1. |
Голубенков А. Г. Танцевальное шоу в системе жанров сценической хореографии [Електронний ресурс] / А. Г. Голубенков // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2008. - 11, № 1. - С. 56-61. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2008/Досліджено специфіку танцювального шоу як жанру сучасного хореографічного мистецтва. Проаналізовано сутність та жанротвірні ознаки шоу. Охарактеризовано витоки та соціокультурні передумови виникнення жанру, а також розглянуто сучасний етап модернізації художніх традицій танцювального шоу як процес подальшого розвитку жанру. Исследована специфика танцевального шоу как жанра современного хореографического искусства. Проанализирована сущность и жанрообразующие признаки шоу, охарактеризованы истоки и социокультурные предпосылки возникновения жанра, а также рассмотрен современный этап модернизации художественных традиций танцевального шоу как процесс дальнейшего развития жанра. The acticle is devoted to the investigation of the dance show's specific as a genre of the modern choreographic art. The author analyzes entity and show's signs which create the genre. Characterize a sources and socio-cultural presupposition rise of the genre and also considers the modern stage of the artistic tradition of the dance show as a process of further genre's development. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327(0)6-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16622/мист. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Голубенков А. Диалог культур в художественном пространстве театра танца / А. Голубенков // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2009. - 12, № 1. - С. 39-44. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Исследована специфика концептуального обоснования и художественного воплощения идеи диалога культур в современной сценической хореографии. Рассмотрена концептуальная основа хореографического спектакля, презентующего зрителю ситуацию диалога между разными танцевальными культурами современности - элитарной и массовой, а также уделено внимание тем художественным средствам, которые обеспечивают рождение в процессе сценического диалога новых смыслов, обогащающих культурный мир зрителя. Досліджено специфіку концептуального обгрунтування й художнього втілення ідеї діалогу культур у сучасній сценічній хореографії. Розглянуто концептуальну основу хореографічного спектаклю, що презентує глядачеві ситуацію діалогу між різними танцювальними культурами сучасності - елітарною й масовою, а також приділено увагу тем художнім засобам, які забезпечують народження в процесі сценічного діалогу нових змістів, що збагачують культурний світ глядача. The article is devoted research of specific of conceptual ground and artistic embodiment of idea of dialog of cultures in a modern stage choreography. An author examines conceptual basis of choreographic theatrical, presenting a spectator the situation of dialog between the different dancings cultures of contemporaneity - elite and mass, and also spares attention those artistic facilities, which provide birth in the process of a stage dialog of new senses, enriching the cultural world of spectator. Ключ. слова: диалог культур, элитарная культура, массовая культура, танец, сценическая хореография Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.3(0)6-4 + Щ335.3(0)6-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ
|