Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Голіяд І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Голіяд І. С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. С. Голіяд; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Проведено дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нестерова Л. В. 
Методика розробки дидактичних комплексів відповідно до вимог державних стандартів ПТО нового покоління : метод. посіб. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, І. С. Голіяд, О. А. Слатвінська; ред.: Л. В. Нестерова, В. М. Манько; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 207 c. - Бібліогр.: с. 207 - укp.

Висвітлено актуальні питання методики розроблення дидактичних матеріалів тестового контролю навчальних досягнень учнів зі спецдисциплін відповдно до Держстандарту професійно-технічної освіти України. Розкрито методичні засади розроблення та впровадження дидактичного комплексу з графічної підготовки учнів ПТНЗ. Запропоновано методичні рекомендації щодо створення та використання дидактичних комплексів для ПТНЗ аграрного профілю. Обгрунтовано методичні засади розроблення дидактичного комплексу "Здоровий спосіб життя учнів ПТНЗ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.5

Шифр НБУВ: СО32003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Голіяд І. 
Вивчення графічних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій / І. Голіяд // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 4. - С. 9-11. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено питання впровадження засобів ручної та машинної (комп'ютерної) графіки у навчальний процес ПТНЗ. Зазначено, що 89 % опитаних учнів ПТНЗ хотіли б виконувати графічні завдання та вправи за допомогою нових комп'ютерних програм, але в реальному навчальному процесі це пов'язано зі значними труднощами (обмежені організаційні можливості, стереотипи учителів тощо). Зазначено, що треба переглядати традиції, однак комп'ютерну технологію (КТ) не можна розглядати як панацею від усіх педагогічних проблем. Виділено компоненти рівнів підготовленості учнів, яку названо визначальною умовою успішності засвоєння графічних дисциплін (розвиток просторової уяви, навички зображення форми геометричних об'єктів, нанесення розмірів, оформлення креслень), оскільки від визначення рівнів залежить вибір методів навчання, а вирівнювання умінь і навичок дозволяє викладачу надавати групі більш складний матеріал. Акцентовано увагу на важливості самостійних занять, які розвивають самостійне мислення та мають виховне значення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253 + З970.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Голіяд І. 
Графічні знання і графічна компетентність у професійній освіті / І. Голіяд // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито проблему графічної підготовки у професійній освіті. Наведено визначення категорії компетентності та компетенції, розкрито роль графічної компетентності майбутнього фахівця у загальній компетентності особистості. Підсумовано: компетентнісний підхід повинен грунтуватися на інтегрованих та міждисциплінарних вимогах, спрямованих на становлення графічно-грамотної особистості з багатофункціональними компетентностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воронцова І. В. 
Креслення : [навч. посіб.] / І. В. Воронцова, О. В. Воронцов, І. С. Голіяд; ред.: Д. Е. Кільдеров. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 273 c. - Бібліогр.: с. 270 - укp.

Подано відомості про основи технічного креслення. Наведено загальні вимоги до виконання й оформлення креслень, утворення та побудови зображень на кресленнях, виконання геометричних побудов. Розглянуто етапи виконання та читання креслень деталей. Подано інформацію про виконання та читання складальних креслень, правила виконання та читання схем, а також основні умовні графічні позначення для їх виконання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Трудове навчання та креслення у контексті сучасних інновацій: теоретико-методичні аспекти : колект. монографія / Н. В. Вовк, І. С. Голіяд, Д. Е. Кільдеров, Ю. С. Кулінка, О. Д. Літковець, Т. О. Олефіренко, Н. В. Симонович, А. Ю. Цина, Т. Ю. Чернова, Л. О. Чистякова; ред.: О. Д. Літковець. - Рівне : О. Зень, 2018. - 408 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні аспекти вивчення трудового навчання та креслення у контексті сучасних інновацій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. Обгрунтовано понятійний апарат проблеми дослідження та розкрито особливості використання сучасних методик у навчанні учнів на уроках трудового навчання та креслення і підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р + Ж6 р + Ч311.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС65432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Голіяд І. С. 
Практичний досвід розвитку творчого потенціалу і креативності майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання / І. С. Голіяд, В. А. Динько, М. А. Тропіна // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 3. - С. 59-70. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Українці продовжують жити в умовах воєнного стану, захищаючи свій суверенітет, незалежність, територіальну цілісність. Пов'язані із цим події, що відбуваються на очах у людей, призводять до розладів психічного здоров'я у багатьох: втрачається продуктивність праці, виникають проблеми з мотивацією та концентрацією. Впровадження інформаційних технологій, стрімкий технологічний розвиток на фоні посилення нестабільності й невизначеності диктують певні вимоги до формування професійних якостей сучасної молоді, від яких залежить науково-технічний та соціально-економічний розвиток України, її стабільність та рівень добробуту. Нині, в часи стрімких змін, найбільш затребуваним і важливим є рівень творчої діяльності молоді, уміння позитивно мислити, оптимістично сприймати будь-яку ситуацію. Попри катастрофічні наслідки воєнних дій здобуття освіти й отримання знань залишається дуже актуальною проблемою. Сучасна вітчизняна освіта обумовлює потребу у творчих особистостях. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей має грунтуватися на змісті навчання, адаптованого до сучасних змін у суспільному середовищі, а це вимагатиме від майбутніх випускників здатності створювати креативне середовище, мислити нестандартно, творчо, ініціативно, гнучко реагувати на професійні виклики сьогодення, а також володіти інструментами психолого-педагогічного впливу, які б їм допомагали готувати своїх учнів до реального життя. У цей неспокійний час практично кожен викладач переглядає свої цінності, наукові доробки, навчально-методичне забезпечення дисциплін і намагається знайти додаткові можливості для підвищення якості й ефективності навчального процесу. Наведено досвід організації освітнього процесу для майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання, який полягає у творчому підході до викладання фахових дисциплін. Це буде корисно тим, хто прагне розвиватися, отримувати новий досвід, професійно зростати, викладати по-новому і бути в курсі сучасних тенденцій в освіті. Розвиток наукових основ технічної творчості, розроблення методики активізації творчого процесу, навчання основ інжинірингу і творчості в закладах вищої освіти в наш час є необхідністю. Тому дослідження здійснено на прикладі викладання нової дисципліни "інжиніринг та технічна творчість", яку ввели до освітньої програми підготовки студентів інженерно-педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова освітнього рівня "бакалавр", спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) у 2021 р.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського