Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Гузалова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Гузалова О. В. 
Розвиток творчого мислення студентів вищих технічних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / О. В. Гузалова; Півд.-укр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : Вид. М.П.Черкасов, 2008. - 173 c. - Бібліогр.: с. 155-160. - укp.

Досліджено вплив соціально-економічних і культурних перетворень у сучасному суспільстві на підвищення вимог щодо професійної підготовки, формування особистісних якостей і розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Розкрито специфічні ознаки механізму творчості, описано різні способи інтенсифікації винахідницької діяльності. Розглянуто теоретичні засади, структуру, педагогічні умови та рівні розвитку творчого мислення студентів вищих технічних навчальних закладів. Розроблено систему спеціальних завдань, що сприяють активізації творчого мислення студентів у процесі вивчення учбових дисциплін природничо-математичного циклу, обгрунтовано процедуру діагностики рівнів його сформованості. Проаналізовано результати дослідницької роботи з розвитку творчого мислення майбутніх фахівців.

Исследовано влияние социально-экономических и культурных преобразований в современном обществе на повышение требований к профессиональной подготовке, формированию личностных качеств и развитию творческих способностей будущих работников технических специальностей. Раскрыты специфические признаки механизма творчества, описаны различные способы интенсификации изобретательной деятельности. Рассмотрены теоретические основы, структура, педагогические условия и уровни развития творческого мышления студентов высших технических учебных заведений. Разработана система специальных заданий, способствующих активизации творческого мышления студентов в процессе изучения учебных дисциплин природно-математического цикла, обоснована процедура диагностики уровней его сформированности. Проанализированы результаты исследовательской работы по развитию творческого мышления будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гузалова О. В. 
Педагогічні умови організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Гузалова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблеми організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. Розкрито сутність понять "творчість", "творча діяльність", "організація творчої діяльності студентів ВТНЗ". Визначено критерії (генерувальний, моделювальний, аналітичний, діяльнісний), показники та рівні успішності творчої діяльності студентів ВТНЗ (креативний, продуктивний, комбінаційний, репродуктивний). Розроблено модель організації творчої діяльності, яка складається з трьох етапів (когнітивно-ознайомлювального, репродуктивно-коригувального та креативно-діяльнісного) та методику діагностики рівнів успішності творчої діяльності студентів ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)7-3,022 + Ю945.1-513.1 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гузалова О.  
Структура творчої діяльності та її організація у закладах вищої технічної освіти / О. Гузалова // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто структуру творчої діяльності студентів технічних ВНЗ. Досліджено наукові джерела, які висвітлюють питання механізму творчості. Визначено поняття "організація творчої діяльності студентів" у закладах вищої технічної освіти. Встановлено необхідність застосування методів інтерактивного навчання у процесі вивчення математики для успішної організації творчої діяльності студентів технічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гузалова О. В. 
Передумови становлення майбутніх фахівців технічних навчальних закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей / О. В. Гузалова // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 125-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто передумови становлення майбутніх спеціалістів технічних учбових закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей. Звернено увагу на проблеми, з якими стикається професійна школа у зв'язку зі змінами у суспільстві та висуванням нових вимог до майбутніх спеціалістів, шляхи вирішення деяких з них.

Рассмотрены предпосылки становления будущих специалистов технических учебных заведений разных уровней аккредитации как творческих личностей. Освещены проблемы, с которыми сталкивается профессиональная школа в связи с изменениями в обществе и предъявлением новых требований к будущим специалистам, пути решения некоторых из них.

The article presents some preconditions of forming future specialists of technical educational institutions of various accreditation levels as creative personalities; some problems of professional school appearing due to changes in society and laying new claims to future specialists. The article suggests some means of solving a few of these problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гузалова О. В. 
Аналіз сучасного стану підготовки аспірантів технічних спеціальностей до педагогічної діяльності / О. В. Гузалова // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 141-144. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі опитування завідувачів відділів аспірантури та аспірантів ВТНЗ м. Одеса зроблено аналіз сучасного стану підготовки аспірантів технічних спеціальностей до педагогічної діяльності: виявлено, що більшість аспірантів не обізнані з методами викладання дисциплін, структурою навчальних занять, віковими особливостями студентів ВНЗ. Викладено протиріччя, які є в підготовці науковців до науково-педагогічної роботи у вищих, середніх та професійних навчальних закладах різних форм власності. Констатовано відсутність науково-педагогічної підготовки в аспірантів у більшості ВТНЗ. Запропоновано розроблений автором план проходження аспірантами педагогічної практики, в якому виділено три етапи: поточно-групове вивчення наукових основ викладання у ВНЗ, залучення до підготовки лекцій та семінарів за визначеною темою навчальної дисципліни об’ємом - 20 годин за наявності викладача-інструктора; контроль кожного заняття досвідченими викладачами кафедри. Доцільним, на думку автора, є введення у навчальний процес аспірантів технічних спеціальностей дисциплін "Педагогіка вищої школи", "Теорія і методика професійної освіти", "Основи вікової психології".

На основании опроса заведующих отделов аспирантуры и аспирантов ВТУЗ г. Одесса сделан анализ современного состояния подготовки аспирантов технических специальностей к педагогической деятельности: выявлено, что большинство аспирантов не знакомы с методами преподавания дисциплин, структурой учебных занятий, возрастными особенностями студентов ВУЗ. Изложены противоречия, которые есть в подготовке будущих ученых к научно-педагогической работе в высших, средних и профессиональных учебных заведениях разных форм собственности. Констатировано отсутствие систематической научно-педагогической подготовки аспирантов в большинстве ВТУЗ. Предложен разработанный автором план прохождения аспирантами педагогической практики, в котором выделены три этапа: поточно-групповое изучение научных основ преподавания в ВУЗ, привлечение к подготовке лекций и семинаров по определенной теме учебной дисциплины объемом - 20 часов при наличии преподавателя-инструктора, контроль каждого занятия опытными преподавателями кафедры. Целесообразным, по мнению автора, является введение в учебный процесс аспирантов технических специальностей дисциплин "Педагогика высшей школы", "Теория и методика профессионального образования", "Основы возрастной психологии".

In the article analyzed the training of graduate students of technical specialties to educational activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 р(4УКР-4ОДЕ-2О)41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського