Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Демченко Ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Демченко Ф. О. 
Устройство связи с объектом для систем железнодорожной автоматики / Ф. О. Демченко, В. Б. Евдокимов, Г. И. Загарий, В. С. Коновалов, Р. В. Семчук // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 3. - С. 36-38. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Показаны преимущества микропроцессорных систем автоматики перед релейными, приведены принципы формирования архитектуры микропроцессорной сети и требования к ней. Описаны технологии построения микропроцессорных систем и работы системы автоматического регулирования скорости (АРС). Приведены упрощенная структурная схема микропроцессорного набора маршрутов и схема АРС.


Ключ. слова: железнодорожная автоматика, микропроцессорные и релейные схемы, контроллеры, программируемая логика, локальные сети, архитектура системы, помехоустойчивость, подсистемы, набор маршрутов, интерфейсные линии, Украина
Індекс рубрикатора НБУВ: О275

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Демченко Ф. О. 
Удосконалення методів керування виконавчими пристроями об'єктів забезпечення транспортної діяльності : автореф. дис... канд. техн. наук / Ф. О. Демченко; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2008. - 18 c. - укp.

Удосконалено методи керування виконавчими пристроями об'єктів забезпечення транспортної діяльності (ОЗТД) з використанням уніфікованих контурів керування. Проаналізовано методи керування даними пристроями ОЗТД з синхронними двигунами. Запропоновано моделі для реалізації методів векторного керування та прямого керування струмом. Синтезовано регулятори з використанням критеріїв симетричного та модульного оптимумів, а також критерію максимального ступеня стійкості. За результатами дослідження встановлено, що під час настроювання ПІ-регуляторів з використанням критерію максимального ступеня стійкості керування більш ефективне. Обгрунтовано вибір структури для реалізації ефективного керування синхронними двигунами на базі принципу векторного керування. Проаналізовано методи керування "ослабленням поля". Установлено, що існуючі такі методи не забезпечують задані якості керування. З метою покращання характеристик контуру керування розроблено метод "ослаблення поля", який базується на прямому керуванні струмом та реалізації тягової характеристики приводу виконавчого пристрою. Цей метод забезпечує більш високі механічні характеристики у порівнянні з іншими методами за ідентичних витрат енергії. Запропоновано варіанти заміни класичних ПІ-регуляторів нейронними мережами на базі багатошарового персептрона.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Малиновский М. Л. 
Архитектура и принципы построения комплекса программно-технических средств железнодорожной автоматики "Стрела 10" / М. Л. Малиновский, Р. В. Семчук, Ф. О. Демченко, Н. Г. Лапко // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 68-74. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Прогрессивные технические решения, примененные при создании КПТС "Стрела-10", обеспечивают повышение эффективности реализации систем железнодорожной автоматики. Комплекс позволяет расширить функциональные возможности систем, улучшить технико-экономические показатели, повысить культуру обслуживания, существенно снизить затраты на проектирование и строительно-монтажные работы. Гибкость системы обеспечивает возможность увязки с микропроцессорными системами других производителей. В результате этого КПТС "Стрела-10" имеет достаточный спектр преимуществ и потенциал для успешной конкуренции с лидерами рынка железнодорожной автоматики как на украинском, так и на международном рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського