Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Горкуненко П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Горкуненко П. П. 
Підготовка студентів педагогічного коледжу до науково-дослідної роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук / П. П. Горкуненко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Визначено методологічні підходи, принципи, структуру, зміст, етапи, форми та методи підготовки майбутніх учителів до дослідницько-педагогічної діяльності. Розкрито сутність і структуру готовності студентів до проведення наукових досліждень, розроблено засоби її діагностики, визначено критерії та рівні сформованості даної якості. Розроблено й експериментально перевірено у навчально-виховному процесі педагогічних коледжів структурно-функціональну модель і методику підготовки студентів до науково-дослідної роботи, обгрунтовано умови її реалізації. Виявлено, що ефективним засобом підготовки сучасного вчителя, розвитку його професійного науково-дослідницького потенціалу є така організація навчального процесу у вищих закладах освіти, яка предбачає залучення студентів до активної творчо-пошукової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.268 + Ч479.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горкуненко П. 
Пріоритети професійної підготовки творчого вчителя початкової школи в контексті педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського / П. Горкуненко // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 62-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено використання ідей В. О. Сухомлинського в процесі розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя, його педагогічної культури. Охарактеризовано надзвичайно важливе значення у професійному становленні вчителя його ідейно-політичних і моральних якостей, любові до дітей, терпимості і наполегливості, вимогливості і педагогічного такту. Підкреслено особливу складність праці вчителя початкових класів, яка потребує повної самовідданості, вміння вибачати, співчувати, відчувати емоційний стан дитини, поважати її думки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горкуненко П. 
Формування професійної компетентності викладача педагогічного вищого навчального закладу І - ІІ рівнів акредитації в контексті загальноєвропейської інтеграції / П. Горкуненко // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено складові та основні шляхи формування професійної компетентності (ПК) викладача сучасного педагогічного ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Уточнено поняття та структуру професійної компетентності. Зважаючи на роль технікумів, училищ та коледжів у системі вищої освіти, на особливості правового та соціального статусу їх працівників, зроблено висновок про очевидну необхідність їх перепідготовки. Вказано на важливість створення вчителем позитивного енергетичного поля пізнавальної активності, коли вчитель на рівні підсвідомості подає не "голу" інформацію учням, а через почуттєво-емоційну сферу породжує інформаційних образ, який є джерелом пізнавально-активного поля, що діє на учня через слово, міміку, арсенал засобів навчання. Вибудовано систему роботи з формування ПК викладача сучасного ВНЗ. Зазначено, що в процесі підготовки викладачів ВНЗ доцільно забезпечити формування мовної та іншомовної, інформаційно-комп'ютерної, соціологічної, правової та менеджерської складових.

Определены основные пути формирования профессиональной компетентности (ПК) преподавателя современного педагогического вуза I - II уровней аккредитации. Ввиду роли техникумов, училищ и колледжей в системе высшего образования, а также особенностей правового и социального статуса их работников, сделан вывод об очевидной необходимости их переподготовки. Отмечена важность создания учителем положительного энергетического поля познавательной активности, когда учитель на уровне подсознания подает не "голую" информацию ученикам, а через чувственно-эмоциональную сферу порождает информационный образ, который является источником познавательно-активного поля, действующего на ученика через слово, мимику, арсенал средств обучения. Выстроена система работы по формированию ПК преподавателя современного вуза. Доказано, что в процессе подготовки преподавателей вузов целесообразно обеспечить формирование языковой и иноязычной, информационно-компьютерной, социологической, правовой и менеджерской составляющих.

The state and urgent problems of activity of higher educational establishments of I - II levels of accreditation, in the context of general space of described in the article, Essence. Constituents and ways of forming professional competence of the teacher of pedagogical institution of higher education are outlined, ways of increasing his professional skills are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горкуненко П. 
Управління інноваційною діяльністю педагога в умовах загальноосвітнього навчального закладу: теоретичний аспект / П. Горкуненко // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 106-108. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність, структуру та динаміку розвитку інноваційних процесів загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Описано механізм управління інноваційною діяльністю педагога. Розглянуто зміст інноваційної діяльності через програми управлінського аналізу і дій розвитку інновацій. Виокремлено рівні структури інноваційних процесів. Проаналізовано основні принципи управління ЗНЗ, серед яких провідне місце відведено принципу інноваційності.

Раскрыты сущность, структура и динамика развития инновационных процессов общеобразовательного учебного заведения (ОУЗ). Описан механизм управления инновационной деятельностью педагога. Рассмотрено содержание инновационной деятельности через программы управленческого анализа и действий развития инноваций. Выделены уровни структуры инновационных процессов. Проанализированы основные принципы управления ОУЗ, среди которых ведущее место отведено принципу инновационности.

Disclosure of the nature, structure and dynamics of the innovation process in secondary school. Defined mechanism innovation management educator. Consider the content of innovation in program management analysis and action innovation. Marked levels ofstructure innovation. Analyzed the basic principles of the GPC, including a leading role given to the principle of innovation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського