Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гульпа Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гульпа Л. Ю. 
Тенденції розвитку іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Ю. Гульпа; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено розвиток іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки. На підставі ретроспективного аналізу її становлення та розвитку з середини XIX - до початку XXI ст. з'ясовано, що динаміку розвитку якісних змін у сфері іншомовної освіти в Угорщині започатковано у 1990-х рр. під впливом рекомендацій Ради Європи з мовної освіти. Виявлено особливості угорської національної моделі даної освіти. Охарактеризовано основні стратегічні документи, що сприяли її реалізації. У контексті розглянутих тенденцій розвитку іншомовної освіти конкретизовано особливості формування її змісту та засобів реалізації у середніх навчальних закладах Угорської Республіки та доведено, що вони розвиваються у взаємозв'язку з європейськими традиціями. У контексті європейських тенденцій та національних освітніх традицій (впровадження профілізації іншомовної освіти, європейської загальноосвітньої школи, новітніх мовних проектів, дворівневої підсумкової атестації з іноземної мови) Угорщина у числі перших постсоціалістичних держав екстраполювала рекомендації Ради Європи з питань мовної освіти та розробила національну доктрину її розвитку. За період кінця XX - початку XXI ст. у країні є очевидні дидактико-розвивальні здобутки. Бажання угорців опановувати іноземні мови у середній школі та їх прагнення до багатомовності має велику підтримку на рівні належного фінансування інноваційних педагогічних технологій. За результатами аналізу виявлено й обгрунтовано можливості використання в Україні позитивного досвіду Угорської Республіки у сфері іншомовної освіти. Сфомувальовано рекомендації щодо забезпечення

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-916 г(4УГО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гульпа Л. Ю. 
Стратегічні напрямки вивчення іноземної мови в Угорській Республіці / Л. Ю. Гульпа // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2. - С. 108-115. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано стратегічні напрямки вивчення іноземної мови в Угорській республіці, які слугують меті становлення єдиного європейського освітнього простору без кордонів. Основну увагу зосереджено на питанні реформування іншомовної освіти в Угорщині, яке реалізується на національній основі і відповідає рекомендаціям Ради Європи. Впровадження нової системи підготовки до здачі випускного екзамену в Угорській республіці сприятиме підняттю рівня володіння учнями іноземною мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-9(4УГР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гульпа Л. Ю. 
Знання іноземної мови - не мета, а засіб (Особливості процесу навчання у двомовних школах Угорської Республіки) / Л. Ю. Гульпа // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1. - С. 88-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано умови функціонування двомовних шкіл в Угорщині, навчання в яких дає значні переваги учням щодо їх вступу до вищих навчальних закладів. Наголошено, що досягнення результату у вивченні іноземних мов стає стратегічною метою освіти Угорщини як члена Європейського союзу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гульпа Л. Ю. 
Роль педагогічного спілкування у формі міжособистісної комунікативної компетенції / Л. Ю. Гульпа // Гуманіт. науки. - 2009. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Отображена важность педагогического общения в жизни учащихся и преподавателей. Акцентировано внимание на том, что учитель должен обеспечивать возможности для получения образовательного опыта, стимулировать условия для развития критического и творческого мышления учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського