Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Голоденко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Абрамов В. А. 
Загальна психопатологія : Навч. посіб. для самопідготов. студ. мед. навч. закл. освіти / В. А. Абрамов, О. В. Абрамов, О. К. Бурцев, Т. Л. Ряполова, Р. О. Грачов, Д. С. Лебедєв, О. М. Виговська, С. Г. Пирков, А. Ю. Васильєва, О. М. Голоденко; Донец. держ. мед. ун-т ім. М.Горького. - Донецьк : Каштан, 2005. - 109 c. - укp.

Проаналізовано особливості порушень різних психічних процесів, зокрема, відчуттів і сприйнять, пам'яті та уваги, мислення і мови, почуттів (емоцій), рухово-вольових порушень, а також психопатологічних синдромів у психічно хворих.

Проанализированы особенности нарушений разных психических процессов, в частности, ощущений и восприятий, памяти и внимания, мышления и речи, чувств (эмоций), двигательно-волевых нарушений, а также психопатологических синдромов у психически больных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64я73

Шифр НБУВ: ВА664169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голоденко О. М. 
Органічні депресивні розлади судинного генезу в пізньому віці (діагностика, клініка, механізми формування, лікування) : автореф. дис... канд. мед. наук / О. М. Голоденко; АМН України. Ін-т неврології, психіатрії та наркології. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Одержано нові дані про соціально-демографічні та клініко-психологічні особливості органічних депресивних розладів судинного генезу у пацієнтів пізнього віку. Уточнено роль специфічних для даного вікового періоду психогенних чинників у формуванні депресій. Показано вплив депресивних розладів на особистісні риси та якість життя хворих, розроблено ефективний комплекс лікувальних та реабілітаційних заходів. Обгрунтовано доцільність використання патогенетично обгрунтованих лікувально-реабілітаційних програм, до складу яких включено інтенсивну медикаментозну терапію, фіто- та психотерапію. Експериментально доведено, що впровадження нових способів лікування сприяє зменшенню кількості загострень, подовженню ремісій, зниженню тривалості стаціонарного лікування та поліпшенню якості життя пацієнтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-324 + Р64-92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Абрамов В. А. 
Медицинская психология : учеб. пособие для самоподгот. студ. / В. А. Абрамов, Т. Л. Ряполова, О. В. Абрамов, О. Н. Голоденко, С. Г. Пырков; ред.: В. А. Абрамов; Донец. нац. мед. ун-т им. М. Горького. - 3-е изд., доп. - Донецк : Каштан, 2011. - 326 c. - Библиогр.: с. 325 - рус.

Рассмотрены предмет, задачи и методы исследования в медицинской психологии. Раскрыто понятие личности и проведена диагностика типов отношения к болезни или внутренней ее картины. Исследована роль психики больного в успешном проведении лечебно-диагностических мероприятий. Исследовано влияние болезни на изменение ощущений, восприятия, внимания, изменения памяти, мышления, эмоционального состояния человека. Проанализированы психологические особенности личности медицинского работника и показано их влияние на профессиональную социализацию, общения участников лечебно-диагностического процесса для обеспечения терапевтического эффективного и бесконфликтного взаимодействия медицинских работников с пациентами. Описаны методика выявления психосоматических расстройств и тактика ведения таких пациентов. Раскрыты психологические особенности больных с различными заболеваниями. Проанализированы психологические аспекты и определены основные формы зависимого, суицидального поведения, танатологии и эвтаназии. Внимание уделено психогигиене, психопрофилактике и психотерапии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747504 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Голоденко О. Ю. 
Аналіз теоретичних підходів до вивчення феномену ідентичності в соціогуманітарних науках / О. Ю. Голоденко // Соціол. студії. - 2013. - № 1. - С. 37-40. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Основними теоретичними підходами до вивчення ідентичності на сьогодні залишаються психосоціальний, когнітивний підхід, символічний інтеракціонізм, феноменологія, конструктивізм, а також модерні та постмодерні теорії. Зазначені підходи по-різному тлумачать ідентичність, її змістовну наповненість, структуру й механізми формування, тому їх аналіз забезпечує комплексність та інтеграцію у вивченні феномену ідентичності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.111.3-231.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Голоденко О. М. 
Проектна діяльність учнів на уроках фізики - один із напрямів розвитку сучасної освіти / О. М. Голоденко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 261-267. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження інформаційних технологій навчання в практику шкільної фізичної освіти. Проаналізовано використання методу проектів як інформаційної технології, що дозволяє вирішувати різноманітні завдання творчого розвитку учнів на уроках фізики. На прикладі конкретних уроків фізики показано застосування міжпредметних зв'язків (математики, хімії, біології), практичних та експериментальних методів навчання, що розвивають пізнавальні та творчі навички учнів.

Рассмотрен вопрос внедрения информационных технологий обучения в практику школьного физического образования. Проанализировано использование метода проектов как информационной технологии, что позволяет решать различные задачи творческого развития учащихся на уроках физики. На примере конкретных уроков физики показано использование межпредметных связей (математики, химии, биологии), практических и экспериментальных методов обучения, что развивают познавательные и творческие навыки учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + В3 р(4УКР)2-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Голоденко О. М. 
Організаторська педагогічна діяльність та підготовка майбутніх учителів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах / О. М. Голоденко, С. М. Голоденко, М. М. Голоденко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 186-193. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто організаційні основи педагогічної діяльності у літньому оздоровчому таборі. На основі теоретичного аналізу вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної літератури, результатів досліджень педагогічної діяльності встановлено певні вимоги до особистості педагога як організатора виховного процесу. На підставі експериментальних досліджень зроблено висновок, що основою організаторських умінь є знання і творчий підхід учителя до організаторської роботи.

Рассмотрены организационные основы педагогической деятельности в летнем оздоровительном лагере. На основе теоретического анализа отечественной и зарубежной психолого-педагогической литературы, результатов исследований педагогической деятельности установлены определенные требования к личности педагога как организатора воспитательного процесса. На основании экспериментальных исследований сделан вывод, что основой организаторских умений являются знания и творческий подход учителя к организаторской работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Осокина О. И. 
Исследование жизненных смыслов и ценностных ориентаций у больных, перенесших манифестный приступ шизофрении / О. И. Осокина, В. А. Абрамов, Г. Г. Путятин, С. Г. Пырков, Е. М. Выговская, Е. М. Денисов, О. Н. Голоденко // Запорож. мед. журн.. - 2014. - № 3. - С. 77-80. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.090

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Голоденко О. М. 
Розвиток особистості учня в процесі викладання фізики / О. М. Голоденко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 165-171. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. Розкрито переваги використання проектних технологій у розвитку особистості школярів. Досліджено методи і форми активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів на уроках фізики з використанням різних прийомів навчання під час повторення та вивчення нового матеріалу із застосуванням методу проектів. Наведено приклади реалізації міжпредметних зв’язків фізики з математикою, хімією, біологією. Зауважено, що впровадження проектних технологій навчання сприяли розвитку творчої діяльності учнів, формуванню впевненості в одержаних знаннях.

Освещены пути активизации познавательной деятельности учащихся на уроках физики. Раскрыты преимущества использования проектных технологий в развитии личности школьников. Исследованы методы и формы активизации познавательной и интеллектуальной деятельности учащихся на уроках физики с использованием разных приёмов обучения во время повторения и изучения нового материала с применением метода проектов. Приведены примеры реализации межпредметных связей физики с математикой, химией, биологией. Отмечено, что внедрение проектных технологий обучения способствовали развитию творческой деятельности учащихся, формированию уверенности в полученных знаниях.

Ways of boosting the pupils’ cognitive activity at the physics lessons are specified. Advantages of applying project technologies in the pupils’ personality development are covered. The article investigates methods and forms of boosting the pupils’ cognitive and mental activity at the physics lessons through applying different teaching techniques during revision and studying new material using the project method. Examples of implementing interdisciplinary connections of physics with math, chemistry and biology are demonstrated. It is concluded that implementation of project teaching techniques contributed to developing the pupils’ creative activity and to forming confidence in obtained knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-2

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського