1. |
Дмітрієнко О. Організація методичної роботи з вчителями ЗНЗ на основі компетентісного підходу / О. Дмітрієнко, І. Співак // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 55-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено досвід роботи педагогічного колективу Херсонської ЗОШ №а46 у співпраці з Університетом менеджменту освіти НАПН України з організації роботи зі вчителями на основі компетентісного підходу (КП) як фактора підвищення якості освіти учнів (а саме: аналіз стану професійної компетентності учителів, надання методичної допомоги учителям, організація "Школи молодого вчителя", моніторинг зростання професійної майстерності педагогів, проведення семінарів-практикумів тощо). Показано, що за результатами підсумкового анкетування, навчання на основі КП змінило ставлення школярів до освіти, їх батьків - до школи, стимулювало творчий пошук педагогів, керівництву школи допомогло визначити напрями дослідно-експериментальної роботи на наступний навчальний рік (розвиток інформаційної, комунікативної соціальної компетентностей). В результаті експерименту забезпечено умови росту професійної компетентності учителів, підготовлено методичні матеріали тощо. Освещен опыт работы педагогического коллектива Херсонской ООШ № 46 в сотрудничестве с Университетом менеджмента образования НАПН Украины по организации работы с учителями на основе компетентностного подхода (КП) как фактора повышения качества образования учащихся (а именно: анализ состояния профессиональной компетентности учителей, оказание методической помощи учителям, организация "Школы молодого учителя", мониторинг роста профессионального мастерства педагогов, проведение семинаров-практикумов и т.п.). Показано, что по результатам итогового анкетирования, обучение на основе КП изменило отношение школьников к образованию, их родителей - к школе, стимулировало творческий поиск педагогов, руководству школы помогло определить направления опытно-экспериментальной работы на следующий учебный год (развитие информационной, коммуникативной социальной компетентностей). В результате эксперимента обеспечены условия роста профессиональной компетентности учителей, подготовлены методические материалы и т.п. The article deals with the problem of methodical work with teachers on the basis of the competence approach. Problems and features of competence approach in the educational process at a secondary school, showing the achievements and prospects are explored. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|