1. |
Дворник Ю. В. Жива вода рисунка : навч. вид. / Ю. В. Дворник. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2009. - 176 c. - Библиогр.: с. 172-175 - укp.Розглянуто методологію та методику начерку, проаналізовано фізіологічні особливості сприйняття у рисуванні. Описано систему монопольних психологічних настанов у процесі оволодіння короткочасним рисунком. Висвітлено окремі аспекти самоконтролю у процесі рисування, зокрема, наведено рекомендації щодо оволодіння формою, вибору засобів зображення та художніх матеріалів, організації творчої роботи. Проаналізовано особливості творення образів у короткотерміновому рисунку. Рассмотрены методология и методика начерка, проанализированы физиологические особенности восприятия в рисовании. Описана система монопольных психологических наставлений в процессе овладевания кратковременным рисунком. Освещены некоторые аспекты самоконтроля в процессе рисования, в частности, даны рекомендации по овладеванию формой, выбору средств изображения и художественных материалов, способов передачи пластического объекта, организации творческой работы. Раскрыты особенности создания образов в кратковременном рисунке. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ15 я73 + Щ154.080.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА715969 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Дворник Ю. Ф. Формування творчих якостей майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. Ф. Дворник; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.Розглянуто проблему формування творчих якостей засобами комп’ютерних технологій. Розкрито та конкретизовано сутність понять "творчі якості майбутнього вчителя музики" та "комп’ютерні технології в музично освітній діяльності". Уперше розроблено й апробовано методику формування творчих якостей майбутніх учителів музики засобами комп’ютерних технологій, основу якої становить дидактична модель "хочу - знаю - вмію - творю"; визначено педагогічні умови ефективного формування; обгрунтовано критерії та показники сформованості творчих якостей. Проаналізовано результати формувального експерименту та доведено їх статистичну достовірність. Удосконалено методичне забезпечення фахової підготовки студентів ВНЗ музично-педагогічної освіти. Результати дослідження, що одержано доводять ефективність запропонованої методики та її значущість для подальшого удосконалення теорії та практики фахової підготовки майбутніх учителів музики. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3:З97
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА401243 Пошук видання у каталогах НБУВ
|