Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Дремова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Дремова І. А. 
Контроль знань учнів з алгебри в основній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. А. Дремова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано методику реалізації контролю навчальних досягнень учнів з алгебри в основній школі за умов особистісно-діяльнісного спрямування освітнього процесу. Розглянуто контроль результатів як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. З метою вирішення завдань планування й організації тематичного контролю результатів навчання учнів з алгебри запропоновано методику добору та складання вимірників, рекомендовано доцільні форми реалізації контролю на різних етапах навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р(4УКР)21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дремова І. Б. 
Вчителям трудового навчання / І. Б. Дремова // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 225-226. - укp.

Подано методичні рекомендації педагогам загальноосвітніх навчальних закладів щодо навчання основам праці у 2007 - 2008 навчальному році. Проаналізовано принципи навчання зазначеної дисципліни на різних етапах навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дремова І. Б. 
Особливості уроків трудового навчання для дітей з обмеженими розумовими можливостями / І. Б. Дремова, Л. Д. Слободянюк // Наша шк.. - 2007. - № 2. - С. 22-24. - укp.

Висвітлено особливості проведення уроків трудового навчання для дітей з обмеженими трудовими можливостями. Наведено приклад плану уроку трудового навчання для VII класу за темою "Прозоролічильні техніки. Вишивання мережок". Проаналізовано структуру уроку. Запропоновано методичні рекомендації щодо підбиття підсумків заняття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дремова І. 
Формування технологічних компетентностей старшокласників під час профільного навчання на базі ПТНЗ / І. Дремова // Наша шк.. - 2011. - № 1/2. - С. 34-35. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження профільного навчання технологічного напряму на базі ПТНЗ. Визначено потенційні можливості професійно-технічних навчальних закладів, як таких, що здатні забезпечити старшокласників якісною допрофільною підготовкою, профільним навчанням та професійною орієнтацією. Подано зміст навчального матеріалу програм інженерно-технічного напряму. Зазначено, що ПТНЗ можуть стати опорними навчальними закладами для здійснення профільного навчання тих старшокласників, які обрали технологічний напрям.

Рассмотрены проблемы внедрения профильного обучения технологического направления на базе ПТУ. Определены потенциальные возможности профессионально-технических учебных заведений, как таких, которые способны обеспечить старшеклассников качественной допрофильной подготовки, профильным обучением и профессиональной ориентацией. Представлено содержание учебного материала программ инженерно-технического направления. Указано, что ПТУ могут стать опорными учебными заведениями для осуществления профильного обучения тех старшеклассников, которые выбрали технологическое направление.

The problems of implementation of Special Education Technology-based vocational direction. The potential opportunities of vocational education, as such, are capable of providing high-quality senior training, specialized training and career guidance. Presented by the content of educational material software engineering and technical direction. Indicated can become supporting institutions for the implementation of school education of those seniors who choose theologian direction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нестерова Л. В. 
Допрофільна підготовка технологічного напряму в структурі профільного навчання / Л. В. Нестерова, І. Б. Дремова // Наша шк.. - 2012. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Досліджено проблеми професійного самовизначення особистості в структурі профільного навчання. Викладено ряд заходів для організації допрофільної підготовки в старшій школі. Висвітлено особливості реалізації етапів підготовки учнів до ситуацій вибору профілю навчання: пропедевтичного, основного, завершального. Обгрунтовано доцільність впровадження навчальних курсів за вибором «Людина і світ професій» для учнів VIII – IX класів і «Побудова кар’єри» для учнів X – XI класів, вивчення яких передбачає ознайомлення учнів з різними напрямами технологічного профілю навчання. Охарактеризовано типові помилки під час вибору випускниками основної школи напрямку та спеціалізації профільного технологічного навчання.

Исследованы проблемы профессионального самоопределения личности в структуре профильного обучения. Изложен ряд мероприятий по организации допрофильной подготовки в старшей школе. Освещены особенности реализации этапов подготовки учащихся к ситуациям выбора профиля обучения: пропедевтики, основного, заключительного. Обоснована целесообразность внедрения учебных курсов по выбору «Человек и мир профессий» для учащихся VIII – IX классов и «Построение карьеры» для учащихся X – XI классов, изучение которых предусматривает ознакомление учащихся с различными направлениями технологического профиля обучения. Охарактеризованы типичные ошибки при выборе выпускниками основной школы направления и специализации профильного технологического обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нестерова Л. В. 
Профільна диференціація навчання і професійне самовизначення старшокласників в зарубіжній профільній школі / Л. В. Нестерова, І. Б. Дремова // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 22-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - рус.

Проаналізовано модель побудови шкільної освіти в країнах Західної Європи та Північної Америки. Висвітлено підходи до професійного самовизначення учнями закордонних шкіл щодо академічного або профільного навчання. Визначено основні тенденції розвитку старшої школи: інтеграція – поєднання загальної та професійної освіти в єдиній структурі школи, та сегрегація – розподіл шкіл на різні типи, які організують окремі профілі в межах одного освітнього напрямку. Особливу увагу приділено болгарській системі загальноосвітньої школи та принципам диференціації навчання учнів старшого шкільного віку. Охарактеризовано систему шкільної освіти в Німеччині, Австрії, Великій Британії та Франції. Виявлено характерні риси західноєвропейської системи профільної шкільної освіти: взаємодія з ринком праці, розвинений інформаційно-аналітичний супровід професійної орієнтації, перевага активних форм і методів пізнання та цільова установка на формування особистості.

Проанализирована модель построения школьного образования в странах Западной Европы и Северной Америки. Освещены подходы к профессиональному самоопределению учениками зарубежных школ относительно академического или профильного обучения. Определены основные тенденции развития старшей школы: интеграция - сочетание общего и профессионального образования в единой структуре школы, и сегрегация - распределение школ на различные типы, которые организуют отдельные профили в рамках одного образовательного направления. Особое внимание уделено болгарской системе общеобразовательной школы и принципам дифференциации обучения учащихся старшего школьного возраста. Охарактеризованы системы школьного образования в Германии, Австрии, Великобритании и Франции. Выявлены характерные черты западноевропейской системы профильного школьного образования: взаимодействие с рынком труда, развитое информационно-аналитическое сопровождение профессиональной ориентации, преимущество активных форм и методов познания и целевая установка на формирование личности.

Analyzed is a model of the school education structure in the Western Europe and North America countries. Highlighted are the approaches to professional self-determination of foreign students for the academic school or vocational school education. Determined are the main trends in the development of high school: integration - a combination of general and vocational education in the common school structure and segregation - the distribution of the different types of schools that organize the individual sections within the same educational direction. Particular attention is given to the Bulgarian secondary school system and the principles of differentiated education of students of high school age. Characterized are the school systems in Germany, Austria, the UK and France. Detected are the characteristic features of the Western system of specialized school education: interaction with the labor market, the highly developed information and analytical support for vocational guidance, the advantage of active forms and methods of cognition and target setting for the formation of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дремова І. А. 
Особистісна зорієнтованість контролю результатів навчання математики / І. А. Дремова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 66-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти контролю результатів навчання за умов реалізації особистісно-орієнтованої спрямованості навчального процесу. Описано різні підходи в контролі результатів навчання учнів. Виділено критерії, що характеризують процес досягнення результатів навчання згідно з кожним підходом.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дремова І. А. 
Умови реалізації попереднього контролю результатів навчання учнів алгебрі в основній школі / І. А. Дремова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 16. - С. 142-148. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На основании анализа целей предварительного контроля результатов обучения учащихся алгебре в основной школе определены условия его реализации, а также обоснованы требования к содержанию и форме предъявления заданий-измерителей. Выделены типы заданий для предварительного контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р21-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського