Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дейч М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Дейч М. Е. 
Социально-экономическое развитие региона: потенциал корпоративности и реалии асимметрии / М. Е. Дейч // Економіка пром-сті. - 2007. - № 4. - С. 155-163. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Досліджено співвідношення економічного та соціального аспекту розвитку території. На підставі аналізу визначено підходи до розробки програми управлінських дій.

Исследованы соотношения экономического и социального аспектов развития территорий. На основании анализа определены подходы к разработке программы управленческих действий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дейч М. Є. 
Розвиток корпоративних форм державного управління регіоном : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. Є. Дейч; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2005. - 19 c. - укp.

Наведено дані, одержані завдяки дослідженню проблеми зростання державного управління регіонами на базі забезпечення корпоративності інтересів і апробації їх результатів. Доведено, що структурування регіону у процесі утвердження в суспільстві ринкових відносин перетворює його на аналог корпорації та потребує відповідних відносин змін у державному регіональному управлінні - таких, які ураховують особливості регіональних корпоративних відносин. Розкрито суть поняття "мета інтересу" як об'єктивного існуючого відображення консолідації внутрішньорегіональних інтересів. Виявлено регіональну та міжрегіональну асиметрію соціального й економічного розвитку, мінімізація якої є однією з найважливіших спрямованостей державної соціально-економічної політики. Запропоновано застосування методів: "закритих контурів" - для відображення інтересів учасників регіональної корпорації, "зіставлення контурів" - для забезпечення ефективності державного управління регіоном на засадах поєднання інтересів і реалізації принципу асиметричного регіоналізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дейч М. Є. 
Становлення та розвиток багаторівневої системи соціальної відповідальності: управлінський аспект : монографія / М. Є. Дейч; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2014. - 351 c. - Бібліогр.: с. 336-351 - укp.

Досліджено проблеми соціальної відповідальності, яка системно визначає рівні та функції в національній економіці. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади наукової концепції зазначеної відповідальності. Проаналізовано стан, проблеми, перешкоди та шляхи становлення соціальної відповідальності особистості, суспільства, бізнесу та держави, вивчено перспективні напрями її розвитку. Рекомендовано інструменти та механізми запровадження такої відповідальності. Оцінено проблеми та можливості досягнення цілей сталого розвитку на засадах соціальної відповідальності. Запропоновано інституалізацію цієї відповідальності в Україні в системі державного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)245.9-21 + С5*332.121.316

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дейч М. Є. 
Формування та розвиток багаторівневої системи соціальної відповідальності: організаційно-управлінське забезпечення : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / М. Є. Дейч; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. - Київ, 2015. - 35 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні та науково-практичні засади становлення та розвитку багаторівневої системи соціальної відповідальності (СВ) в національному господарстві України. Надано результати наукових узагальнень з проблем СВ, яка системно визначає рівні та функції управління в національній економіці. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади наукової концепції СВ в системі управління. Розкрито стан, проблеми, перешкоди та шляхи становлення СВ особистості, суспільства, бізнесу та держави, запропоновано перспективні напрями її розвитку. Встановлено залежність запровадження сталого розвитку від ступеня розвиненості СВ. Систематизовано напрями розвитку СВ в системі управління. Рекомендовано інструменти та механізми запровадження СВ. Оцінено проблеми та можливості досягнення цілей сталого розвитку на засадах СВ. Запропоновано механізми інституціоналізації цієї відповідальності в Україні в системі державного управління. Використано матричний підхід до формування багаторівневої системи СВ, який дозволив обгрунтувати основні завдання стратегії інституалізації СВ в Україні та запропонувати науково-методичне забезпечення цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)245.9-21 + С5*332.121.316

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дейч М. Є. 
Децентралізація: соціальна відповідальність громадян як чинник сталого розвитку територій / М. Є. Дейч // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Децентралізація, яка наразі відбувається в Україні, надає можливості для реалізації потенціалу окремих регіонів, їх сталого розвитку. Проаналізовано динаміку процесу децентралізації в Україні. Залишається незмінною п'ятірка регіонів-лідерів у реалізації завдань децентралізації, а саме: Житомирська, Чернігівська, Запорізька, Дніпропетровська, Хмельницька області. Показником високого рівня децентралізації є частка місцевих видатків на рівні більш як 45 % загальних урядових видатків, середнього рівня - 30 - 45 %, а низького рівня - менш як 30 %. В Україні частка місцевих бюджетів (без міжбюджетних трансфертів) у зведеному бюджеті станом на 31.03.2019 р. становила лише 20,8 %. Ефективність вирішення місцевих проблем, впровадження різноманітних проектів розвитку території значно підвищиться, якщо в їх вирішенні будуть брати добровільну участь і мешканці громади. Проектами розвитку території можуть бути проекти щодо впровадження енергоефективних заходів, модернізації інфраструктури, забезпечення громадян якісними комунальними послугами; рециклінгу побутових та промислових відходів тощо. В будь-якому разі громада сама визначає свої пріоритети та напрями розвитку. Обгрунтовано доцільність розробки концепції соціального партнерства громади й регіональної влади, яка б урахувала специфіку соціально-економічного розвитку кожного окремого регіону, наявність необхідних матеріальних і людських ресурсів, фахівців із питань соціальної відповідальності. Для ефективного функціонування механізму контролю за децентралізацією, впровадженням проектів соціально-економічного розвитку регіону у громадах потрібно визначитись з рівнем та якістю інформування населення. Децентралізація, соціальна відповідальність мешканців громад є одними з ключових чинників досягнення сталого розвитку територій, мешканці яких об'єдналися в територіальні громади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дейч М. Є. 
Аналіз соціально-економічного стану регіонів України: доходи, депривація та соціальна підтримка / М. Є. Дейч // Екон. вісн. Донбасу. - 2020. - № 1. - С. 25-32. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

За даними Державної служби статистики України проаналізовано реальне становище в регіонах за певними показниками їх розвитку, які характеризують якість життя населення. Проаналізовано результати опитування домогосподарств, які брали участь у вибірковому обстеженні умов життя, щодо їх доходів і споживчих можливостей. Встановлено, що доходи населення зростають, але їх рівень залишається надто низьким порівняно з іншими країнами, що негативно впливає на якість життя населення. Підсумки опитування щодо ознак бідності та позбавлення засвідчили актуальність кожної складової визначеного переліку позбавлень як пріоритетів формування суспільної думки щодо бідності, оскільки майже всі респонденти сприймали ці ознаки як прояви процесу позбавлення. В цілому в Україні 42,1 % осіб потерпають від трьох ознак матеріальної депривації з 9 ознак, а 27 % - від чотирьох. Диференціація відсотка осіб, що потерпають від 3 та 4 ознак депривації, по регіонах є суттєвою. Найменше значення цих показників традиційно у м. Києві, а найбільше у Закарпатській області. Встановлено, що від факторів депривації потерпає все населення, навіть ті, що входять до складу десятої децільної групи за рівнем середньодушових загальних доходів у місяць, тобто мають самі високі доходи. В Україні наразі є соціальна підтримка вразливих верств населення, але вона не є ефективною, про що свідчать результати проведеного опитування. Тобто в країні актуальним є не тільки підвищення доходів населення, а відповідно й якості його життя, але і вдосконалення системи соціальної підтримки. Можливим вирішенням цих проблем може бути перехід до реальної децентралізації, тобто до гарантованого державою права територіальних громад та їх виборчих органів вирішувати самостійно, під свою відповідальність, деякі питання місцевого значення, серед яких можуть бути регіональні соціально-економічні програми по підтримці населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дейч М. Є. 
Аналіз соціально-економічного стану регіонів України: доходи, депривація та соціальна підтримка / М. Є. Дейч // Екон. вісн. Донбасу. - 2020. - № 1. - С. 25-32. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

За даними Державної служби статистики України проаналізовано реальне становище в регіонах за певними показниками їх розвитку, які характеризують якість життя населення. Проаналізовано результати опитування домогосподарств, які брали участь у вибірковому обстеженні умов життя, щодо їх доходів і споживчих можливостей. Встановлено, що доходи населення зростають, але їх рівень залишається надто низьким порівняно з іншими країнами, що негативно впливає на якість життя населення. Підсумки опитування щодо ознак бідності та позбавлення засвідчили актуальність кожної складової визначеного переліку позбавлень як пріоритетів формування суспільної думки щодо бідності, оскільки майже всі респонденти сприймали ці ознаки як прояви процесу позбавлення. В цілому в Україні 42,1 % осіб потерпають від трьох ознак матеріальної депривації з 9 ознак, а 27 % - від чотирьох. Диференціація відсотка осіб, що потерпають від 3 та 4 ознак депривації, по регіонах є суттєвою. Найменше значення цих показників традиційно у м. Києві, а найбільше у Закарпатській області. Встановлено, що від факторів депривації потерпає все населення, навіть ті, що входять до складу десятої децільної групи за рівнем середньодушових загальних доходів у місяць, тобто мають самі високі доходи. В Україні наразі є соціальна підтримка вразливих верств населення, але вона не є ефективною, про що свідчать результати проведеного опитування. Тобто в країні актуальним є не тільки підвищення доходів населення, а відповідно й якості його життя, але і вдосконалення системи соціальної підтримки. Можливим вирішенням цих проблем може бути перехід до реальної децентралізації, тобто до гарантованого державою права територіальних громад та їх виборчих органів вирішувати самостійно, під свою відповідальність, деякі питання місцевого значення, серед яких можуть бути регіональні соціально-економічні програми по підтримці населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського