. Ю. Глинський; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : ГАЛИЧ-ПРЕС, 2023. - 195 c. - Бібліогр.: с. 191-192 - укp.

Викладено теоретичні й методичні основи спецкурсу з рекламного менеджменту, наведено основний категорійний апарат, методологію, наукову базу та інформаційне забезпечення організації маркетингових досліджень в розрізі різних напрямків використання реклами. Звернено увагу на психологічні основи рекламного менеджменту, зокрема, психологічні бар'єри сприйняття інформації рекламного характеру. Наведено характеристику найбільш поширених рекламних моделей, розкрито сугестивні психотехнології в рекламі. Вказано найбільш відомі методи оцінювання ефективності рекламної кампанії, зокрема метод Геллапа - Робінсона та метод Старча. Посібник містить лекційний матеріал до курсу, контрольні питання для закріплення вивченого матеріалу, а також матеріали для проведення практичних занять, для реалізації отриманих теоретичних знань в прикладному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА871646 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського