Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Дорожко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Дорожко І. І. 
Розв'язання лінгвістичних мислительних задач підлітками засобами фразеології : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. І. Дорожко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 16 c. - укp. - рус.

Дисертація містить аналіз з проблеми "задача" у зарубіжній і вітчизняній літературі. Наведено специфіку розв'язання лінгвістичної задачі на уроках української мови і літератури. Розкрито поняття "спосіб", визначено його роль при розв'язанні задачі. Обгрунтовано, що розв'зання лінгвістичної задачі здійснюється за умов використання фразеологічних засобів. Експериментально перевірено і доведено, що суттєві зміни за рівнями сформованості способів розв'язання лінгвістичних задач засобами фразеології досягнуто завдяки цілеспрямованій навчальній діяльності учнів. Застосування алгоритму, побудованого за системою послідовності "Рух по спіралі", сприяє успішному розв'язанню лінгвістичних мислительних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.102 + Ю935.131-231 + Ш141.4-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дорожко І. І. 
Родинне виховання у сучасних соціокультурних контекстах: філософсько-освітній аспект : монографія / І. І. Дорожко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 362 c. - Бібліогр.: с. 322-360 - укp.

Висвітлено філософсько-освітній аспект родинного виховання за сучасних умов. Розширено проблемне поле сучасної філософії освіти через обгрунтування трансверсальних стратегій родинного виховання, його можливостей як специфічної інтеркультурної та субкультурної комунікації. Виявлено, що функціональний потенціал родинного виховання та перспективи його реалізації залежать від сумісності життєвих планів кожного з членів родини з моральними, культурними та суспільними умовами їх реалізації та від ідеалу суспільного розвитку. Доведено, що у суспільстві ризику через прискорення глобалізаційних процесів змінюються просторові параметри родинного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дорожко І. І. 
Родинне виховання у суспільстві ризику: функціональний потенціал у нових соціокультурних контекстах : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / І. І. Дорожко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 34 c. - укp.

Запропоновано авторську філософсько-освітню концептуалізацію родинного виховання як відкриту багаторівневу систему соціальних, культурних і педагогічних відносин, координація яких відбувається через відповідні комунікативні практики. З’ясовано, що у суспільстві ризику руйнація так званих "нормальних біографій" змінює виховну ситуацію у родині, спричиняє переривання родинних традицій. Розкрито амбівалентний функціональний потенціал родинного виховання. Поглиблено розуміння соціокультурних чинників, що впливають на зміст і організацію родинного виховання, а також обгрунтовано роль родинного виховання у духовному оновленні українського суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Дорожко І. 
Фасилітативні вміння вчителя як чинник розвитку обдарованості учнів / І. Дорожко, О. Малихіна, Л. Туріщева // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 1. - С. 111-119. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність вивчення проблеми розвитку фасилітативних умінь у сучасного вчителя, який працює з обдарованими учнями в контексті зміни освітньої парадигми, переходу від традиційного до людиноцентрованого підходу до навчання. Проаналізовано сучасні вітчизняні підходи до розгляду феномену "педагогічної фасилітації", визначено його сутність та особливості. Розглянуто фасилітативні вміння вчителя як набуту здатність, що допомагає створювати атмосферу, яка буде сприяти гармонійному розвитку сучасної особистості. Зазначено, що формування фасилітативних умінь потребує роботи над собою та власного саморозвитку. Розкрито важливість педагогічної фасилітації обдарованих учнів як аспекту психолого-педагогічного супроводу, що забезпечує оптимальні умови для виявлення та розвитку їхнього потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського