![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Грегор Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Гасіньська М. Користувацький контент - перевага чи загроза з погляду побудови іміджу бренду / М. Гасіньська, Б. Грегор // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 34-40. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Зазначено, що зростаюча популярність соціальних послуг і мобільного Інтернету вплинула на інформаційний обмін - люди мають можливість обмінюватися контентом у реальному часі з необмеженою кількістю користувачів Інтернету. Це має свої наслідки у маркетингових комунікаціях. Споживачі діляться своїми думками щодо продуктів, брендів і послуг, завантажують інформацію щодо новинок, викладають картинки та фільми за короткий час. Описано теоретичні аспекти користувацького контенту та прикладів його позитивного та негативного впливів на маркетингові комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)421.0-803.43 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Грегор Б. Інформаційне підгрунтя проведення ділових переговорів на міжнародних ринках / Б. Грегор, М. Каліньська-Куля // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 47-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Оцінено ступінь і масштаби використання інформації, одержаної для підтримки процесів бізнес-переговорів, які проводяться на міжнародних ринках. Наведено характеристику використаних джерел інформації, та аналіз корисності одержаної інформації в контексті задоволення інформаційного попиту переговірників. Дослідження базується на результатах емпіричних досліджень, які проведено на 267 підприємствах, використовуючи метод прямого інтерв'ю. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.916-67
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|