![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Гоголь Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Гоголь Н. В. Формування в учнів основної школи (5 - 6 класи) естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч.-метод. посіб. / Н. В. Гоголь; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2008. - 88 c. - укp.Розкрито погляди відомих вітчизняних і зарубіжних філософів, психологів, педагогів і методистів на проблему формування в учнів основної школи естетичної оцінки художнього твору. Наведено поради вчителям-словесникам щодо навчання учнів V - VI класів виразного читання творів різних жанрів. Раскрыты взгляды известных отечественных и зарубежных философов, психологов, педагогов и методистов на проблему формирования у учеников основной школы эстетической оценки художественного произведения. Даны советы учителям-словесникам по обучению учеников V - VI классов выразительному чтению произведений разных жанров. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 + Ч421.355.21р20 + Ю984.541р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА699942 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гоголь Н. В. Формування в учнів 2 - 4 класів естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч. посіб. / Н. В. Гоголь; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2006. - 68 c. - Бібліогр.: с. 63-67. - укp.Висвітлено теоретичні та методичні засади формування в учнів початкових класів умінь естетично оцінювати художні твори на уроках читання. Розроблено методичну систему роботи над текстом художнього твору з метою розвитку у дітей умінь визначати авторську позицію, усвідомлювати засоби її втілення та висловлювати власне емоційно-оцінне ставлення до сприйнятого. До читанок для II - IV класів на основі текстів природничої тематики розроблено запитання та завдання, що сприятимуть збагаченню емоційно-оцінного досвіду молодших школярів. Освещены теоретические и методические основы формирования у учащихся начальных классов умений эстетически оценивать художественные произведения на уроках чтения. Разработана методическая система работы над текстом художественного произведения с целью развития у детей умений определять авторскую позицию, выделять средства ее выражения и высказывать собственное эмоционально-оценочное отношение к прочитаному. К учебникам чтения для II - IV классов на основе текстов естественной тематики разработаны вопросы и задания, способствующие обогащению эмоционально-оценочного опыта младших школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ч421.355.21 + Ч421.331.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА715156 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Гоголь Н. В. Формування у молодших школярів естетичної оцінки художнього твору на уроках читання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Гоголь; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.Обгрунтовано критерії та рівні сформованості у молодших школярів умінь естетично оцінювати художні твори, визначено психолого-педагогічні та методичні умови розвитку у дітей відповідних умінь. Зважаючи на вікові особливості учнів, розроблено методичну систему роботи над текстом художнього твору, яка передбачає практичне ознайомлення учнів на рівні уявлень з окремими літературознавчими поняттями, доступними для засвоєння у початковій школі; використання на уроках читання оптимальних методів і прийомів роботи з текстом художнього твору, спрямованих на розвиток та вдосконалення естетичних оцінних суджень молодших школярів; збагачення досвіду емоційно-оцінної діяльності дітей. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328297 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Гоголь Н. В. Культурологічні основи змісту шкільної літературної освіти в історико-педагогічному вимірі (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Гоголь; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2021. - 44 c. - укp.Представлено системне дослідження культурологічних основ змісту шкільної літературної освіти в історико-педагогічному вимірі другої половини XX - початку XXI ст., що спрямоване на подолання фрагментарності у висвітленні проблеми реалізації культурологічного підходу до навчання літератури у змісті шкільної літературної освіти відповідно до окреслених хронологічних меж. Концепція дослідження ґрунтується на положенні, що розвиток шкільної літературної освіти на засадах культурологічного підходу другої половини XX - початку XXI ст. зумовлювався конкретними суспільно-політичними, ідеологічними, соціально-культурними умовами та станом розвитку шкільної освіти, педагогічних ідей і досягненнями методики навчання літератури. Історіографію дослідження (1-й період (1950-ті - початок 1980-х рр.), 2-й період (1984 - 1991 рр.); 3-й період (1991 - 2021 рр.)) висвітлено на основі проблемно-тематичного, хронологічного, персоніфікованого підходів. Систематизовано джерельну базу дослідження на основі шести визначених груп джерел. На основі розробленої періодизації розвитку шкільної літературної освіти на засадах культурологічного підходу досліджено ґенезу науково-методичних ідей із проблеми обґрунтування культурологічних основ змісту шкільної літературної освіти. Означено здобутки та суперечності розвитку методики навчання літератури в культурологічному аспекті за часів радянської школи (1950-ті - 1991 рр.) і в часи реформування шкільної літературної освіти в умовах утвердження національної школи (1991 - 2016 рр.). Узагальнено та систематизовано традиційний і новаторський досвід навчання літератури з урахуванням ідей культурологічного підходу у практиці роботи закладів загальної середньої освіти України другої половини XX - початку XXI ст. Простежено зміни, задекларовані в державних освітніх документах, навчальних програмах, навчальній і навчально-методичній літературі в контексті періодів розвитку шкільної літературної освіти на культурологічних засадах. Акцентовано на тенденційному характері міжмистецької взаємодії в навчальних книгах означених періодів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20 г + Ш5(4УКР) р20 г
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450662 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Гоголь Н. В. Культурологічний підхід у змісті шкільної лутературної освіти (друга половина XX - початок XXI ст.) : монографія / Н. В. Гоголь; ред.: Т. О. Яценко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Суми : Цьома С. П., 2021. - 481 c. - Бібліогр.: с. 347-425 - укp.Представлено системне дослідження культурологічних основ змісту шкільної літературної освіти в історико-педагогічному аспекті другої половини XX - початку ХХ( ст. Досліджено генезу педагогічних і науково-методичних ідей щодо обґрунтування культурологічних основ змісту шкільної літературної освіти за розробленою періодизацією розвитку шкільної літературної освіти. Означено здобутки та суперечності розвитку методики навчання літератури в культурологічному аспекті періоду радянської школи 1950-ті -1991 рр. і в часи реформування шкільної літературної освіти в умовах утвердження національної школи в 1991 - 2016 рр. Узагальнено й систематизовано традиційний і новаторський досвід навчання літератури з урахуванням ідей культурологічного підходу в практиці роботи закладів загальної середньої освіти України другої половини XX - початку ХХІ ст. Доведено доцільність і перспективність реалізації ідей культурологічного підходу в змісті шкільної літературної освіти на початку XXI ст. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20-2 г + Ш5(4УКР) р20-2 г
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА855687 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Гоголь Н. В. Тестовий контроль успішності здобувачів вищої освіти з історії української літератури (I пол. XX століття) : навч.-метод. посіб. для студентів спец. 014 Середня освіта (Українська мова і література) / Н. В. Гоголь, Т. В. Клейменова; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Глухів : Глухів. НПУ ім. О. Довженка, 2023. - 177 c. - Бібліогр.: с. 176-177 - укp.Подано завдання для тестового контролю з історії української літератури (І пол. XX ст.) для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Запропоновано навчально-методичний посібник, який допоможе здобувачам вищої освіти перевірити знання щодо історико-культурних передумов та основних тенденцій розвитку української літератури першої половини XX ст., її звꞌязку зі світовим літературним процесом, щодо стильових особливостей та ідейно-художніх цінностей творчості окремих представників письменства, їх внеску у вітчизняну й світову літературу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6 я73-9
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА869615 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|