Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Денчук Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Денчук Є. В. 
Управління виховально-оздоровчою діяльністю школи / Є. В. Денчук // Нaша шк. - 2009. - № 2. - С. 21-24. - укp.

Розглянуто актуальну проблему збереження здоров'я й цілеспрямованого формування здоров'я школярів за складних сучасних умов розвитку України. Статистика свідчить, що за період навчання в школі кількість дітей з порушенням опорно-рухового апарату збільшується в 1,5 - 2 рази, нервовими хворобами - в двічі, з алергійними хворобами - в тричі, з короткозорістю - в 5 разів. Зроблено висновок, що від керівників навчальних закладів слід вимагати наукової компетентності, майстерності та постійного вдосконалення, а робота школи повинна будуватися не лише за принципом надати дітям знання, а й отримати повноцінного члена суспільства. Наведено перелік внутрішньо-шкільних факторів, що представляють потенційну загрозу для здоров'я учнів, як напрямки, працюючи над якими потрібно змінити тенденцію до зниження рівня здоров'я підростаючого покоління.


Ключ. слова: здоровТязберігаючі освітні технології, здоровТя школярів, загроза для здоровТя учнів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Денчук Є. В. 
Управління школою, яка розвиває та розвивається / Є. В. Денчук // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 76-78. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості сучасних підходів до навчальної організації в школі. Акцентовано увагу на перегляді взаємовідносин учителя з учнями, нормах самооцінки, аналізі власної діяльності та її результатів. Наведено авторський досвід підготовки до педагогічних рад.

Рассмотрены особенности современных подходов к учебной организации в школе. Акцентировано внимание на пересмотре отношений учителя с учениками, нормах самооценки, анализе собственной работы и ее результатов. Приведен авторский опыт подготовки к педагогическим советам.

This article deals with the features of modern approaches to the educational organization at school. The attention is stressed on revision of attitudes(relations) of the teacher with pupils, norms of a self-estimation, the analysis of own work and its(her) results. Author's experience of preparation to leads faculty meetings.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.4

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Денчук Є. В. 
Методи викладання і сучасний підхід до їхнього вдосконалення / Є. В. Денчук // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 231-235. - укp.

Висвітлено нетрадиційні форми проведення семінарських занять з психології та педагогіки, на яких студент стає учасником дійства, набуваючи таким чином досвіду навчання та володіння знаннями, самоутверджує себе як особистість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30-261 + Ч311 р30-261

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Денчук Є. В. 
Організація самостійної роботи студентів за кредитною системою навчання / Є. В. Денчук // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 188-191. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему вироблення в майбутніх працівників таких рис особистості, які б свідчили про їх готовність до самостійної пізнавальної діяльності. Розглянуто питання запровадження кредитно-модульної системи навчання як дієвого інструменту та засобу формування самостійності й активності студентів вищих навчальних закладів. Визначено форми організації самостійної роботи студентів. Акцентовано увагу на нових вимогах до особи викладача, методів і техніки викладання за даної перебудови системи освіти. Охарактеризовано такі типи лекцій, як: проблемно-модульна, науково-інформаційна, науково-проектна та світоглядно-рефлексивна. Виділено сім етапів проблемно-модульних лекцій і практичних занять, кожний з яких передбачає передусім самостійну роботу студентів під керівництвом викладача, метою якої є закріплення засвоєних на лекції знань, умінь та навичок. Акцентовано на встановленні вимог і загальних очікувань до самостійної роботи студентів, завданнях для тьютора (консультанта), який здійснює роботу, як правило, в межах не більше однієї-двох спеціальностей і керує роботою від першого до випускного курсу. Виявлено залежність рівня та складності завдань для самостійної роботи від курсу навчання студентів. Розкрито значення індивідуального підходу до кожного суб'єкта навчального процесу. Запропоновано використання методу тестування студентів для складання психологічного "портрета" як всієї групи, так і кожного студента окремо.

Освещена проблема выработки у будущих работников таких черт личности, которые бы свидетельствовали об их готовности к самостоятельной познавательной деятельности. Рассмотрены вопросы внедрения кредитно-модульной системы обучения как действенного инструмента и средства формирования самостоятельности и активности студентов высших учебных заведений. Определены формы организации самостоятельной работы студентов. Сосредоточено внимание на новых требованиях к личности преподавателя, методах и технике преподавания при данной перестройке системы образования. Охарактеризованы следующие типы лекций, как: проблемно-модульная, научно-информационная, научно-проектная и мировоззренчески-рефлексивная. Выделено семь этапов проблемно-модульных лекций и практических занятий, каждый из которых предполагает прежде всего самостоятельную работу студентов под руководством преподавателя, целью которой является закрепление усвоенных на лекции знаний, умений и навыков. Отмечено установление требований и общих ожиданий к самостоятельной работе студентов, задачам для тьютора (консультанта), который осуществляет работу, как правило, в рамках не более одной-двух специальностей и руководит работой от первого до выпускного курса. Выявлена зависимость уровня и сложности заданий для самостоятельной работы от курса обучения студентов. Раскрыто значение индивидуального подхода к каждому субъекту учебного процесса. Предложено использование метода тестирования студентов для составления психологического "портрета" как всей группы, так и каждого студента в отдельности.

The problem of generation of future employees of such personality traits that would indicate their willingness to self-cognitive activity. The problems of the introduction of credit-modular system of education as an effective tool and means of building self-reliance and active university students. Outlines the forms of students' independent work. Focus on new requirements for the individual teacher, teaching methods and techniques in this restructuring of the education system. Characterized by the following types of lectures such as: problem-modular, scientific information, research design and world-reflexive. Identify seven stages of problem-modular lectures and workshops, each of which involves primarily independent work of students under the guidance of a teacher whose goal is to strengthen knowledge learned in lectures and skills. Noted the establishment of common requirements and expectations for independent work of students, objectives for tutor (adviser), which carries out the work, usually within no more than one or two specialties, and directs the work of the first to graduate. The dependence of the level and complexity of tasks for self-study course on teaching students. Disclosed the value of an individual approach to each subject of the learning process. Proposed use of the method of testing students to compile psychological ДportraitФ as the whole group, and each student individually.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського