Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Данько Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Данько Ю. І. 
Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо- та макрорівнів / Ю. І. Данько // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 459-463. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо - та макрорівнях. Акцент зроблено на системність і комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведено результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської обл.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4СУМ)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Данько Ю. І. 
Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Данько; Сум. нац. аграр. ун-т. - Суми, 2011. - 20 c. - укp.

Систематизовано теоретичні підходи щодо сутності маркетингу в системі управління підприємствами. Обгрунтовано сутність поняття "аграрний маркетинг". Проаналізовано особливості маркетингу в підприємствах аграрної сфери економіки. Розглянуто методичні підходи до діагностики розвитку маркетингу. Дано організаційно-економічну оцінку передумов формування системи аграрного маркетингу регіону, проаналізовано роль складових маркетингу у забезпеченні стабільного функціонування сільськогосподарських товаровиробників. Проведено моніторинг стану управління системою маркетингу. Розраховано вплив окремих показників маркетингової діяльності на результативність роботи сільськогосподарських підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Красноруцький О. О. 
Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України : монографія / О. О. Красноруцький, Ю. І. Данько. - Х. : [Міськдрук], 2009. - 261 c. - Бібліогр.: с. 237-256. - укp.

Проаналізовано маркетингову діяльність суб'єктів ринку агропродовольчої продукції (АПП). Висвітлено особливості розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств, розподілу АПП на внутрішньому ринку України. Описано економічний механізм функціонування та розвитку внутрішнього ринку АПП. Увагу приділено забезпеченню ефективної збутової діяльності сільськогосподарських товаровиробників (СТ), формуванню кон'юнктурних характеристик внутрішнього ринку АПП. Показано роль комплексу маркетингу у забезпеченні стабільного функціонування СТ.

Проанализирована маркетинговая деятельность субъектов рынка агропродовольственной продукции (АПП). Освещены особенности развития маркетинга сельскохозяйственных предприятий, распределения АПП на внутреннем рынке Украины. Описан экономический механизм функционирования и развития внутреннего рынка АПП. Внимание уделено обеспечению эффективной сбытовой деятельности сельскохозяйственных товаропроизводителей (СТ), формированию конъюнктурных характеристик внутреннего рынка АПП. Показана роль комплекса маркетинга в обеспечении стабильного функционирования СТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ринкова система України: стан та перспективи розвитку : монографія / ред.: О. В. Макарюк, В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько. - Х. : Міськдрук, 2011. - 963 c. - Бібліогр.: 486 назв - укp.

Проаналізовано організаційно-економічний механізм функціонування ринкової системи держави, особливості розвитку ключових вітчизняних ринків, а також зарубіжний досвід регулювання ринкових процесів. Визначено вплив тіньового сегменту економіки на розвиток ринкових відносин в Україні. Розглянуто проблеми формування ефективного інституціонального середовища як необхідної умови для розвитку підприємництва та забезпечення оптимальних умов взаємодії між суб'єктами ринку. Розкрито питання побудови концепції модернізації державного та муніципального секторів національної економіки. Обгрунтовано організаційно-економічні засади розвитку маркетингу. Визначено передумови впровадження концепції інноваційного маркетингу в Україні. Вивчено дисбаланси та суперечності реалізації економічних інтересів учасників ринку агропродовольчої продукції. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку ринку траспортних послуг в країні. Увагу приділено формуванню вітчизняного ринку інтелектуальної власності. Розглянуто інформатизацію та віртуалізацію бізнесу як сучасний етап розвитку ринкової системи. Наведено рекомендації щодо вдосконалення ринкової системи України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.290 + У50-17 + У9(4УКР)0-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бізнес-планування в аграрних формуваннях: : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Г. Є. Мазнєв, О. О. Красноруцький, В. С. Ніценко, Ю. І. Данько, О. О. Артеменко; ред.: Г. Є. Мазнєв; МОНМС України, Одес. держ. аграр. ун-т. - О. : Лерадрук, 2012. - 249 c. - Бібліогр.: с. 159-161 - укp.

Наведено рекомендації з бізнес-планування в технічному сервісі. Визначено завдання та хід розробки бізнес-плану за темою "Відкриття станції технічного обслуговування машинно-тракторного парку". Розглянуто питання бізнес-планування в сільськогосподарських підприємствах, подано рекомендації до розробки бізнес-плану за темами "Виробництво та реалізація аграрним підприємством продукції рослинництва", "Використання незайнятої у виробничому процесі техніки", "Виробництво та реалізація аграрним підприємством продукції рослинництва". Розглянуто варіанти для виконання роботи за темами "Виробництво та реалізація аграрним підприємством продукції рослинництва", "Використання незайнятої у виробничому процесі техніки". Наведено рекомендації з бізнес-планування технологічних процесів переробки сільськогосподарської продукції. Визначено завдання та хід розробки бізнес-плану за темою "Організація виробництва пшеничного борошна".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-233.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Данько Ю. А. 
"Тролінг" як новий вид віртуальної комунікації / Ю. А. Данько // Укр. соціум. - 2013. - № 4. - С. 17-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто поняття "тролінгу" як нового мережевого феномену сучасності та нового виду комунікативної практики. Проаналізовано походження і розвиток тролінгу, зазначено, що поява тролінгу здебільшого пов'язана з мережевою анонімністю. Обгрунтовано, що цей феномен можна розглядати як прояв соціальної агресії.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Петрушенко Ю. М. 
Концептуальні основи фінансування місцевого розвитку в проектах Програми розвитку ООН в Україні / Ю. М. Петрушенко, Н. М. Костюченко, Ю. І. Данько // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 257-263. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто концепцію фінансування місцевого розвитку, орієнтованого на інституційні зміни в територіальних громадах. Висвітлено основні принципи залучення місцевих спільнот до процесів розвитку. Проаналізовано підходи до фінансування розвитку територіальних громад, що використовуються в проектах Програми розвитку ООН в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.340.6 + Х915.212.046.49(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жмайлов В. М. 
Організаційно-економічні основи управління прибутком сільськогосподарських підприємств : монографія / В. М. Жмайлов, О. Г. Жмайлова, О. О. Бабицька, Ю. І. Данько, Л. В. Слюсарева; Сум. нац. аграр. ун-т. - Суми : СНАУ, 2014. - 408 c. - Бібліогр.: с. 244-280 - укp.

Вивчено методичні засади управління прибутком у загальній системі менеджменту підприємства. Розглянуто особливості такого управління у підприємствах аграрного сектору економіки. Здійснено діагностику організаційно-економічних основ управління прибутком зазначених підприємств. Охарактеризовано використання маржинального аналізу на початковому етапі цього управління. Приділено увагу фінансовому плануванню як важливій складовій управлінської діяльності. З'ясовано ефективність управління прибутком на основі показників фінансово-економічного стану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-864-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Данько Ю. А. 
Соціальні мережі як форма сучасної комунікації: політологічний вимір : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Ю. А. Данько; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 19 c. - укp.

Вивчено соціальні мережі (СМ) як форми сучасної комунікації. Розглянуто сутність поняття комунікації як необхідного елементу взаємодії, що має важливе значення у сучасному суспільстві. Констатується, що комунікація займає важливе місце серед соціальних процесів як елемент взаємодії індивідів. Розглянуто основні підходи до визначення комунікації в її традиційних і нових (мережевих) формах. Розкрито сутність поняття СМ як нового інструменту який використовується у комунікації. Розглянуто класифікацію віртуальних СМ. Визначено, що з платформи для приватного спілкування людей СМ стають каналом комунікації політичних лідерів з громадянами. Зазначається, що становлення та розвиток інформаційного суспільства та інформаційних технологій сприяють появі нових феноменів, які потребують наукового вивчення та прогнозування, серед таких феноменів є "тролінг" та "астротурфінг" у мережі Інтернет. У сучасному політичному просторі важливого зазначення набуває політичний "тролінг". Проаналізовано використання Інтернету та СМ як майданчику для політичної мобілізації суспільства. Досліджено процес політизації аудиторії СМ та включення Інтернет технологій у організацію та проведення протестних кампаній. Розглянуто, що СМ не тільки особливе комунікативне середовище для розповсюдження інформації, а поле для публічної політики. За певних умов мережі конструюють соціальне поле в якому відбувається мобілізація та самоорганізація громадян, виникають нові суб'єкти громадянського суспільства - мережеві співтовариства та блоги, які вносять у сучасний політичний процес новий зміст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф043

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Данько Ю. І. 
Інноваційні підходи до забезпечення конкурентоспроможності малих аграрних підприємств / Ю. І. Данько // Проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 153-158. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування інноваційних підходів до забезпечення конкурентоспроможності малих аграрних підприємств через побудову коротких "локальних" ланцюгів поставок із урахуванням концепцій ведення сталого сільського господарства. В результаті дослідження проаналізовано сучасні наукові підходи та реальний стан забезпечення конкурентоспроможності малих і середніх аграрних підприємств. Запропоновано впроваджувати трикомпонентну модель конкурентоспроможності, яка включає у себе перегляд асортименту продукції і відповідних ринкових ніш, перебудову ланцюгів поставок і утворення об'єднань (кластерів). Узагальнено інноваційні моделі доведення кінцевого продукту до споживача. Сформований функціонально-операційний розподіл у системі забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Перспективами подальших досліджень є визначення економічної ефективності від запропонованих заходів щодо конкретного суб'єкта виробничої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-13-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Данько Ю. І. 
Маркетингова система формування конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ю. І. Данько, К. В. Блюмська-Данько, А. В. Галинська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 353-357. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування теоретичних і методичних положень розвитку маркетингової системи формування конкурентоспроможності аграрних підприємств. Проаналізовано особливості формування конкурентоспроможності підприємств, а також визначено особливу роль маркетингової діяльності підприємств у формуванні конкурентних переваг. Графічно інтерпретовано особливості архітектоніки маркетингової системи формування конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства. Обгрунтовано пропозиції з управління ризиками під час здійснення маркетингової політики сільськогосподарськими підприємствами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-13-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Данько Ю. І. 
Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2017. - № 2. - С. 48-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері за умов трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежитьвід ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що за умов коли на ринку агропродовольчої продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку агропродовольчої продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід'ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Данько Ю. І. 
Системи управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Данько; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків, 2016. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації з формування та функціонування систем управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств. Запропоновано концептуальний підхід до формування конкурентоспроможності аграрних товаровиробників через локалізацію їх ринкових зусиль та побудову коротких ланцюгів поставок із урахуванням концепції сталого розвитку сільського господарства. Обгрунтовано організаційно-економічний механізм оптимальної галузевої структури з врахуванням ринкової кон'юнктури на ринку агропродовольчої продукції, в основу якого покладено логіко-послідовний стохастичний взаємозв'язок між станом і тенденціями зміни кон'юнктури та внутрішнім потенціалом діяльності підприємства. Визначено концептуальні науково-прикладні засади побудови механізму управління конкурентоспроможністю суб'єктів агропродовольчого ринку, в основу якого покладено дотримання принципів сталого розвитку сільського господарства, та синергічної взаємодії виробничої, маркетингової, організаційно-управлінської, мотиваційної, фінансово-інвестиційної, інноваційно-технологічної, антикризової, інформаційної систем з метою оптимізації соціально-економічних результатів і максимального задоволення потреб споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сучасне суспільство: соціально-політичні і соціокультурні виміри : монографія / О. О. Безрук, А. В. Горбачов, Ю. А. Данько, І. Д. Денисенко, Ю. С. Дібікова; ред.: І. Д. Денисенко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Діса плюс, 2017. - 387 c. - укp.

Досліджено актуальні проблеми розвитку сучасного суспільства в контексті застосування соціологічного, політологічного та соціокультурного підходів. Висвітлено ідеї консерватизму в політико-релігійних практиках сучасного буття. Розглянуто прагматичний аспект символічного виміру політики. Увагу приділено засобам масової комунікації у контексті символічної політики. Розглянуто соціальні мережі як чинник розвитку сучасних суспільних відносин. Розкрито нові ролі глобальних міст в організації сучасного глобалізаційного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*1 + Ф3(0)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Міжнародний бізнес : навч. посіб. / Л. І. Михайлова, С. Г. Турчіна, Ю. І. Данько, І. С. Данілова. - Вид. 2-ге, допов. - Суми : Литовченко Є.Б., 2018. - 281 c. - Бібліогр.: с. 269-275 - укp.

Викладено теоретичні, методологічні та практичні аспекти здійснення міжнародного бізнесу за умов глобалізації. Детально охарактеризовано окремі види міжнародного бізнесу. Висвітлено особливості ведення агробізнесу в системі міжнародного співробітництва, а також значення ділових переговорів і спілкування в міжнародному бізнесі. Увагу приділено міжнародній кооперації та спеціалізації, тенденціям розвитку транснаціонального бізнесу, організаційним формам і практиці продажу ліцензій за кордон, особливостям міжнародного інжинірингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131 я73 + У9(4УКР)80-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Діагностика функціонування регіональної економічної системи : монографія / С. В. Агаджанова, К. Х. Агаджанов-Гонсалес, Л. О. Богінська, В. А. Борисова, А. М. Бричко, О. Б. В'юненко, Ю. І. Данько, В. А. Желага, А. І. Кліпун, І. І. Коблянська, О. М. Ковальова, К. М. Кутах, І. В. Лозинська, С. М. Лукаш, Н. Г. Маслак, О. М. Маслак, В. Ю. Медвідь, Ю. С. Наумко, В. В. Пилипенко, Н. М. Пилипенко, Т. І. Пізняк, Т. Г. Самойленко, І. Д. Самошкіна, В. І. Сапич, Н. М. Сапич, Н. І. Строченко, С. І. Терещенко, А. В. Толбатов, В. А. Толбатов, Т. В. Устік, І. Є. Ярова; ред.: Ю. І. Данько, В. Ю. Медвідь, О. М. Ковальова. - Суми : Університетська книга, 2020. - 280 c. - Бібліогр.: с. 259-280 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР) + У9(4УКР)212.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840547 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Данько Ю. І. 
Інвестиційний механізм забезпечення сталого розвитку аграрного виробництва / Ю. І. Данько, Н. В. Лагодієнко, Н. В. Турленко // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2020. - № 1. - С. 52-59. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Дефіцит інвестицій є однією із найбільш нагальних проблем, яка гальмує поступальний розвиток вітчизняного аграрного виробництва, знижує його конкурентоспроможність на внутрішньому та зовнішньому ринку, обумовлює невиправдано низьку частку доданої вартості та сировинний характер зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією. Нарешті, без достатнього обсягу інвестицій українське аграрне виробництво не спроможне вийти на траєкторію сталого розвитку. Мета статті - дослідження інституційного механізму забезпечення сталого розвитку аграрного виробництва. Надання статусу вільних економічних зон для ведення аграрного виробництва депресивним сільським територіям Степової та Поліської агрокліматичних зон, спроможне створити позитивну інвестиційну мотивацію як для малих, так і великих організаційних форм вкладати інвестиції у сільськогосподарське виробництво у відповідній місцевості. Державні програми продовольчої допомоги малозабезпеченим, а також поповнення й оновлення державних матеріальних продовольчих резервів спроможні активізувати інвестиційний попит в аграрному секторі економіки. Розвиток транспортної інфраструктури сприятиме зниженню вартості та скороченню часу перевезень агропродовольчої продукції. Це сприятиме залученню інвестицій у сільське господарство та промислову переробку, а підвищення побутових зручностей, культурного й медичного обслуговування, транспортного сполучення з найближчим адміністративним центром та інші подібні перетворення спроможні створити сприятливі умови для відродження демографічного потенціалу сільських територій. Висновки: інвестиційна політика в рамках державно-приватного партнерства - це потужний інструмент відновлення довіри до держави та реалізації масштабних інфраструктурних проектів. В порядку пріоритетності, на першому місці знаходиться відродження та розвиток соціальної інфраструктури сільських територій, а також надання консультативних, дорадчих, інформаційних та інших навчальних послуг жителям села.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Ослопова М. В. 
Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналіз / М. В. Ослопова, Ю. І. Данько // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 1. - С. 78-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що розвиток концепції маркетингу відбувається під впливом модифікації бізнес-мислення на основі зміни запитів клієнтів та зовнішнього маркетингового середовища. Запропонована в роботі періодизація етапів становлення сучасної концепції маркетингу (філософія виробництва, філософія продукту, філософія продажу, філософія маркетингу, філософія соціального маркетингу, філософія холістичного маркетингу) дозволяє отримати інтегроване розуміння динамічності характеристик і вподобань клієнтів та невідворотності внесення коректив в механізми та стратегії управління бізнесом. При цьому, існуючі філософські підходи формують ієрархію, при цьому пізніші вважаються вищими за ті, що існували раніше, під час формування змінних ринку. Таким чином, рух організації від ранньої філософії до сучасної означає вдосконалення ділової практики на шляху задоволення потреб ринку певного історичного періоду з конкретним типом клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Медвідь В. Ю. 
Методологія та організація наукових досліджень (у структурно-логічних схемах і таблицях) : навч. посіб. / В. Ю. Медвідь, Ю. І. Данько, І. І. Коблянська. - Суми : Університетська книга, 2020. - 218 c. - Бібліогр.: с. 217-218 - укp.

Представлено навчальний посібник, який побудовано з урахуванням вимог програми дисципліни "Методологія і організація наукових досліджень". Наведено навчально-тематичні плани, навчально-методичні матеріали, лекційні матеріали в конспектно-схематичному вигляді, тлумачний словник термінів, перелік питань та тестові завдання для поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Висвітлено сутність поняття про науку, наукове дослідження, форми науково-дослідної роботи студентів (аспірантів), розглядаються основні методи наукових досліджень, особливості вузівської науки. Увагу приділено пошуку науково-технічної інформації, визначенню ефективності науково-дослідних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Циркулярна економіка : навч. посіб. / Т. І. Шевченко, Н. Й. Шуптар-Пориваєва, О. Р. Губанова, Ф. Клюзель, М. Сайдані, Б. Янну, Я. Лерой, Ю. І. Данько; Сумський національний аграрний університет. - Суми : Університетська книга, 2022. - 218 c. - Бібліогр. в кінці тем - укp. - англ.

Викладено теоретичні положення та методичні основи циркулярної економіки як альтернативи лінійній моделі. Зокрема, висвітлено зміст сучасної концепції нової моделі в контексті ієрархії ключових стратегій, наведено загальну характеристику наукових шкіл, викладено основні методи вимірювання прогресу циркулярної економіки, окреслено інструменти та підходи дизайну виробів відповідно до нової моделі. Значну увагу приділено огляду інноваційних рішень у сфері розроблення біопластиків в Україні як екологічної альтернативи традиційним пластикам і питанням поводження з електронними відходами відповідно до принципів циркулярної моделі. Для студентів закладів вищої освіти III—IV рівнів акредитації всіх форм навчання і напрямів підготовки, а також для аспіратів та викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.461.1 я73 + У9(4УКР)0-553.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866254 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського