Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Двіжона О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Двіжона О. В. 
Засоби корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей та підлітків із дистантних сімей : Навч.-метод. посіб. / О. В. Двіжона, М. І. Тютюнник; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2006. - 214 c. - Бібліогр.: с. 95-110. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей і підлітків з дистантних сімей. Розглянуто проблеми оптимізації міжособистісної взаємодії, сприяння розумінню себе й інших, формування та корекції регулятивних, комунікативних, вольових якостей. Описано творчі ігри-комплекси, нестандартні методи малювання, комплекси психокорекційних вправ, спрямованих на удосконалення та подальший розвиток емоційно-почуттєвої сфери даної категорії дітей.

Освещены теоретические и методические основы коррекции эмоционально-чувственной сферы детей и подростков из дистантных семей. Рассмотрены проблемы оптимизации межличностного взаимодействия, понимания себя и других, формирования и коррекции регулятивных, коммуникативных, волевых качеств. Описаны творческие игры-комплексы, нестандартные методы рисования, комплексы психокоррекционных упражнений, направленных на усовершенствование и дальнейшее развитие эмоционально-чувственной сферы данной категории детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52я7 + Ю949.244с.я7 + Ч421.334я7 + Ч491.09я7

Шифр НБУВ: ВА678881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Двіжона О. В. 
Методика викладання психології : Навч. посіб. / О. В. Двіжона, І. С. Руснак; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 232 c. - (Б-ка молодого педагога). - Бібліогр.: с. 226-229. - укp.

Викладено теоретичні та методичні засади викладання теоретичної та прикладної психології, а також особливості застосування психолого-педагогічних знань у повсякденній діяльності психологів. Визначено форми навчальних занять і наведено методику їх проведення. Розглянуто контроль як навчальну діяльність студентів, описано активні (проблемні й інтеративні) методи навчання.

Изложены теоретические и методические основы преподавания теоретической и прикладной психологии, а также особенности применения психолого-педагогических знаний в повседневной деятельности психологов. Определены формы учебных занятий и приведена методика их проведения. Рассмотрен контроль как учебная деятельность студентов, описаны активные (проблемные и интеративные) методы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р31(4УКР)13 + Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Двіжона О. В. 
Психологічні детермінанти асоціальної поведінки підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Двіжона; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено психологічні, соціальні та педагогічні умови та чинники формування асоціальної поведінки підлітків. Визначено психологічний зміст, структуру та механізм соціальної детермінації даного феномену. Доведено взаємозв'язок між індивідуальними особливостями учнів, активізацією процесу саморегуляції поведінки та механізмами зовнішньої регуляції. Розроблено прогностичну модель подолання асоціальної поведінки, важливими елементами якої є психологічна корекція та психологічна профілактика. Виявлено конкретні форми, типи та специфіку прояву асоціальної поведінки підлітків, визначено психолого-педагогічні напрями її профілактики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.1-81 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Двіжона О. В. 
Використання засобів позитивної психотерапії як інтерактивних технологій навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 72-76. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Запропоновано техніку поєднання різних психотерапевтичних напрямів, позитивної крос-культурної психотерапії, арт-терапії та психодрами для проведення практичних занять з практикуму з психології та педагогіки у підготовці фахівців дошкільної освіти.

Предложенa техникa сочетания разных психотерапевтических направлений, позитивной крос-культурной психотерапии, арт-терапии, и психодрамы для проведения практических занятий по практикуме из психологии и педагогики в подготовке специалистов дошкольного образования.

The author of the article offers the technique of combination of different psychotherapy directions, positive cross-cultural psychotherapy, art-therapy, and psychodrama for conducting practical lessons on practical work in psychology and pedagogics in preparation of specialists of preschool education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського