Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Димитрова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Димитрова С. М. 
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С. М. Димитрова // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих чинників.

Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кендюхов А.  
Стратегический подход к оценке эффективности управления торговыми марками / А. Кендюхов, С. Димитрова // Экономика Украины. - 2006. - № 8. - С. 81-85. - рус.

Розкрито роль сильної торгової марки в економічній діяльності підприємства; узагальнено накопичений досвід в області оцінки ефективності стратегічного управління торговою маркою; розроблено систему критеріальних показників оцінки ефективності управління торговими марками на основі стратегічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Димитрова С. М. 
Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С. М. Димитрова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства. З'ясовано, що маркетингова стратегія підприємства з позиції бренд-підходу є довгостроковою програмою маркетингової діяльності фірми щодо розвитку своїх брендів на цільових ринках з метою досягнення стратегічних маркетингових цілей, яка визначає принципові рішення щодо створення стійких конкурентних переваг і розширення брендів. Доведено, що за такого трактування цільового змісту маркетингової стратегії товар перетворюється на інструмент продажу брендів. З використанням бренд-підходу за способом проникнення у маркетингове середовище та дії фірми на ринку визначено п'ять маркетингових стратегій підприємства (монобренд для поліринку, монобренд для моноринку, полібренд для моноринку, полібренд для поліринку та суббренд для моно- або поліринку). Запропоновано алгоритм формування маркетингової стратегії на основі бренд-підходу, визначено фактори, які впливають на ефективність маркетингової стратегії. Виявлено основні недоліки та переваги сучасних методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємства. Обгрунтовано критеріальні показники та розроблено метод оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу, який дозволяє зробити комплексне всебічне оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємства щодо розвитку своїх брендів. Запропоновано нові методи соціометричного дослідження торговельної марки: визначення її соціометричного статусу та сили на підставі оцінювання вагомості її атрибутів.

Зроблено апробацію запропонованих методик оцінювання ефективності маркетингової стратегії на основі бренд-підходу та визначення соціометричного статусу торговельних марок, обгрунтовано доцільність їх використання за умов реального бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368979 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Азарян О. М. 
Стратегія ефективного брендингу : монографія / О. М. Азарян, О. В. Кендюхов, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, 2009. - 280 c. - Бібліогр.: с. 261-279. - укp.

Розкрито роль бренду у забезпеченні ефективності функціонування сучасних підприємств, показано його вплив на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства (МСП). Визначено сутність МСП у брендінгу, розкрито концептуальні засади формування МСП на підставі бренд-підходу. Виявлено основні недоліки та переваги наявних методів оцінки ефективності МСП. Подано критеріальні показники, наведено метод оцінки МСП з урахуванням бренд-підходу, який дозволяє зробити комплексну всебічну оцінку ефективності МСП щодо розвитку своїх брендів. Висвітлено особливості використання системного підходу у брендінгу, показано роль позиціювання у даному процесі. Увагу приділено методам і критеріям оцінки ефективності позиціювання.

Раскрыта роль бренда в обеспечении эффективности функционирования современных предприятий, показано его влияние на трансформацию содержания маркетинговой стратегии предприятия (МСП). Определена сущность МСП в брендинге, раскрыты концептуальные положения формирования МСП на основе бренд-подхода. Выявлены основные недостатки и преимущества имеющихся методов оценки эффективности МСП. Определены критериальные показатели, приведен метод оценки МСП с учетом бренд-подхода, который позволяет сделать комплексную всестороннюю оценку эффективности МСП по развитию своих брендов. Освещены особенности применения системного подхода в брендинге, показана роль позиционирования в данном процессе. Внимание уделено методам и критериям оценки эффективности позиционирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719832 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського