1. |
Гусаченко О. П. Методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Гусаченко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.Досліджено проблему формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у теоретико-методологічній науковій літературі. Розглянуто сутність та складові творчого потенціалу особистості, уточнено поняття "музично-творчий потенціал підлітків", розкрито його зміст і структуру. Висвітлено специфіку позаурочної співацької діяльності, конкретизовано особливості її змісту та організації в аспекті музично-творчого потенціалу підлітків. Визначено специфічні принципи та педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. Розроблено діагностичний інструментарій констатувального експерименту, обґрунтовано критерії, показники та встановлено рівні сформованості музично-творчого потенціалу підлітків. Розроблено та експериментально перевірено методику формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності, яка складається з трьох етапів: мотиваційно-змістового, пізнавально-поглиблюючого та креативно-моделюючого. Систематизовано та узагальнено хід та результати педагогічного експерименту, здійснено перевірку та оцінку ефективності розробленої методики, доведено її результативність. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.06:Ю9 + Щ314.38-7 р(4УКР)-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА440819 Пошук видання у каталогах НБУВ
|