Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Громко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Громко Л. С. 
Формування системи мотивування персоналу підприємств роздрібної торгівлі на засадах поведінкового підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. С. Громко; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Львів, 2016. - 23 c. - укp.

Розроблено теоретичні та прикладні засади формування системи мотивування персоналу підприємств роздрібної торгівлі на засадах поведінкового підходу. Удосконалено метод вибору оптимальної комбінації стимулів для працівників - представників різних поведінкових типів; механізм мотивування персоналу, що розглядається як взаємодія внутрішніх спонукальних сил (потреб, інтересів та цінностей) та зовнішніх впливів (стимулів), що формують сукупність мотивів персоналу; метод типологізації поведінки персоналу, що включає анкету, коло поведінкових типів, їх графічний профіль, а також поведінкові портрети; систему мотивування персоналу підприємств роздрібної торгівлі, яка, на відміну від наявних, характеризується кількома рівнями та включає завдання, мету, принципи, критерії' та методи побудови, механізм реалізації, мотиваційні можливості підприємства, мотиваційні програми та її моніторинг; підсистеми рівневої системи мотивування персоналу, що включають цільові групи, принципи та стилі поведінки, особисті та професійні якості, стимули, мотиви, цінності, потреби. Розвинуто трактування понять "мотивування" та "стимулювання".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Потенціал і розвиток бізнесу : навч. посіб. / О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак, Л. В. Белінська, І. Г. Волинець, Н. О. Грицюк, Л. С. Громко, Т. І. Данилюк, А. М. Колосок, В. П. Левченко, Л. Г. Ліпич, В. В. Мальцева, Г. В. Миськів, І. Р. Мищишин, Т. В. Сак, О. В. Скорук, В. В. Тринчук, О. А. Хілуха, Т. О. Шматковська, Л. О. Ющишина; ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2019. - 591 c. - Бібліогр. в кінці тем та с. 556 - укp.

Розглянуто актуальні питання формування, оптимізації та оцінювання потенціалу бізнесу, управління ним в умовах економічної нестабільності, методичні та практичні аспекти розвитку підприємством. Визначено графоаналітичну модель потенціалу та показано її використання при оцінці вартості бізнесу. Дано характеристику потенціалу бізнесу. Визначено формування аотенціалу бізнесу. Розглянуто теоретичні основи оцінювання потенціалу бізнесу. Надано методичні підходи до оцінювання потенціалу бізнесу. Розглянуто питання стратегічного потенціалу бізнесу. Увагу приділено питанням організаційного потенціалу підприємства. Зазначено завдання формування виробничого та інноваційного потенціалу підприємства. Дано оцінку вартості основних засобів. Розглянуто логістичний потенціал бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856660 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського