Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Джерелюк Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Джерелюк Ю. А. 
Затраты на обеспечение качества продукции и тенденции их развития в современных условиях / Ю. А. Джерелюк // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 71-73. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто можливість обліку, аналізу й оцінки ефективності витрат на якість як елемента комплексної системи управління якістю, що діє на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-823

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Джерелюк Ю. О. 
Вдосконалення процесу пошуку раціональної ціни бавовняних тканин / Ю. О. Джерелюк // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 1(17). - С. 31-33. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Запропоновано новий підхід до формування раціональної ціни бавовняних тканин на підставі урахування переважності окремих видів додаткових оздоблень, задоволеності споживачів якісними характеристиками тканин і схильності споживачів платити за додаткову якість. Розраховано комплексні показники якості для окремих тканин. Визначено модель раціональної ціни, яка враховує величину "питомої якості".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.451.1-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Джерелюк Ю. О. 
Управління якістю продукції та витратами на її забезпечення (на прикладі текстильних підприємств) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Ю. О. Джерелюк; Технол. ун-т Поділля. - Хмельницький, 2002. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання удосконалення управління якістю продукції на підприємствах текстильної промисловості шляхом формування якості за вимогами споживачів і підвищення ефективності витрат на її забезпечення. Запропоновано методику оцінки можливих втрат підприємств внаслідок "відтоку" незадоволених споживачів. З метою налагодження стійких зв'язків зі споживачами та досягнення високого рівня задоволення їх запитів висвітлено підходи до встановлення ефективних взаємовідносин зі споживачами та процес пошуку раціональної ціни текстильної продукції. Виявлено основні вимоги споживачів до якості тканин різного призначення. Розроблено економічні заходи для усунення домінуючих невідповідностей продукції щодо запроектованого зовнішнього вигляду, методику розрахунку витрат на забезпечення якості, адаптовану до особливостей текстильної промисловості. Встановлено залежність нормативів преміювання за підвищення якості бавовняних тканин від основних характеристик тканин, що забезпечує запланований рівень ефективності матеріального стимулювання в процесі впровадження нових видів продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.451.8-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Власенко Н. А. 
Сучасний управлінський інструментарій ефективного функціонування підприємств : колект. монографія / Н. А. Власенко, О. І. Гарафонова, А. Є. Глинська, Ю. Г. Гришаєва, Ю. О. Джерелюк; ред.: Г. Г. Савіна; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон : Вишемирський В. С., 2013. - 271 c. - Бібліогр.: с. 250-270 - укp.

Увагу приділено теоретико-методологічним і прикладним аспектам сучасного управлінського інструментарію ефективного функціонування підприємств. Розглянуто процеси управління економічним потенціалом і технологічним розвитком підприємств. Визначено сучасні технології стратегічного управління й ефективного соціально-етичного маркетингу. Виокремлено шляхи забезпечення економічної безпеки підприємств і вдосконалення інноваційно-інвестиційних процесів. Проведено аналіз і виявлено тенденції функціонування підприємництва в Україні в контексті соціальної відповідальності та результативності бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Джерелюк Ю. О. 
Криза як фактор порушення стійкості в економічних системах / Ю. О. Джерелюк // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 15-21. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Обгрунтовано, що криза - це фактор порушення стійкості підприємства як економічної системи, криза може виникати на всіх стадіях життєвого циклу підприємства, виступати як гальмо подальшого розвитку підприємства та переходу на наступну стадію його розвитку. На основі теоретичного узагальнення наведено авторський підхід до визначення поняття "криза". Узагальнено причини виникнення кризи залежно від стадії життєвого циклу підприємства. Зазначено, що криза становить загрозу стійкості підприємства, але, незважаючи на це, вона - закономірність і необхідність розвитку та при всіх своїх проявах і наслідках долається антикризою. Розглянуто теоретичні підходи різних науковців до трактування поняття "антикризова стійкість", що надало змогу обгрунтувати авторський підхід до тлумачення цього поняття. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є систематизація чинників забезпечення антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Власенко Н. А. 
Маркетингове реагування на глобалізаційні виклики : колект. монографія / Н. А. Власенко, А. Л. Власенко, О. Є. Воскресенська, А. Є. Глинська, Ю. О. Джерелюк; ред.: Г. Г. Савіна; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон : Вишемирський В. С., 2015. - 371 c. - Бібліогр.: с. 342-370 - укp.

Досліджено використання кластерного підходу в контексті регіонального туристичного кластера готельно-ресторанного господарства. Охарактеризовано особливості формування економічної стратегії підвищення ефективності господарської діяльності підприємства за умов нестабільного суспільства (економічні наслідки гібридної війни). Проаналізовано глобальні ризики соціально-економічного розвитку України та основні напрями їх подолання. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку туристичного ринку України та Херсонської області. Проведено маркетингове дослідження ринку праці області, розглянуто комунікативну політику як складову комплексу маркетингу. Вивчено методичні підходи до оцінювання ефективності брендингу. Приділено увагу маркетинговому управлінню змінами на підприємствах. Висвітлено основні напрями розвитку туристичних послуг на основі маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Джерелюк Ю. О. 
Аналіз складових забезпечення зовнішньої та внутрішньої антикризової стійкості туристичних підприємств / Ю. О. Джерелюк // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 364-370. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - поглиблення теоретико-методичних положень відносно використання системного підходу при розгляді аналізу інтегрального показника рівня складових забезпечення зовнішньої і внутрішньої антикризової стійкості туристичного підприємства. За пропонованою сукупністю складових забезпечення зовнішньої та внутрішньої антикризової стійкості здійснено аналіз їх тенденцій на кількох туристичних підприємствах. Побудовано аналітичну шкалу ідентифікації рівнів складових забезпечення зовнішньої та внутрішньої антикризової стійкості туристичних підприємств. Ідентифікацію рівнів складових забезпечення зовнішньої та внутрішньої антикризової стійкості туристичних підприємств запропоновано здійснювати як кількісно, так і якісно. Запропонований системний підхід дає можливість отримати інформацію щодо структури, динаміки, спрямованості, достатності та результативності досліджуваного підприємства з метою визначення пріоритетних напрямів і розроблення відповідних управлінських заходів із підвищення рівня складових, враховуючи при цьому особливості діяльності туристичного підприємства. З метою формування загального уявлення про рівень забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств у подальших дослідженнях планується визначення результуючого показника конкурентної позиції за рівнем забезпечення антикризової стійкості туристичного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Савіна Г. Г. 
Імітаційне моделювання антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі / Г. Г. Савіна, Ю. О. Джерелюк // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 92-98. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено питання імітаційного моделювання конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості та рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі. Розроблено науково-методичний підхід, який дозволяє сформувати аналітичні параметри антикризової стійкості підприємств у двох змістовних сукупностях: показника конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості підприємства та показника рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства. Представлено практичну технологію імітаційного моделювання та сценарного підходу щодо формування конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості та системного забезпечення антикризової стійкості підприємства, що включає постановку задачі, побудову імітаційної моделі. Наведено візуалізацію імітаційної моделі конкурентної позиції за рівнем зовнішньої антикризової стійкості та рівня системного забезпечення зовнішньої антикризової стійкості підприємства графічними засобами СКМ Maple. Обгрунтовано, що застосування імітаційного моделювання та сценарного підходу полягає в розширенні можливостей для діяльності підприємств і дозволяє посилювати свої позиції в конкурентному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97 в 610.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Джерелюк Ю. О. 
Системне забезпечення антикризової стійкості підприємств у конкурентному середовищі : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ю. О. Джерелюк; Херсонський національний технічний університет. - Херсон, 2019. - 40 c. - укp.

Увагу присвячено розробленню теоретико-методологічних, концептуальних і методико-прикладних основ системного забезпечення антикризової стійкості підприємств у конкурентному середовищі. Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння поняття “стійкість підприємства”, “криза”. Розвинуто положення теоретичного базису забезпечення антикризової стійкості підприємства та розкрито сутність поняття “антикризова стійкість підприємства”. Визначено особливості та принципи забезпечення антикризової стійкості підприємства в умовах конкурентного середовища. Сформовано систему забезпечення антикризової стійкості підприємства в умовах конкурентного середовища. Запропоновано механізм виявлення та запобігання порушенням антикризової стійкості підприємства. Здійснено класифікацію чинників забезпечення антикризової стійкості підприємства. Обгрунтовано методологічний підхід щодо оцінювання антикризової стійкості підприємства та рівня її системного забезпечення в умовах конкурентного середовища. Здійснено аналіз сучасного стану ринку туристичних послуг та обґрунтовано систему показників оцінювання рівня складових забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств в конкурентному середовищі. Розроблено науково-методичні положення щодо проведення ідентифікації досягнення рівнів складових забезпечення зовнішньої та внутрішньої антикризової стійкості на туристичних підприємствах. Здійснено комплексне оцінювання антикризової стійкості туристичних підприємств та рівня її системного забезпечення в умовах конкурентного середовища. Сформовано науково-аналітичні процедури діагностики структурної асиметрії системного забезпечення антикризової стійкості туристичного підприємства. Розроблено науково-методичні засади сценарного підходу до обґрунтування управлінських рішень щодо системного забезпечення антикризової стійкості туристичних підприємств. Обґрунтовано використання системно-конкурентного потенціалу підприємства в контексті підвищення антикризової стійкості. Запропоновано методологічні основи імітаційного моделювання антикризової стійкості туристичних підприємств на засадах системно-конкурентного потенціалу. Розроблено науково-методичний підхід щодо вибору напрямів підвищення антикризової стійкості на туристичних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-97

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Туризм: платформа для розвитку : колект. монографія / Н. В. Шандова, О. С. Билим, Ю. М. Душейко, Р. М. Набока, І. М. Черевко, О. І. Зайцева, А. В. Бериславська, М. О. Овчинникова, Ю. О. Джерелюк, К. Ф. Семенченко, О. І. Зайцева, В. В. Храпкіна, М. С. Письменна, Н. А. Власенко, А. Ю. Розова, А. Л. Власенко, Ю. Ф. Момоток, О. Є. Воскресенська, М. О. Шульга, Г. В. Ужиловська, А. Є. Глинська, С. Ю. Савін, К. В. Трухачова, Т. Г. Савіна, Г. Г. Савіна, Є. М. Брєєва, А. В. Софієнко, І. Ю. Вольвач, Л. О. Корчевська, Я. С. Сергєєва, Н. Є. Фролова, Л. П. Сідельникова, О. В. Журавльова, В. В. Шукліна, М. В. Ожго, В. О. Бетіна; ред.: Г. Г. Савіна; Херсонський національний технічний університет. - Херсон : Вишемирський В. С., 2019. - 199 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Висвітлено актуальні питання та перспективи розвитку туризму в Україні та світі. З огляду на важливість та актуальність теми монографії, зроблено певну систематизацію власних поглядів авторів щодо туристичної діяльності в сучасних соціально-економічних умовах, узагальнено зарубіжний та вітчизняний досвід управління туристичними підприємствами. Розглянуто стан та перспективи розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в Україні та за її межами. Висвітлено економічні, соціальні та екологічні аспекти забезпечення розвитку туризму. Досліджено сучасні технології та моделі в управлінні розвитком підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. Описано комплексне застосування маркетингу вражень в індустрії гостинності, екологізацію туристичної діяльності як невід’ємну складову сталого розвитку, рекламу як складову маркетингових комунікацій в туристичному бізнесі та інноваційну діяльність туристичних підприємств України. Окреслено формування інтегрованої системи управління туристичними ризиками в контексті стратегічної адаптації підприємства та сучасний науково-методичний інструментарій в управлінні підприємством готельного бізнесу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865767 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського