Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Гуманкова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Гуманкова О. С. 
Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. С. Гуманкова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 20 c. - укp.

Визначено зміст і структуру готовності майбутніх педагогів до здійснення підходу. Обгрунтовано модель, розроблено, експериментально перевірено технологію підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до проведення диференційованого підходу в навчанні. Результати дослідження впроваджено в навчальний процес ВПНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуманкова О. 
Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 63-67. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано зміст і структуру технології підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів. Висвітлено її компонентну структуру, яка конкретизує цільовий, змістовий, процесуальний та оцінно-результативний компоненти реалізації досліджуваної технології. Охарактеризовано орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий етапи підготовки студентів із зазначенням форм впровадження на кожному з етапів. Технологію рекомендовано до впровадження в процес професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін.

Обоснованы содержание и структура технологии подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учеников. Освещена ее компонентная структура, конкретизирующая целевой, содержательный, процессуальный и оценочно-результативный компоненты реализации исследуемой технологии. Охарактеризованы ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий этапы подготовки студентов с указанием форм осуществления на каждом из этапов. Технология рекомендована к внедрению в процесс профессиональной подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин.

Substantiated the content and structure of technology of future humanities teachers preparation to the implementation of a differentiated approach to pupils' teaching. Illuminated its component structure, concretizing target, substantial, procedural and evaluative-effective components of the investigated technology implementation. Characterized orientation and information, educational and practical, self-dependent and creative stages of preparing students with an indication of the forms at each stage. Technology recommended for implementation in the process of training future teachers of humanities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуманкова О. 
Реалізація міжпредметних зв'язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано етапи підготовки майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів, зокрема, орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий. На прикладі викладання курсу "Педагогіка" на професійних курсах вчителів гуманітарних дисциплін окреслено тематику курсових робіт з можливим введенням доповнень в контексті реалізації цього підходу у навчанні. Обґрунтовано впровадження міні-лекцій проблемного та дослідницького характеру в навчально-виховний процес ВНЗ. Актуалізовано вплив та значення викладання відповідного тематичного курсу на впровадження диференційованого підходу під час викладання дисциплін професійного характеру. Підкреслено результативність таких форм навчання як проблемні питання та задачі у ході практичних занять з методики викладання іноземної мови.

Охарактеризованы этапы подготовки будущих преподавателей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учащихся, в частности, ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий. На примере преподавания курса "Педагогика" на профессиональных курсах учителей гуманитарных дисциплин обозначена тематика курсовых работ с возможной вариативной составной в контексте реализации этого подхода в обучении. Обосновано внедрение мини-лекций проблемного и исследовательского характера в учебно-воспитательный процесс ВУЗ. Актуализировано влияние и значение преподавания соответствующего тематического курса на внедрение дифференцированного подхода при преподавании дисциплин профессионального характера. Подчеркнута результативность таких форм обучения как проблемные вопросы и задачи в ходе практических занятий по методике преподавания иностранного языка.

The article deals with the problem of the necessity of the realization of interdisciplinary contacts between pedagogical and methodological courses in the process of the humanities teachers’ training aimed at the implementation in of the differentiated approach. The author specifies the practical aspects of the integration of the preparation under research into the courses of the professional orientation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуманкова О. С. 
Організація роботи груп за інтересами як продуктивний засіб розвитку творчої особистості майбутнього вчителя / О. С. Гуманкова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 40-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано ефективність використання роботи груп за інтересами як засобу розвитку особистісного компонента професійної компетенції майбутніх учителів.

Обоснована эффективность использования работы групп по интересам как средства развития личностного компонента профессиональной компетенции будущих учителей.

The article deals with the effectiveness of the use of special interest groups as a means of formation of creative personality of the future teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуманкова О. С. 
Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до порівняльного аналізу рідної та іноземної культур / О. С. Гуманкова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 105-107. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування інтеркультурних навичок та вмінь майбутніх учителів іноземної мови.

Рассмотрена проблема формирования интеркультурных умений и навыков будущих учителей иностранного языка.

The article deals with the development of the skills of comparative analysis of different cultures as a part of the future English teacher's proficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р30

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Березенська Л. І. 
Автентичний текст - основа формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи / Л. І. Березенська, О. С. Гуманкова, О. І. Козловська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 9-10. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи на основі автентичного тексту.

Эта статья показывает пути формирования социокультурной компетенции учащихся общеобразовательной школы.

This article shows the ways of formation of sociocultural competence on the basis of an authentic text at a secondary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ч421.252.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуманкова О. С. 
Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів / О. С. Гуманкова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 28. - С. 69-72. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Визначено тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання у групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.

Рассмотрены преимущества использования дифференцированного подхода в профессиональном обучении учителей-филологов. Определены тематическая направленность, критерии создания и принципы обучения в группах по интересам как одной из форм дифференцированного обучения.

The article defines the benefits of differential approach in the process of future language teachers' training. The author defines the criteria and principles of creation of special interest groups as one of the forms of differential teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913-1

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуманкова О. С. 
Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу - актуальна проблема практики професійного навчання у вузі / О. С. Гуманкова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 103-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування готовності до здійснення диференційованого підходу майбутніх учителів іноземних мов. Визначено компонентний склад даного виду готовності та окреслено можливі шляхи її формування у процесі професійної підготовки учителів цієї спеціальності.

Рассмотрена проблема формирования готовности к осуществлению дифференцированного подхода будущих учителей иностранных языков. Определен компонентный состав данного вида готовности, определены возможные пути ее формирования в процессе профессиональной подготовки учителей этой специальности.

The article deals with the topical problem of the future foreign language teachersТ training, namely the formation of their readiness to the use of the differentiated approach. The author analyses the main constituents of this readiness and defines the main ways of its formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Безперервний професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / О. В. Вознюк, О. С. Гуманкова, С. В. Дєньгаєва, О. А. Зимовець, О. Є. Кравець, В. І. Кулак, О. С. Михайлова; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир : ЖДУ ім. Івана Франка, 2023. - 363 c. - Бібліогр. в підрядк. прим. - укp.

Представлено теоретико-методологічні та практичні основи безперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном. Теоретичні та практичні здобутки щодо визначеного напряму постають певним внеском в імплементацію парадигми безперервного професійного розвитку. Результати дослідження можуть бути використано у професійній підготовці майбутніх вчителів іноземних мов, а також у процесі післядипломної освіти і перепідготовки у контексті формування креативного конкурентоспроможного вчителя іноземних мов нового покоління, здатного до безперервного професійного розвитку. Розглянуто підготовку майбутніх учителів до використання інноваційних технологій навчання англійської мови на ранньому етапі. Проведено аналіз базових понять дослідження, опрацьовано компоненти готовності майбутніх педагогів до використання інноваційних технологій та презентовано структурно-функціональну модель й технологію підготовки майбутніх учителів до використання інноваційних технологій навчання англійської мови на ранньому етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865848 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського