Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Горішевський П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Горішевський П. А. Організація роботи туристичної фірми: туроператорська та турагентська діяльність : Посіб. / П. А. Горішевський, Р. П. Красій; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ, 2002. - 391 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.Розглянуто зміст поняття та особливості формування ринку туристичних послуг. Проаналізовано тенденції розвитку світового туризму у XXI ст. та основні статистичні показники галузі в Україні у 2000 - 2001 рр. Висвітлено історію розвитку та сучасний стан туристського підприємства. Визначено види, функції та завдання турагенств. Показано основні відмінності між даною структурою та фірмами-туроператорами. Розглянуто питання управління, організації, матеріально-технічного та кадрового забезпечення туристичних підприємств. Запропоновано ефективну технологію створення привабливого конкурентоспроможного туристського продукту. Проаналізовано рекламну та виставкову діяльність туристичних фірм. Наведено сучасні стратегії обслуговування у галузі туризму та приклади оформлення організаційної документації. Раскрыто содержание понятия и особенности формирования рынка туристических услуг. Проанализированы тенденции развития мирового туризма в XXI в. и основные статистические показатели данной отрасли в Украине в 2000 - 2001 гг. Освещена история развития и современное состояние туристического предприятия. Определены виды, функции и задания турагенств. Показаны основные отличия между данной структурой и фирмами-туроператорами. Рассмотрены вопросы управления, организации, материально-технического и кадрового обеспечения туристических предприятий. Предложена эффективная технология создания привлекательного конкурентоспособного туристического продукта. Проанализирована рекламная и выставочная деятельность туристических фирм. Представлены современные стратегии обслуживания в отрасли туризма и примеры оформления организационной документации. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС40533 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Горішевський П. Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв : Посіб. / П. Горішевський, М. Дейнега, М. Ковалів, В. Мельник, Н. Рега; Ін-т туризму і менеджменту Прикарпат. нац. ун-ту ім. В.Стефаника, Регіон. турист.-інформ. центр, Рада з туризму Карпат. регіону. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 c. - укp.Розкрито роль і значення музеїв у розвитку туристичної індустрії. Розглянуто питання щодо їх класифікації, комплектування, особливостей експозиційної діяльності. Висвітлено можливості використання в роботі музеїв основних принципів і методів маркетингу, рекламно-інформаційної та екскурсійної діяльності. Раскрыты роль и значение музеев в развитии туристической индустрии. Рассмотрены вопросы, касающиеся их классификации, комплектования, особенностей экспозиционной деятельности. Освещены возможности использования в работе музеев основных принципов и методов маркетинга, рекламно-информационной и экскурсионной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч77я7-1
Шифр НБУВ: ВА676076 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|