Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Гульпа Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Гульпа Л. Ю. Тенденції розвитку іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Ю. Гульпа; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 20 c. - укp.Досліджено розвиток іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки. На підставі ретроспективного аналізу її становлення та розвитку з середини XIX - до початку XXI ст. з'ясовано, що динаміку розвитку якісних змін у сфері іншомовної освіти в Угорщині започатковано у 1990-х рр. під впливом рекомендацій Ради Європи з мовної освіти. Виявлено особливості угорської національної моделі даної освіти. Охарактеризовано основні стратегічні документи, що сприяли її реалізації. У контексті розглянутих тенденцій розвитку іншомовної освіти конкретизовано особливості формування її змісту та засобів реалізації у середніх навчальних закладах Угорської Республіки та доведено, що вони розвиваються у взаємозв'язку з європейськими традиціями. У контексті європейських тенденцій та національних освітніх традицій (впровадження профілізації іншомовної освіти, європейської загальноосвітньої школи, новітніх мовних проектів, дворівневої підсумкової атестації з іноземної мови) Угорщина у числі перших постсоціалістичних держав екстраполювала рекомендації Ради Європи з питань мовної освіти та розробила національну доктрину її розвитку. За період кінця XX - початку XXI ст. у країні є очевидні дидактико-розвивальні здобутки. Бажання угорців опановувати іноземні мови у середній школі та їх прагнення до багатомовності має велику підтримку на рівні належного фінансування інноваційних педагогічних технологій. За результатами аналізу виявлено й обгрунтовано можливості використання в Україні позитивного досвіду Угорської Республіки у сфері іншомовної освіти. Сфомувальовано рекомендації щодо забезпечення Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-916 г(4УГО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА351709 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гульпа Л. Ю. Стратегічні напрямки вивчення іноземної мови в Угорській Республіці / Л. Ю. Гульпа // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2. - С. 108-115. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано стратегічні напрямки вивчення іноземної мови в Угорській республіці, які слугують меті становлення єдиного європейського освітнього простору без кордонів. Основну увагу зосереджено на питанні реформування іншомовної освіти в Угорщині, яке реалізується на національній основі і відповідає рекомендаціям Ради Європи. Впровадження нової системи підготовки до здачі випускного екзамену в Угорській республіці сприятиме підняттю рівня володіння учнями іноземною мовою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-9(4УГР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Гульпа Л. Ю. Знання іноземної мови - не мета, а засіб (Особливості процесу навчання у двомовних школах Угорської Республіки) / Л. Ю. Гульпа // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1. - С. 88-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано умови функціонування двомовних шкіл в Угорщині, навчання в яких дає значні переваги учням щодо їх вступу до вищих навчальних закладів. Наголошено, що досягнення результату у вивченні іноземних мов стає стратегічною метою освіти Угорщини як члена Європейського союзу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Гульпа Л. Ю. Роль педагогічного спілкування у формі міжособистісної комунікативної компетенції / Л. Ю. Гульпа // Гуманіт. науки. - 2009. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Отображена важность педагогического общения в жизни учащихся и преподавателей. Акцентировано внимание на том, что учитель должен обеспечивать возможности для получения образовательного опыта, стимулировать условия для развития критического и творческого мышления учащихся. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|