Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Дробязко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Дробязко С. І. 
Облік та оподаткування підприємств малого бізнесу : навч. посіб. / С. І. Дробязко, Т. М. Козир, С. Б. Холод; ред.: П. Й. Атамас. - К. : Центр учб. л-ри, 2012. - 414 c. - Бібліогр.: 84 назв - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні та практичні питання обліку й оподаткування суб'єктів малого бізнесу. Наведено загальну нормативно-організаційну характеристику даних суб'єктів. Розкрито методику бухгалтерського обліку господарських операцій і складання фінансової звітності малих підприємств з урахуванням вимог Національних стандартів бухгалтерського обліку. Розглянуто особливості оподаткування суб'єктів малого підприємництва згідно з чинним законодавством України. Проаналізовано зарубіжний досвід оподаткування підприємств малого бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.19 я73 + У9(4УКР)261.413.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дробязко С. І. 
Управління витратами підприємства на основі удосконалення процесу бюджетування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. І. Дробязко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2011. - 16 c. - укp.

Вперше розроблено модель функціонально-вартісного аналізу витрат за допомогою ранжування функцій та використання АВС-аналізу, заснованого на принципі Парето, що дозволяє розкрити практичну значимість функцій забезпечення процесу бюджетування, в тому числі витрат машинобудівних підприємств. Запропоновано методику процесу бюджетування на основі використання одночасно економічного та технологічного СВОТ-аналізу, що дозволяє коригувати та формувати обмежувальні фактори витрат у наступних бюджетних періодах із застосуванням "Бюджету капітальних вкладень і нових технологій" паралельно з цільовою собівартістю. Вдосконалено аспектну класифікацію витрат машинобудівних підприємств за рахунок введення нової ознаки Ц залежність від ступеня впливу на основні бізнес-процеси, з подальшим поділом витрат на чутливі та нечутливі. Висвітлено класифікацію методів управління витратами підприємства в процесі бюджетування наступною ознакою Ц вплив організаційно-управлінських факторів на витрати, з розподілом методів управління витратами на методи технологічного впливу на витрати та методи економіко - інформаційного впливу. Встановлено модель взаємодії бюджетів і формування обмежувальних факторів витрат на основі функціонально-вартісного аналізу з метою прийняття обгрунтованих управлінських рішень і забезпечення прибутковості підприємств машинобудування. Вперше розкрито трактування поняття "витрати", як сукупності ресурсів всіх видів, виражену в єдиному грошовому вимірі, згруповані за відповідними ознаками та використані в основних бізнес-процесах для реалізації даних проектів. Розглянуто визначення поняття "управління бюджетними витратами", як процесу формування оптимального рівня витрат з метою підвищення економічного результату, конкурентоздатності продукції та досягнення стратегічних цілей підприємства. Досліджено концепцію бюджетування за рахунок визначення операційних і стратегічних відхилень, що дозволяє забезпечити комплексний підхід до управлінських рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дробязко С. І. 
Маркетингові технології взаємодії зі споживачами як чинник забезпечення економічної безпеки підприємств / С. І. Дробязко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 302-307. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено особливості застосування маркетингових технологій взаємодії зі споживачами в умовах застосування інформаційних систем з метою забезпечення економічної безпеки підприємств. Визначено етапи проведення контент-аналізу стосовно дослідження стратегії взаємодії зі споживачами в середовищі Інтернет. Розроблено Матрицю стратегій взаємодії зі споживачем в мережі Інтернет на основі використання двовекторної системи координат: ступінь готовності споживача до покупки та комунікаційне середовище. Проаналізовані засоби просування відповідно до стратегії взаємодії зі споживачем в мережі Інтернет. Розглянуто механізми таргетингу та ретаргетингу як досить ефективні інструменти у процесі реалізації краудтехнологій у маркетингових комунікаціях. Запропоновано КРІ-систему показників ефективності для комунікаційної діяльності підприємства в Інтернеті на основі краудтехнологій. Побудована Матриця напрямів коригування комунікаційної політики дозволяє компанії визначати подальший напрям комунікацій за кожним рівнем комунікаційного впливу. З метою застосування положень концепції краудмаркетингу в комунікаційній діяльності підприємств на ринку розроблено структурно-логічну схему формування маркетингової комунікаційної стратегії в Інтернеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дробязко С. І. 
Методологія управління економічною безпекою підприємств страхового сектору : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / С. І. Дробязко; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків, 2019. - 38 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та розроблено практичні рекомендації щодо управління економічною безпекою підприємств страхового сектору. Доведено дуальність економічної безпеки підприємств - "відсутність небезпеки" і "захищеність від небезпеки" та визначено найважливіші її властивості. Уточнено визначення економічної безпеки підприємств страхового сектору, виділено її структурно-функціональні складові. Розроблено концептуальні засади економічної безпеки підприємств страхового сектору. Розроблено концепцію управління економічною безпекою підприємств страхового сектору. Розвинуто класифікацію ринку страхових послуг. Розроблено комплексний інструментарій інтегральної оцінки рівня економічної безпеки підприємств страхового сектору. Визначено пріоритетні групи факторів та найвагоміші субфактори впливу на розвиток ринку страхових послуг як детермінанти економічної безпеки підприємств страхового сектору. Розроблено науково-практичний підхід до оцінювання економічної безпеки підприємств страхового сектору. Обгрунтовано методологічні засади формування системи управління економічною безпекою підприємств страхового сектору. Розроблено науково-методичний підхід до удосконалення системи управління економічною безпекою підприємств страхового сектору. Запропоновано науково-практичний підхід до оцінювання ефективності системи управління економічною безпекою підприємств страхового сектору з урахування ризику. Розвинуто методичний підхід до формування стратегічних заходів підвищення економічної безпеки підприємств страхового сектору на основі модифікованої матриці профілю конкурентоспроможності. Розроблено науково-методичний підхід до оцінки споживчого вибору підприємства страхового сектору та матричний метод експрес-оцінки ефективності управління економічною безпекою підприємств страхового сектору. Розвинуто методичний підхід до формування стратегічних заходів підвищення економічної безпеки підприємств страхового сектору.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.71-995-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441814 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського