Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Длігач А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Длігач А. О. 
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А. О. Длігач // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами для виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розробки стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об'єднаних просторів.

Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Освещен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Старостіна А. О. 
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика : Підруч. / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченоко. - К. : Знання, 2005. - 764 c. - (Європ. маркетинг). - Бібліогр.: с. 761-764. - укp.

Розглянуто сутність промислового маркетингу, його місце в діяльності підприємств. Розкрито практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, розробки ринково-продуктової стратегії, стратегічного планування, управління ризиками, комп'ютерного моделювання промислового маркетингу. Висвітлено особливості ринкової сегментації та позиціонування промислових товарів, подано нові теоретичні концепції та практичні рекомендації з даних проблем.

Рассмотрены сущность промышленного маркетинга, его место в деятельности предприятий. Раскрыты практические аспекты проведения маркетинговых исследований, разработки рыночно-продуктовой стратегии, стратегического планирования, управления рисками, комп'ютерного моделирования промышленного маркетинга. Освещены особенности рыночной сегментации и позиционирования промышленных товаров, приведены новые теоретические концепции и практические рекомендации по данным проблемам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1 + У530.0-211.1я73-1 + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Старостіна А. О. 
Економіка зарубіжних країн : навч. посіб. / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, Н. В. Богомаз. - К. : Знання, 2009. - 455 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 452-454. - укp.

Розглянуто особливості економічного розвитку країн світу, економічні умови сучасного глобалізованого ринкового середовища. Надано відомості про економіку зарубіжних країн. Наведено підходи до класифікації країн світу. Увагу приділено глобалізації світової економіки, міжнародній регіональній інтеграції. Проаналізовано особливості дослідження міжнародних ринків, регіональні особливості країн, що розвиваються, нових індустріальних країн Південно-Східної Азії. Показано місце України у міжнародних економічних відносинах, а також США, Китайської Народної Республіки, Японії у світовій економіці. Охарактеризовано економіку розвинутих країн світу. Визначено фактори розвитку нових індустріальних країн, а також основні показники розвитку національної економіки.

Рассмотрены особенности экономического развития стран мира, экономические условия современной глобализационной рыночной среды. Даны сведения об экономике зарубежных стран. Приведены подходы к классификации стран мира. Внимание уделено глобализации мировой экономики, международной региональной интеграции. Проанализированы особенности исследования международных рынков, региональные особенности развивающихся стран, новых индустриальных стран Юго-Восточной Азии. Показано место Украины в международных экономических отношениях, а также США, Китайской Народной Республики, Японии в мировой экономике. Охарактеризована экономика развитых стран мира. Определены факторы развития новых индустриальных стран, а также основные показатели развития национальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У5я73

Шифр НБУВ: ВА718710/CDR1130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зозульов О.  
Сучасні проблеми менеджменту українських підприємств / О. Зозульов, А. Длігач, Н. Писаренко // Економіка України. - 2002. - № 6. - С. 41-46. - укp.

Проаналізовано стан менеджменту українських підприємств, існуючі проблеми та причини їх виникнення. Визначено проблеми, які постають перед вітчизняними компаніями. Аналіз базується на досвіді консалтингової діяльності серед вітчизняних підприємств, може бути корисним керівникам і власникам підприємств, економістам-теоретикам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Длігач А. О. 
Стратегічне маркетингове управління : монографія / А. О. Длігач. - К. : Алерта, 2012. - 270 c. - Бібліогр.: с. 250-270. - укp.

Розкрито генезу сучасної концепції стратегічного управління та стратегічного маркетингу за умов інтернаціоналізації підприємництва. Запропоновано системно-рефлексну парадигму стратегічного маркетингового управління за умов інтенсифікації глобалізаційних процесів. Охарактеризовано детермінантні чинники формування системи стратегічного маркетингу. Систематизовано підходи до визначення маркетингової стратегії та запропоновано інтегровану систему формування маркетингової стратегії. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового управління за умов глобалізованого ринкового середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Длігач А. О. 
Формування маркетингової цінової стратегії / А. О. Длігач // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 12. - С. 80-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що розвиток товарних ринків в Україні сьогодні відбувaється дуже динамічно і є причиною постійного вдосконалення методів ціноутворення. Тим більше, що ціна є досить гнучким інструментом, що зазнає достатньо швидких змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Длігач А. О. 
Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління в діяльності підприємств в Україні : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. О. Длігач; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 36 c. - укp.

Розроблено методологічні засади формування системно-рефлексивного маркетингу (СРМ) та концепцію системно-рефлексивного стратегічного маркетингового управління (СРСМУ) підприємницькою діяльністю в умовах трансформації ринкового середовища. Досліджено функціонування управлінського механізму стратегічного маркетингового управління як способу реалізації економічних інтересів українських суб'єктів підприємництва за умов глобалізованого ринкового середовища. Вдосконалено типологізацію маркетингових стратегій підприємств у СРСМУ на основі виділення їх ключових детермінант: типу базового ринку з урахуванням його інтегрованості в глобальне ринкове середовище, типу стратегічних намірів і бачення підприємства, специфіки системи управління підприємством, ресурсного потенціалу підприємства, конкурентної позиції. Систематизовано управлінські рішення щодо стратегічних альтернатив підприємства і стратегій зростання. Розроблено процедуру формування стратегії розвитку підприємства з позиції рефлексивного маркетингового управлінця. Розроблено інтегровану систему модель СРСМУ підприємницькою діяльністю, яка узагальнює етапи розвитку управлінських систем та дозволяє підвищувати ефективність ринкової діяльності за рахунок розширення об'єкта управління та задоволення інтересів стейкхолдерів. Запропоновано трициклічну модель впровадження СРМ в діяльність українських підприємств і інтегровану маркетингову стратегію, що поєднує стратегічні рішення з визначення базових ринків, стратегічних намірів та товарно-ринкової стратегії, спрямовані на посилення ринкових позицій українських промислових підприємств за умов глобалізованості ринкового середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник / А. О. Старостіна, К. Адамі, О. А. Біловодська, О. Ю. Бочко, В. А. Бугров, І. М. Буднікевич, О. М. Дьоміна, Я. В. Дербеньова, А. О. Длігач, В. В. Журило, А. І. Ігнатюк, С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, О. Л. Каніщенко, Д. П. Коваленко, Н. Ю. Кочкіна, В. А. Кравченко, О. В. Кравченко, Є. В. Крикавський, О. В. Мандич, В. Є. Момот, Т. В. Нагачевська, Л. В. Пащук, П. Г. Перерва, О. Ю. Пригара, Є. В. Ромат, Н. В. Руденко, М. В. Ситницький, О. С. Суворов, О. С. Тєлєтов, Т. М. Циганкова, Ю. С. Шипуліна, К. В. Чичуліна, Л. О. Ярош-Дмитренко; ред.: А. О. Старостіна. - Вид. 2-ге, допов. та перероб. - Київ : Ліра-К, 2024. - 483 c. - Бібліогр.: с. 478-483 - укp.

Підручник об’єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетів та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній, які є членами ГО «Об’єднання маркетологів України». Унікальність видання визначається тим, що фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних законо¬мірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-сере- довища, специфіки економічного розвитку України. В підручнику вперше розкри¬вається модель та етапи становлення теорії і практики маркетингу в Україні, які ввібрали .прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку. Разом з цим підручник включає всі матеріали, що відповідають типовим робочим про¬грамам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та Укра¬їни. В підручнику розглядаються актуальні напрямки розвитку теорії і практики маркетингу, нові сучасні авторські концепції: інноваційний маркетинг, маркетин¬гові ризики, диджитал інструменти в маркетингу, концепція рефлексівного марке¬тингу, методика структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС- аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо. Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасні інтерактивні технології навчання розміщені на сайті ГО «Об’єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до змін бізнес- середовища, яке турбулентно змінюється.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71573 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського