Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Горбаль Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кузьмін О. Є. 
Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. Є. Кузьмін, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Компакт-ЛВ, 2005. - 302 c. - Бібліогр.: с. 291-298. - укp.

Розкрито суть і значення конкуренції в системі ринкової економіки. Визначено фактори її активізації й охарактеризовано різні види конкурентних середовищ. Розглянуто основні процеси конкурентної динаміки та сучасні засоби управління конкурентоспроможністю товарів і послуг на світовому ринку. Висвітлено питання регулювання конкуренції на національному та міжнародному рівнях. Наведено методики визначення рівня розвитку конкуренції та оцінки конкурентоспроможності підприємства, товару, галузі, регіону, країни. Розглянуто сучасні моделі конкурентоспроможності національних економік, джерела конкурентної переваги та перешкоди для глобальної конкуренції, наведено засоби забезпечення конкурентоспроможності за умов глобалізації.

Раскрыты сущность и значение конкуренции в системе рыночной экономики. Определены факторы ее активизации и охарактеризованы различные виды конкурентной среды. Рассмотрены основные процессы конкурентной динамики и современные средства управления конкурентоспособностью товаров и услуг на мировом рынке. Освещены вопросы регулирования конкуренции на национальном и международном уровнях. Приведены методики определения уровня развития конкуренции и оценки конкурентоспособности предприятия, товара, отрасли, региона, страны. Рассмотрены современные модели конкурентоспособности национальных экономик, источники конкурентных преимуществ и способы предупреждения глобальной конкуренции, приведены средства обеспечения конкурентоспособности в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-13-21 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михайлів З. В. 
Міжнародні кредитно-розрахункові відносини та валютні операції : Навч. посіб. для студ. / З. В. Михайлів, З. П. Гаталяк, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 242 c. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Розкрито суть та проаналізовано значення валютних систем, ринків, угод, операцій. Висвітлено особливості діяльності міжнародних валютно-кредитних організацій, функціонування вітчизняного валютного ринку та здійснення валютних операцій в Україні.

Раскрыта сущность и проанализировано значение валютных систем, рынков, соглашений, операций. Освещены особенности деятельности международных валютно-кредитных организаций, функционирования отечественного валютного рынка и осуществления валютных операций в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.6я73

Шифр НБУВ: ВА655103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьмін О. Є. 
Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації) : Навч. посіб. для студ. спец. "Міжнарод. економіка" / О. Є. Кузьмін, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 186 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Визначено суть поняття конкуренція, встановлено її значення в системі ринкової економіки, розглянуто види конкурентних середовищ та фактори впливу на конкуренцію. Висвітлено питання конкурентоспроможності товарів і послуг на світовому ринку, встановлено фактори забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства, товару, галузі, регіону, країни. Розглянуто сучасні мікростратегії міжнародної конкурентоспроможності, проаналізовано систему управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено механізм формування конкурентоспроможності національних економік, галузей, регіонів, засоби регулювання конкуренції на національному та міжнародному рівнях, встановлено особливості конкурентоспроможності за умов глобалізації.

Определена суть понятия конкуренция, установлена ее роль в системе рыночной экономики, рассмотрены различные виды конкурентной среды и факторы влияния на конкуренцию. Освещены вопросы конкурентоспособности товаров и услуг на мировом рынке, установлены факторы обеспечения международной конкурентоспособности предприятия, товара, отрасли, региона, страны. Рассмотрены современные микростратегии международной конкурентоспособности, проанализирована система управления конкурентоспособностью предприятия. Исследован механизм формирования конкурентоспособности национальных экономик, отраслей, регионов, средства регулирования конкуренции на национальном и международном уровнях, установлены особенности формирования конкурентоспособности в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-13я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьмін О. Є. 
Рекламна стратегія підприємства : монографія / О. Є. Кузьмін, С. Б. Романишин, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 168 c. - Бібліогр.: с. 152-166. - укp.

Розглянуто сутність і види рекламної діяльності підприємства, описано її загальну модель, показано переваги та недоліки на мікро- та макрорівнях. Розкрито роль рекламної стратегії у системі управління підприємством, визначено фактори, що впливають на її формування. Висвітлено еволюцію, сучасний стан і перспективи розвитку рекламного ринку України, наведено результати дослідження ставлення до реклами вітчизняних споживачів. Проаналізовано особливості формування рекламних стратегій на українських підприємствах у порівнянні з підприємствами країн з розвиненою ринковою економікою. Розкрито специфіку розробки міжнародних рекламних стратегій. Розглянуто методичні підходи щодо визначення витрат на рекламну діяльність підприємства. Описано процес формування його рекламної стратегії, зокрема, розробки творчої стратегії та медіастратегії. Запропоновано методи оцінювання ефективності рекламної стратегії підприємства, висвітлено питання її координації з іншими елементами комплексів комунікацій і маркетингу.

Рассмотрены сущность и виды рекламной деятельности предприятия, описана ее общая модель, показаны преимущества и недостатки на микро- и макроуровнях. Раскрыта роль рекламной стратегии в системе управления предприятием, определены факторы, влияющие на ее формирование. Освещены эволюция, современное состяоине и перспективы развития рекламного рынка Украины, изложены результаты исследования отношения к рекламе отечественных потребителей. Проанализированы особенности формирования рекламных стратегий на украинских предприятиях в сравнении с предприятиями стран с развитой рыночной экономикой. Раскрыта специфика разработки международных рекламных стратегий. Рассмотрены методически подходы к определению затрат на рекламную деятельность предприятия. Описан процесс формирования его рекламной стратегии, в частности, разработки творческой стратегии и медиастратегии. Приведены методы оценивания эффективности рекламной стратегии предприятия, освещены вопросы ее координации с другими элементами комплексов коммуникаций и маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шандрівська О. Є. 
Конкурентні переваги підприємства в контексті формування партнерської логістики / О. Є. Шандрівська, Н. І. Горбаль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 533. - С. 193-200. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено інструменти підвищення ефективності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Здійснено класифікацію аутсорсингу за ознаками повноти функцій і видом діяльності, що передається третій стороні; за функціональною ознакою обгрунтовано передумови використання аутсорсингу, переваги та недоліки його використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гошовська О. В. 
Особливості стратегічного управління міжнародних компаній / О. В. Гошовська, Н. І. Горбаль, О. Є. Шандрівська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 554. - С. 192-196. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито основні тенденції глобалізації галузей, загрози та можливості, переваги та недоліки під час виходу на міжнародний ринок. Обгрунтовано чинники тиску на компанії за умов загострення конкуренції. Досліджено специфіку формування інтегрованої стратегії конгломератів. Обгрунтовано доцільність трансформації стратегії від управління портфелем до диверсифікації. Розроблено етапи створення та розвитку оптимальної стратегії міжнародної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Горбаль Н. І. 
Оцінювання конкурентоспроможності на мікро-, мезо- та макрорівнях / Н. І. Горбаль, П. Г. Ільчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 567. - С. 213-221. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Систематизовано підходи до аналізу конкурентоспроможності на трьох рівнях: мікро- (вимірювання КСП товарів, підприємств), мезо- (КСП галузей) та макро- (КСП регіонів та країн). Наведено одиничні, комплексні та узагальнюючі показники, проаналізовано такі методики, як: "1111-5555", багатокутник конкурентоспроможності, SWOT-аналіз, "ланцюжок створення цінності", оцінювання КСП країни за рівнем життя населення та за методикою Всесвітнього економічного форуму тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Горбаль Н. І. 
Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 39-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття "стратегія маркетингу" та "рекламна стратегія", описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства (МП), а також особливості формування рекламної стратегії у загальній системі МП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горбаль Н. І. 
Управління якістю у контексті виробничої стратегії та загального стратегічного управління підприємством / Н. І. Горбаль, П. Г. Ільчук, О. Є. Шандрівська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 41-47. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено економічну сутність виробничої стратегії підприємства за сучасних умов. Проаналізовано різні підходи до формування виробничої стратегії (за критеріями: ступенем впливу на корпоративну стратегію; за рівнем формалізації виробничої стратегії по вертикалі; рівнем впливу на ефективність діяльності підприємства; ступенем узгодженості стратегій різних рівнів) та управління якістю з метою висвітлення їх ролі у реалізації стратегій вищих рівнів та досягненні конкурентоспроможності підприємства. Визначено чинники впливу на формування виробничої стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Галелюк М. М. 
Чинники забезпечення конкурентоспроможності машинобудівного підприємства / М. М. Галелюк, Н. І. Горбаль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 635. - С. 232-238. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено поняття "фактори КСП підприємства" та надано класифікацію таких факторів. Виділено специфічні чинники забезпечення КСП вітчизняних машинобудівних підприємств, зокрема за допомогою "ромба Портера".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горбаль Н. І. 
Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2001. - 20 c. - укp.

Розглянуто питання оцінки та формування рекламних витрат підприємств в Україні за умов ринкової трансформації економіки. Досліджено концептуальні підходи до проблеми здійснення рекламної діяльності загалом і формування рекламного бюджету зокрема. Здійснено класифікацію видів реклами та рекламних ефектів, досліджено стан та перспективи українського рекламного ринку. Визначено склад витрат на рекламу підприємства, обгрунтовано методичні засади формування рекламного бюджету, досліджено вплив на рекламну діяльність перехідного етапу економіки. Запропоновано модель оптимізації та механізм визначення рекламних витрат, встановлено взаємозв'язки у комплексі маркетингу реклами, ціни та якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-803.81-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горбаль Н. І. 
Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємства / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 179-183. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано становлення систем управління конкурентоспроможністю (КСП) підприємств, зокрема на базі чотирьох парадигм Р. Пейса і Е. Стефана, та описано його особливості в країнах з розвиненою ринковою економікою та в соціалістичних країнах. Досліджено особливості існуючих на сьогодні підходів до управління КСП в США, Японії, Західній Європі та Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-13-21 + У9(4УКР)290-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Горбаль Н. І. 
Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 714. - С. 188-193. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто місце та роль маркетингу для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Описано еволюцію маркетингу в світі та Україні, підходи до оцінювання його практичного значення, зокрема на основі досліджень на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано окремі програмні продукти з маркетингової діяльності, застосовувані в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горбаль Н. І. 
Оцінювання конкурентоспроможності Львівської області / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 570-575. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття "конкурентоспроможність (КСП) регіону", окремі підходи до її оцінювання та описано рівень КСП Львівщини в 2010 р. у порівнянні з іншими регіонами України та основними країнами світу за рейтингом ВЕФ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Горбаль Н. І. 
Оцінювання конкурентоспроможності української економіки / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош, Л. В. Іванець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 691. - С. 310-314. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття "конкурентоспроможність (КСП) країни" та описано рівень КСП України в 2008 - 2010 рр. за рейтингами різних міжнародних організацій. Констатовано, що протягом останніх років згідно з рейтингами КСП України є низькою.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Горбаль Н. І. 
Стратегія конкурентоспроможності в системі управління підприємством / Н. І. Горбаль, О. Є. Шандрівська, Л. І. Сопільник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 649. - С. 169-174. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено сутність системи управління конкурентоспроможністю (КСП), описано особливості таких систем у різних країнах. Стратегію КСП визначено як "засіб підвищення КСП у загальній системі управління підприємством" та описано її значення у стратегічному управлінні підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-13-21 + У9(4УКР)290-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Горбаль Н. І. 
Процесійний підхід щодо оцінювання майнового стану підприємства / Н. І. Горбаль, В. З. Борбулевич // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 727. - С. 205-210. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто підходи вітчизняних і зарубіжних науковців щодо трактування терміну "майновий стан підприємства" (МСП). Наведено показники оцінювання майнового стану підприємства, та сформовано процес оцінювання МСП за допомогою послідовних етапів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-571

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Горбаль Н. І. 
Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 18-23. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 р. виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні у порівнянні з країнами з розвиненою ринковою економікою.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.11 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Горбаль Н. І. 
Оцінювання рівня конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, У. Р. Сухорська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 748. - С. 126-132. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сутність, основні показники для визначення конкурентних переваг і конкурентоспроможності (КС) підприємства. Сформульовано основні проблеми та критерії оцінювання КС підприємства. Запропоновано алгоритм оцінювання факторів КС підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мельник О. Г. 
Система мотивування працівників інноваційно-креативного профілю на українських підприємствах / О. Г. Мельник, А. О. Грицина, Н. І. Горбаль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 767. - С. 52-55. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано ключові теорії та сучасні підходи до мотивації. Запропоновано підхід до формування системи мотивування працівників інноваційно-креативного профілю, яка охоплює матеріальні та нематеріальні мотиватори.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського