Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Голошубова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Голошубова А. О. 
Поняття унікального в історико-культурних дослідженнях (методологічний аналіз) : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.02 / А. О. Голошубова; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему визначення поняття "унікальність". Здіснено спробу раціонально осмислити унікальність феноменів історико-культурного процесу, означення природи яких частіше обмежувалась інтуїтивно ясним сприйманням, базуючись на аналізі різних концепцій даного процесу, виявленні мовної прагматики поняття "унікальність", аналізі його співвідношень з поняттями, що використовуються як синоніми унікального, розгляді унікального засобами параметричної загальної теорії систем, а також у контексті феноменології. Зазначено, що результати здійсненого методологічного дослідження поняття "унікальність" дозволяють використовувати дане поняття не просто як інтуїтивне ясне, а як термін наукової мови, що має чітку понятійну визначеність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Т08 + Ю212.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голошубова А. О. 
Іміджологія : навч. посіб. : для всіх спец. студ. вищ. навч. закл. / А. О. Голошубова; Одес. нац. мор. ун-т, каф. "Філософія". - О. : Вид-во ОНМУ, 2010. - 80 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Надано визначення поняття "іміджологія", розкрито значення цієї молодої науки в практичному діловому житті сучасного суспільства. Розглянуто функції іміджу, складові особистої привабливості, критерії вибору моделей поведінки, технології спілкування. Значну увагу приділено формуванню індивідуального іміджу як одній зі складових психологічного комфорту особи, її професійної та життєвої успішності.

Дано определение понятия "имиджология", раскрыто значение этой молодой науки в практической деловой жизни современного общества. Рассмотрены функции имиджа, составные личной привлекательности, критерии выбора моделей поведения, технологии общения. Значительное внимание уделено формированию индивидуального имиджа как одной из составных психологического комфорта личности, ее профессиональной и жизненной успешности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я73 + Ю782 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729085 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського