Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Груба Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Груба Т. Л. 
Збагачення мовлення учнів V-VI класів синонімічними формами на міжпредметній основі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. Л. Груба; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Розглядаються лінгвістичні, дидактичні та власне методичні засади проведення словникової роботи у зв'язку з вивченням української мови, літератури, народознавства, історії, природознавства тощо. Встановлено, що особливо ефективними є такі види робіт, як спостереження за роллю синонімів у мовленні, лінгвістичний та стилістичний експеримент, вільний диктант, ситуативні вправи, редагування, створення тематично згрупованого словника-мінімуму синонімів української мови. Запропоновано систему роботи над збагаченням активного словника учнів синонімами, що належать до різних частин мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.322

Шифр НБУВ: РА301281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Груба Т. 
Реалізація функціонально-комунікативного підходу у процесі формування мовної особистості / Т. Груба, Г. Лещенко // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 57-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми реалізації функціонально-комунікативного підходу у процесі формування мовної особистості під час викладання рідної мови в навчальних закладах різних типів. З'ясовано основні характерологічні особливості функціонально-комунікативного підходу, його місце серед інших сучасних напрямів реформування мовної освіти в Україні, його пріоритет у формуванні мовної особистості. Визначено засоби, методи та технології, мету реалізації, принципи комунікативного та функціонального підходу. Підкреслено, що мовна особистість розвивається у процесі спілкування, яке вимагає не тільки знань мови, функціонального навантаження мовних одиниць різних рівнів, а й умінь доречного й функціонально-доцільного їх використання.

Рассмотрены проблемы реализации функционально-коммуникативного подхода в процессе формирования языковой личности во время преподавания родного языка в учебных заведениях различных типов. Выяснены основные характерологические особенности функционально-коммуникативного подхода, его место среди прочих современных направлений реформирования языкового образования в Украине, его приоритет в формировании языковой личности. Определены средства, методы и технологии, цель реализации, принципы коммуникативного и функционального подхода. Подчеркнуто, что языковая личность развивается в процессе общения, которое требует не только знания языка, функциональной нагрузки языковых единиц разных уровней, а и умений своевременного и функционально-целесообразного их использования.

The problems of implementation of the functional-communicative approach in the process of linguistic identity in teaching their native language in schools of various types. Clarified the basic personality traits of functional communicative approach, his place among the modern trends of language education reform in Ukraine, its priority in the formation of linguistic identity. Identify the means, methods and techniques, the purpose of implementing the principles of the communicative and functional approach. Stressed that personality develops language in the communication process, which requires not only knowledge of the language, the functional load of language units of different levels and abilities, and timely and functional appropriateness of their use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сорокман Т. В. 
Проблема вакцинації дітей та підлітків / Т. В. Сорокман, Т. П. Груба, Д. М. Бешега, Л. В. Швигар // Буков. мед. вісн.. - 2011. - 15, № 1. - С. 187-190. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено щодо необхідності своєчасного проведення вакцинації серед дитячого населення. Показано, що у 2009 р. кількість відмов від проведення профілактичних щеплень має тенденцію до збільшення. Серед студентів, які відмовилися від щеплення, переважають особи жіночої статі. 400 (72,1 %) випадків відмови пов'язані з негативним відношенням студентів до щеплень, сформованим під впливом засобів масової інформації, 93 (16,7 %) - із релігійних переконань. Не вказали причину 62 (11,1 %) особи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р193.95(4УКР) + Р733-533(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Груба Т. Л. 
Методика формування мовної особистості старшокласника на уроках української мови (профільний рівень) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Т. Л. Груба; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2019. - 39 c. - укp.

Узагальнено вагомі теоретичні й прикладні досягнення української та світової лінгводидактики, філософії, психології, психолінгвістики з проблеми формування мовної особистості учнів старших класів. Подано методику навчання, яка охоплює форми організації навчання (стандартні й нестандартні уроки), методи, засоби професійно орієнтованого навчання; з’ясовано сутність і змістові характеристики таких лінгводидактичних термінів, як "мовна особистість учня профільної школи", "освітній простір учня профільних класів", "комунікативно-жанровий підхід", які супроводжено авторськими дефініціями; уточнено сутність базових понять дослідження: "особистість у гуманістичній парадигмі", "компетентнісно орієнтований урок української мови"; виокремлено теоретичні концепти компетентнісного підходу до навчання української мови в профільній школі; визначено й описано характерологічні особливості мовної особистості учня профільних класів, мотиви й цінності цього міждисциплінарного феномена; з’ясовано психологічні чинники й лінгводидактичні засади формування мовної особистості учнів старшої школи на уроках української мови (профільний рівень); розкрито лінгводидактичний потенціал самостійної роботи, технологій формування мовної особистості учнів старших класів на уроках української мови За результатами експериментально-дослідного навчання підтверджено ефективність запропонованої методики формування мовної особистості старшокласників на уроках української мови (профільний рівень).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440497 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського