Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гуріна З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гуріна З. В. 
Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку : автореф. дис... канд. психол. наук / З. В. Гуріна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Здійснено аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми становлення особистісних якостей у дітей раннього віку. Визначено, що психологічними чинниками даного становлення самостійності дитини є зміна способів її взаємодії з дорослими, її прагнення діяти самостійно, незалежно. Досліджено становлення самостійної поведінки дітей другого та третього років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Визначено психологічний зміст поняття "самостійність дитини раннього віку", критерії та рівні становлення самостійності дітей раннього онтогенезу. Розроблено методику виявлення проявів самостійної поведінки дітей даного віку за різних умов життєдіяльності та виявлено віково-статеві модифікації прояву самостійності як інтегрального особистісного утворення. Розроблено модель організації самостійної поведінки та комплекс методичних засобів оптимізації розвитку самостійності дитини раннього віку. Виявлено психологічні та педагогічні умови становлення самостійної поведінки дітей раннього віку: допомога дитині в елементарному самоконтролі та саморегуляції; розвиток почуття гордості, рефлексивних рис особистості; задоволення потреби у домаганні визнання; розширення ступенів свободи дитини; оптимістичний погляд на можливості дітей діяти самостійно; схвалення самостійних намагань; регуляція міри та форми допомоги дитині; позитивна емоційна підтримка самостійних намагань; визнання успішних досягнень дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч491.328 + Ю983.610.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Остапенко С. 
Теоретичні дослідження становлення соціальної поведінки особистості дошкільника / С. Остапенко, З. Гуріна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 403-406. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто дослідження зарубіжних та вітчизняних психологів з проблеми розвитку особистості та становлення соціальної поведінки дітей дошкільного віку. Розкрито сутність та структуру соціальної поведінки. Досліджено чинники, які впливають на поведінку дитини. Встановлено, що головною умовою адекватної поведінки дітей дошкільного віку є взаємини з батьками, які ґрунтуються на взаємоповазі та любові.

Рассмотрены исследования зарубежных и отечественных психологов по проблеме развития личности и становления социального поведения детей дошкольного возраста. Раскрыты сущность и структура социального поведения. Исследованы факторы, влияющие на поведение ребенка. Установлено, что главным условием адекватного поведения детей дошкольного возраста являются взаимоотношения с родителями, которые основываются на взаимоуважении и любви.

In the article research of foreign and ldomestic psychologists on issue of development and becoming of social conduct of children of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.35 + Ю983.620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарасюк В. 
Теоретичні аспекти розвитку професійних досягнень майбутніх психологів / В. Тарасюк, З. Гуріна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 473-477. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти розвитку професійних досягнень студентів-психологів під час навчання у ВНЗ. Розкрито сутність студентського віку. Досліджено особливості та умови навчальної діяльності у ВНЗ, професійного успіху студентів на початковому та заключному етапах навчання. Розкрито зміст мотивації досягнення, визначено умови, які впливають на очікування успіху. Визначено мотиви професійної діяльності майбутніх психологів, які складають основу інтерпретації мотиваційного простору їхньої професійної реалізації.

Рассмотрены теоретические аспекты развития профессиональных достижений студентов-психологов во время учебы в ВУЗ. Раскрыта сущность студенческого возраста. Исследованы особенности и условия учебной деятельности в ВУЗ, профессионального успеха студентов на начальном и заключительном этапах обучения. Раскрыто содержание мотивации достижения, определены условия, влияющие на ожидание успеха. Определены мотивы профессиональной деятельности будущих психологов, которые составляют основу интерпретации мотивационного пространства их профессиональной реализации.

The theoretical aspects of development of professional achievements of students-psychologists are considered on the stage of studies in higher educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 + Ю951.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Калмикова Л. О. 
Розвиток особистості у різних умовах соціалізації : колект. монографія / Л. О. Калмикова, З. В. Гуріна, Н. В. Видолоб, Л. О. Ніколаєв, Я. З. Василькевич; ред.: Л. О. Калмикова, Г. О. Хомич. - Київ : Слово, 2016. - 468, [1] c. - Бібліогр.: с. 424-469 - укp.

Вивчено питання, пов'язані з багатоаспектною і багатовекторною проблематикою особистості людини на різних етапах її онтогенезу за різноманітних умов соціалізації. Досліджено передумови, базові чинники, механізми, закономірності розвитку особистості, вікові особливості й індивідуальні відмінності її становлення. В узагальненому вигляді надано інформацію про вітчизняні та зарубіжні особистісно орієнтовані теорії та концепції в різних психологічних школах. Приділено увагу питанням професіоналізації особистості, а також технологічним аспектам її психологічного супроводу. Висвітлено нові аспекти проблем особистості в різних вимірах, зокрема: комунікативному, інформаційному, віртуальному, фаховому, суб'єктному, етнокультурному.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801400 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського