Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гу Цзін$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гу Цзін 
Методика формування вокального слуху майбутнього вчителя музики України та Китаю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Гу Цзін; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему формування вокального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю. Уточнено поняття "вокальний слух майбутнього вчителя музики", розкрито його зміст та специфіку. Розроблено структуру вокального слуху майбутніх учителів музики, важливими складовими якої є взаємозв'язок таких компонентів: мотиваційно-спрямованого, компетентнісно-інформаційного, креативно-діяльнісного. Запропоновано методику формування вокального слуху студентів, що передбачає дотримання трьох взаємопов'язаних етапів. Мотиваційно-організаційний етап спрямовано на усвідомлення студентами значущості розвиненого вокального слуху у майбутній професійній діяльності, формування установки на досягнення успіху у вокальному навчанні. Розвивально-дієвий етап присвячується розширенню обізнаності студентів у питаннях голосоутворення і звукосприйняття, теоретичних знань, необхідних для усвідомленого здійснення вокально-слухової діяльності. На цьому етапі рекомендується впровадження лекційного курсу, завданням якого є ознайомлення студентів зі специфікою вокально-слухової діяльності вчителя музики. Рефлексивно-творчий етап підпорядковано формуванню здатності студентів до самоконтролю і самоаналізу вокальної діяльності, активізації творчих проявів студентів під час практичної роботи над набуттям вокальнослухових умінь і навичок. Ефективність методики виявлено у позитивній динаміці рівнів сформованості вокального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-3 + Щ31 р(5КИТ)3-3 + Щ310.701

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436062 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського